Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Zafer, 09010 Efeler/Aydın

Saha Operasyon 1 S.O.
23.10.2023
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Acikogretim sinavi icin geldik otoparklari kapatmis hayir anlamiyorum acaba bu yoneticilerin isi ne neden bunlari dusunmuyorlar bu kadar vatandas buraya gelmis zaten sacma sapan yolcu bile indiremiyosun. Cok merak ediyorum bu okul otopark babalarinin malimi halkin degilmi. Lisede sinava girersin iceri almaz arabayi kampusde girersin otoparki kapatmis yaziklar olsun yonetiminize. Kendinize ozel yollar otoparklar yapmissiniz ama tabi ne ala memleket missss
GAMZE SİVRİ
27.09.2023
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Hayatımda bu kadar rezil bir acil servis gormedim.Dün öğlen saatlerinde hastaneye acilden giriş yaptık hamileyim ilk girişte bunu soylememe rağmen tam 56 dk acil de güya içerde yer olmadığı için bekletildim ki benden sonra gelen hamile başka bir kadını aldılar en sonunda beklerken gözüm karardı ve bayılmışım o şekilde içeri alındım. Gözümü açtığımda içerdiydim ve inanın yer vardı içerde kime sorsan bı hemşire var bekleyin diyorlar bir hemşire olursa tabi bekleriz dedim kendi kendime. Üşütme şikayetiyle gittim baş ağrısı boğaz ağrısı yüksek ateş ve beklerken karnıma ve belime kramplar girmeye başladı hepsini söyledim fakat sadece serum takıldı kan ve idrar testi verdim idrar testinde gebelikte görülen bir şey çıktı bunun için bir tane daha serum yedim 6 saat hastanede kaldım dışarda bayıldığım düştüğüm için bebeğimi görmek isteidm en az 5 kişiye söyledim ve bana verdikleri hemen ultrasonlar dolu oldu 6 saat boyunca. İçerdeki öğrencilere kızmıyorum ki yönetim neye kadar izin veriyorsa demek ki onlar da böyle salaj davranıyor. Karnımdaki kasılmalar ile yazıyorum bu yorumu ki dünden daha kötüyüm. İnsanlık için kendinize çeki düzen verin bence o edilen yeminler boşa gitmesin. Önce sağlık olmalı herşey ama malsef sağlıktan çok uzak bir hastane.
Recep Öz
23.08.2023
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Tepede konumkanmış bir kampüs. Eğitim seviyesini bilmem ama daha gelişen bir yerleşke gitikçe büyüyecek gibi.
Hasim Ipekli
16.08.2023
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
oglum burada okuyor ziyarette bulunduk memnun kaldik
Mahmut Başkurt
05.08.2023
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Her şey iyi hoş da keşke üniversitesinin içinde yüzlerce köpek olmasa, başı boş köpekler üniversite içinde çok tehlikeli. Onun dışında üniversitenin içinde hastane olması ne yazık ki sabah okula gitmeye çalışan öğrenciler için tam bir eziyet çünkü sabahtan çoluk çocuk yaşlı kadın erkek otobüsleri hastaneye gidecekler diye dolduruyorlar ve üniversiteye öğrencilerden daha çok hastalar çıkıyor. Çoğu zaman öğrenciler binemiyorlar otobüslere. sırf bu yüzden çok güzel fiziksel şartları olmasına rağmen ne yazık ki bu hâliyle geride kalmış.
Ayhan Altun
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Birisi çalışma tüm personel eğitim versin gelen tüm hastalara azarlıyor sekreterinden tutun tüm kapidan giriş çıkış gördüğüm tüm insanlar ,bana birsey yiyen olmadı ama gördüm duydum
Engin Narin (E.N.)
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
İlk kurulduğu dönemi hatırlıyorum. Kampüs şimdi çok büyümüş ve güzelleşmiş. Yemyeşil bir alan olmuş. Eskiden caminin yanından şehir merkezine giden patika yürüşüş yolu vardı. O yola bakım yapılmış ve güzel bir yürüyüş yolu olmuş. Tekrar burada okuyasım geldi.
Hüdaverdi Gönülaldı
19.07.2023
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Hersey güzel hoşta kantinin her bölgesinde sigara içilmesi zaten tedavi olmaya geliyoruz bide sagımızdaki solumuzdakinin sigara kokusunu çekiyoruz
eser cosgun
07.07.2023
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Türkiyenin başka bir Devlet Sağlık kurumunda bu kadar insan evladını bir araya getirebilmek mümkün mü. Göz polikliniği başta Dr.Duygu Hoca Doktor Buğra Hoca Dr.Rıdvan Hoca ve diğer tüm personel olmak üzere hepinize ayrı ayrı teşekkür eder şükranlarımı sunarım.Allah yolunuzu ve bahtınızı açık etsin.