Big Baker İlkbahar, Ukrayna Cd. 10/A, 06550 Çankaya/Ankara

Kaan Karadağ
17.10.2023
Big Baker
Az önce bir tavuk parmak yedim , patatesin içinden ölü sinek çıktı. Garsonu çağırıp söyledim öyle mi dedi aldı çatalı kirliye attı. İnsan biraz mahcup olurdu ya kusura bakmayın der , pek şaşırmadılar sanırı sürekli başlarına geldiği için normal karşıladılar.
furkan güven
17.09.2023
Big Baker
Tamamen sipariş odaklı çalışan, içeride sadece 2 garsonun kişisel gayretleri ile hizmet alınan, düzenli bir mekan. Bölgesindeki bir iki alternatife rağmen biz ailecek burayı tercih ediyoruz. Hamburger standartları belli, pizzası güzel özellikle karışık alıyoruz, tavuk menü yemedim ama etleri fena değil (külbastı yemiştim.)
Sky
24.08.2023
Big Baker
Nezih ve hoş bir ortam... Pizza vasatın üstüne çıkamıyor.. big maker kare burgerleri ve diğer burger çeşitleri fena değil fakat buger köfteleri büyük olduğu için ( tam göz doyurucu ) biraz iç kısımları hamurumsu köfte kıvamı... Patatesleri ve el yapımı limonatalari gayet başarılı bir tık daha az şekerli olabilir. Fiyata gelince göz doldurmasını da eklersek fena değil yinede bir tık aşağı da olabilirdi. Bir lezzet durağı değil ama karın ve göz doyurmak için uygun
Gürkan Özdemir
22.08.2023
Big Baker
Ankara nın açık ara en iyi hamburgercisi .Diğer lezzetler de süper .Çalışanlar çok ilgili ikiz kızlarımızla kendi evimizde gibi yemeğimizi yiyip çıkıyoruz çocuklar için kağıt kalem de var
Emre Oğuz
10.08.2023
Big Baker
Bu şube defalarca ziyaret etmeme rağmen beni üzmeyen tek Big Baker şubesi. Mekan tam sokak girişi bir köşebaşında ve oturması da oldukça keyifli. Yemek olarak Big Baker Burger en çok tercih ettiğim ürünleri olmakla birlikte pizza ve salataları da oldukça güzel ve doyurucu. Ama asıl kalite belirteci olarak bahsetmek istediğim husus sosları. Geçenlerde ziyaret ettiğimizde sosları masada bizzat açtık. Hepsi orijinal Heinz, H&P, diğer mekanlardaki gibi Burcu, Tat vs. ürünlerle doldurma değildi. Fiyat anlamında da ortalama olduğunu söyleyebilirim. Akşam ziyaret etmedim ancak haftaiçi ve haftasonu genel olarak kalabalık olmuyor. Ziyaret etmenizi tavsiye ederim.
Can Koşukcu
05.08.2023
Big Baker
Eskiden çok beğendiğim bir restoran olmasına rağmen özellikle son zamanlarda hamburger ekmeğinin bayat gelmesi, yine cabata ekmeğinin bayat olması ve porsiyonları yavaş yavaş küçültmeye başladıkları için daha az tercih eder oldum.
Gezelim Görelim
04.08.2023
Big Baker
Burger fiyatları ortalama 45-50 TL civarındaydı, közde patlıcanlı Burgeri öneririm. Patatesleri şirin bir kova içinde getiriyorlar. Doyurucu menüler var gerçekten. Herkese afiyet olsun. :)
Elif Tuğçe Akdeniz
Big Baker
Gerek mekanlarında gerek ev siparişinde asla soğuk yemek yemedik sıcak kola içmedik bu bir vizyon meselesi hamburger için burger bilmemneye para vermeyin köfte gibi köfte yiyin tertemiz her şey hem de yıllardır çok teşekkür ederiz
ismail ulusoy
Big Baker
3 kişi yemek yedik. yemem sırasında bir çay söyledik. yemekten sonrada 2 öay içtik. yemekten alınan çay için ücret yazmışlar. uygulamaları böyleymiş. 1 çayın fiyatı önemli değil ama. böyle bir uygulamayı yakıştıramadım.