MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR Baladız Mahallesi Ankara Isparta Bulvarı, D:8, 32700 Gönen/Isparta

• Çarşamba24 saat açık

Isa Sari
06.09.2023
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Antalya dan dönerken uğradım.. Ailecek çok memnun kaldık.. lezzeti gerçekten güzel.. Ayrıca dışarıda yediğim yağda kızartmalar genelde mideme çok dokunurdu.. En ufak bir rahatsızlık vermedi.. Demekki kaliteli yağ kullanıyorlar... İlgi alaka da gerçekten iyiydi tavsiye ederim...
Nermin Topal
14.08.2023
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Az önce çıktık mekandan. Tatil dönüşü uğradık, yemekleri lezzetli. Çorbası,ciğeri ,tatlısı hepsini çok.begendik. Porsiyonları doyurucu. İki ciğer , iki az,iki tam.corba , iki kaşarlı.sucuklu pide , 4 ayran, iki porsiyon tel kadayıf( tek porsoyonda iki top var) 345 TL ödedik. Salata ve çaylar ikramdi. Kesinlikle tavsiye ediyorum
Yasin gül
08.08.2023
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Mercimek çorbası içtim ,alakası yoktuzsuz yağsız pirinç pilavının tadını kapatmak için üstüne fasülye konmuş.
Emre Yaman
30.07.2023
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Hayatimda yediğim en güzel yaprak ciğerdi güzel tadı yumuşak ve iyi pişmiş hizmet güzel ilave birşey isteyip istemediğinizi söylemeye gerek kalmayan kendileri soran bir yer o kadar Eskişehir antalya arası çalıştım daha önce gelmediğime pismanim ellerinize sağlık
Tolga
27.07.2023
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Yol üstünde kamyoncu mekanı. Ciğeri yumuşak ve lezzetli. Meşe odununda pide vs de yapıyorlar.
Seçil Keskin
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Antalya'dan Ankara'ya dönerken yol üstünde uğradığımız ve çok memnun kaldığımız bir işletme yaprak ciğeri nefisti kesinlikle tavsiye ediyorum.
Muhammed Bagdat
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Kalkan’dan Ankara’ya dönüş yolunda tam da acıktığımız zamana denk gelen, yolüstü lokantadır kendisi. Buradaki yorumlara güvenip geldik. Her yerde ciğer yenmez, ama burada yenir. Temizlik güzel, ilgi alaka güzel. Lezzet güzel. Ciğer dışında Adana kebabı orta şeker, pidesi leziz. Tavsiye ederiz Efendim. Haydi hayırlı yolculuklar.
Olivia Dunham
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Tavsiye üzerine gittik. Yaprak ciğer ile Burdur şiş tavsiye edildi. Biz de onları denedik. İkisinin tadı güzeldi ama Burdur şiş sayısını az buldum. 4 tane idi sadece. Tutulan bir yer olduğu için kalabalık ve çalışanlar sizinle ilgilenmesi zaman alabiliyor.
Ugur Akca
18.07.2023
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
On numara beş yıldız bir mekan ciğeri bölgede tek
Burak Koç
09.07.2023
MEŞHUR YAPRAK CİĞERCİ KADİR
Yaprak ciğerini mutlaka tadın. Diğer sulu yemekleri de çok güzel fakat favorim ciğer. Temizliği gayet güzel, yemekleri ablalar yapıyor. Kalabalık bir arkadaş grubuyla gittik. Tabiri caizse masayı donattilar. Kesinlikle tercih edebilirsiniz.