Sivas Köfte Anafartalar, Kazım Karabekir Cd., 06030 Altındağ/Ankara

Erkan KULAKSIZ
17.10.2023
Sivas Köfte
Çalışanlar çok ilgili köfteler güzel sadece köfte yok pirzola, kebap, tavuk da var madımak ve adını şimdi unuttuğum yöresel bi çorba ile mercimek işkembe gibi çorbalar da mevcut. İkram olarak ayran köpüğü, ezme, kuzu kulağı, roka, sumaklı soğan ve mevsim Salata geldi. Köfte 7 adet geliyor ilk 4ü önde geliyo sonra siz yerken 3 tane daha ilave ediliyor. Yemek sonrası revani, çay ve Osmanlı kahvesi ile su ikramları. Köfte porsiyon 23 TL az çorba 8 TL. Menü olmadığı için diğer ürünlerin fiyatlarını bilmiyorum. Genel olarak tavsiye ederim.
Alperen Ata & Alparslan Ata Çoban
25.09.2023
Sivas Köfte
Her Ankara'ya gittigim zaman mutlaka uğradığım yer, beğenmeyenler neyi beğenmedi onu anlamadım. Köfte,peskutan çorbası ve tabiki pezuk turşusu ( dal turşusu) mükemmel.. Madımak sevenler için ayrıca ideal mekan. Oy madımak madımak, Dön de bir yol beri bak.
Mühendis
24.09.2023
Sivas Köfte
Madımak çorbası güzel , köfteler güzel . Tavsiye ederim . İçerinin ışığı yetersiz, biraz loş gibi. Araba ile geliyorsanız, otopark sıkıntısı yaşayabilir ,vale tuzağına düşebilirsiniz. Fiyatlar belirsiz ,neye ne kadar ödediğinizi anlayamıyorsunuz. Personel güler yüzlü . Temiz mekan .
Furkan Yağız Kaya
13.09.2023
Sivas Köfte
Köfteleri güzel yapan kişiler de Sivaslı ve kirli ahmetten eğitim almış kişiler bir yıldızı kirmamdaki sebep ise gittigimde çoğu zaman tırnak pide bulamıyorum onun yerine bazlama veriliyor oysaki Sivas köfte her zaman tırnak pide ile servis edilir
Ezgi Tuncer
09.08.2023
Sivas Köfte
İki köfte bir ciğer yedik sunum kötü ve masa yavandı ciger vardı soğan yoktu küçük bi domates hıyar salatası ezme tatlı rezalet hiç beğenmedik çay bile kötü 95 tl ödedik haketmedi. Bir daha tercih etmeyeceğiz
Can Ahmet Ada
06.08.2023
Sivas Köfte
23 Aralik2017 Cumartesi gecesi 00:05 te 2 porsiyon kofte siparisi verdim konakladigim otele. (Peracity) hemen gonderiyoruz fiyati 24 tl dediler. saat 01:00 a kadar gelmedi. Daha sonradan 20 kez aramama ragmen açmadilar. Şimdi ben misafir olarak Ankara'ya gelmişim , internetten sizi gorup siparis veriyorum, gonderiyoruz diyerek eşimle beni 1 saat aç birakiyorsunuz! Siparis gelmiyor ustune telefona bakmiyorsunuz!!! Bu ne biçim rezilliktir! Hiçkimseye onermiyorum kesinlikle savunacak bir yorum atmayin ,lakin savunulacak bir tarafiniz yok ! Ben kar yağarken gece 01:10 da cikip yuruyerek baska biryerden yemek yaptirdim geldim. Bana desen ki efendim kar yagisi var motor surulmez veya eleman gonderemem vs tamam der ben gelir alirdim. Ama bana hemen gonderiyoruz deyip 1 saat bekletip tlfnlara bakmamaniz rezilliğin danişkasıdir... Şu notu da düşeyim de akillarda soru isareti kalmasin. Kar yağişi saat 21:30 civarlarinda baslamisti. Aradigimda heryer bembeyazdi
mustafa gökhan öylek
Sivas Köfte
Yemeklerimizi yiyemedik.Temiz değildi.Yani yemekler temiz değildi.Gitmeyi bir daha düşünmem.
amine güneş
Sivas Köfte
Girişte temizlik ve et için tedirgin olduk ama gayet güzel mekan.İftar için gittik. Beyti, adana ve kaşarlı pide, mercimek çorbası sipariş ettik. Mercimek çorba tam kıvamında güzeldi 10/10. Mezeler çok iyi değşldi. Salata güzeldi. Ana yemekler de güzeldi 7/10 İkram olarak çay var.
Ercan Türken
Sivas Köfte
Fiyatının çok üstünde lezzet, ilgili ve güler yüzlü hizmet ,arkadaşınızı-ailenizi alıp gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz,herkese tavsiye ederim...
abdurrahman tezcan
13.07.2023
Sivas Köfte
ismi sivas kofte ama yoresel tatları bulabılcegınız bır adres ankarada bu kadar ozel ve guzel işkembe corbası sivas köftesi pezuk tursusu yiycegim hiç aklıma gelmezdi. ailemle ankarada vakıt gecırebılcegım aynı zamanda uygun fıyat ve kalıtesıyle ankaranın dısına cıkmıs bır tad ellerıne saglık murat usta.