Redya turizm Merkez, İnönü Cd. NO:25A, 53750 Çamlıhemşin/Rize

Redya turizm Merkez, İnönü Cd. NO:25A, 53750 Çamlıhemşin/Rize

Redya Turizm - Karadeniz - Rize Günübirlik Turlar | Rize'nin eşsiz güzelliklerini, günübirlik, konaklamalı ve özel tur hizmetlerimiz ile doyasıya yaşayın.

Merkez, İnönü Cd. NO:25A, 53750 Çamlıhemşin/Rize

• Gerçek mekanda hizmet
  • Randevu gerekli
  • Online randevu
  • Pasaport fotoğrafları

Fatma Atasever
27.09.2023
Redya turizm
Daha önce hiç bu kadar güzel eğlenceli, işinin ehli bir tur şirketi daha görmedim. Güzel ve samimi yaklaşımınız gezimizi daha da neşeli hale getirdi. Kayhan ve kadirle de ayrı ayrı yolculuk yaptık her şey o kadar güzeldi ki. Yolculuk boyunca neşe ve eğlence devam etti. İyi ki sizi tercih etmişim. Sayenizde yeni arkadaşlıklar edindim. Çok samimi ve eğlencesi bol bi turdu. Tekrar tur yapma durumunda ilk tercihimsiniz
tuğçe karkın
24.09.2023
Redya turizm
İkiz kardeşlerin deneyimiyle huser turuna katıldık.güvenli kaliteli hızlı saati saatine organize bir yolculuktu .Gidilen yerler ve verilen zamanlar çokça uygundu.Tesekkurler redya
Anıl Kaya
13.08.2023
Redya turizm
Çamlıhemşinde konakladığımızda Huser ve Pokut turlarına katıldık. Gayet güzel geçti. Öneririm .
ahmet eray daş
Redya turizm
Daha Çamlıhemşin e adım atar atmaz redya turizm kalitesini hissediyorsunuz. Şuan tur başlamadı ama duygu ve düşüncelerimi paylaşmak istedim. İnsanı ayrı bir güzel işletmecileri ayrı bir güzel. Rabbim yollarini bahtlarini açık etsin. Hayırlı müşteriler versin özgür hocama. Biz Rize den internetten bulup organize ettik. Yorumları okuyup karar verecek arkadaşlar düşünmeyin pişman olmazsınız inşallah.
Meryem Günay
Redya turizm
İkiz kardeşlerle çok yer gezdik her defasında çok başka güven verdiler. Kayhan ve Kadir Beye teşekkür ederim iyi ki Rize'ye bu turizm şirketini kazandırdılar. Şeyda Hanımın Güler yüzlülüğü de içinizi ayrıca ısıtmıyor değil.
Zehra Varisli
Redya turizm
4 günlük Karadeniz turumuzun en güzel zamanlarını Redya Turizm sayesinde geçirdik. İlgi, alaka, kalite, insana verdikleri değer 10 numaraydı.Pokut, Sal, Badara, Huser yaylalarını Redya Turizmin sahibi Özgür abiyle birlikte gezdik. Kendisi gerçekten işinin ehli bir insan. Ben bukadar sıcakkanlı misafirperver bir insan görmedim. Tur boyunca tüm samimiyetiyle her konuda bize çok yardımcı oldu.Aklım hala gezemediğim yerlerde ve 2.kez gitmeme rağmen göremediğim Huser bulut denizinde kaldı:)Yine gitsem tek tercihim Redya Turizm olur.Biliyosun bu işi REDYAA:)
TAYFUN MERT
Redya turizm
Güzel güler yüzlü ekip. Elevit trovit samistal kavurun turuna katıldık. Rota biraz uzun o yüzden yorucu .ama bir çok tüm vadiyi 1 günde anca böyle getersınız. Köpeğimiz de tura katıldı. Elevit yaylasında kayboldu 1 gece konaklamak zorunda kaldık . Publik Cafe pansiyon her konuda ellerimden gelen yapmaya çalıştılar bizlere çok yardımcı oldular. Herşey İçin teşekkür ederim. Tekrar görüşmek dileğiyle... Tekerinize taş değmesin..
Nermin Dalgic
11.07.2023
Redya turizm
Öncelikle Konum şahane, Mutlaka ama mutlaka Kavrun a gelin derim. Diğer yaylalardaki gibi yaylanın turizm ile bozulmuş halinden ziyade Kavrun da gerçek doğal bir yayla kültürü görüyorsunuz. Burası Müthiş bir aile işletmesi. Tertemiz sıcacık bir yuva. Odalar çok rahat ve pırıl pırıl. Ayrıca Ne ısıtıcı dan yana NE de sıcak sudan yana bir sıkıntı çektim her şey gayet güzel çalışıyordu. Manzarası şahane bence vadinin en güzel noktasında. Otelin terası mükemmel sabah mutlu uyanmak için ayrı bir neden bir yandan köyü izleyip bir yandan Kaçkarların serin karlı tepelerini görebiliyorsunuz. Aile çok samimi ve sıcakkanlı size asla müşteri gibi değil evlerinde ağırladıkları bir misafir gibi davranıyorlar. Kahvaltıları gayet başarılı bir yiyorsunuz akşama kadar acıkmıyorsunuz. Terayağlarını yoğurtlarını kendileri yapıyorlar her şey en doğalından.Karadeniz i tek başıma geldim Kendileriyle sayelerinde çok kaliteli 2 gün geçirdim. Sobanın başında birlikte çaylarından içtim,beni Kavrun lu komşularıyla tanıştırdılar birlikte güzel muhabbet ettik. Sayelerinde Kaçkar ların eteklerinde bulunan Mecevit yaylasına çıktım. Tek başıma korktuğum için ve beni yalnız bırakmak istemedikleri için bana eşlik ettiler çok güzel yerler gösterdiler. Iyiki burayı tercih etmişim çok güzel arkadaşlıklar kazanmış oldum.Sevgili Redya Turizm, Kayhan, Kadir, Public kafe kraliçeleri Şeyda,Nurda, minik Eflal ve Emine Abla, Hanife Teyze ve Faik Amca hepinize çok teşekkür ederim iyiki sizi tanımışım en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.