Adrasan Çiçek Pansiyon Adrasan, Sari kavak cad.no:90, Kumluca/Antalya

Ilhan şen
22.10.2023
Adrasan Çiçek Pansiyon
Beş günlüğüne geldik doğal bir ortam olsun demiştik ama çiçek pansiyon ailen gibi oluyo istediğin yemeği seçiyorsun sabahtan ona göre not alınıyor bayıldım ve çok lezzetli yemekler süleyman bey ve eşi harika duyarlı dürüst çok yardımcı oldular çok temiz yer ayrıca çardak keyfide var hamakta dileyene masada çok mutlu ayrılıcaz çok teşekkür ederiz kesinlikle adrasansa çiçek pansiyon harikaydı
Haydar Akbal
12.09.2023
Adrasan Çiçek Pansiyon
4 günlüğüne çok tereddüt ederek geldiğim çiçek pansiyonda çok güzel bir tatil geçirmenizi sağlayan Süleyman abiye ve ailesine sonsuz teşekkürler... Yemekleri ve hizmeti mükemmel... Süleyman abinin yaptığı balığı şiddetle tavsiye ederim... Tam bir aile pansiyonu. Biz Çok çok çok memnun kaldık... Herkese tavsiye ederim...
Gözde Taşgın
12.09.2023
Adrasan Çiçek Pansiyon
Ailecek geldik ve çok memnun ayrılıyoruz. Olumsuz yorumlara anlam veremedim. Evimizde gibi rahat ettik yemekleri leziz odalar temiz güler yüzlü hizmet. Huzurlu bir tatil için tereddüt etmeden gelebilirsiniz.
Canan Karpuz
03.09.2023
Adrasan Çiçek Pansiyon
1 hafta kaldık.Memnun olarak ayrılıyoruz.Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.Tek olumsuz gözlemim Kumluca Belediyesinin çevre düzenlemesi yetersiz.Bu otelin değil beldenin sorunu.Deniz harika.
Elif Barut
06.08.2023
Adrasan Çiçek Pansiyon
Adrasan'da kalabileceğiniz en uygun otel. Konumu gerçekten çok güzel, denize yürüyerek 3 dk. Küçük de olsa kendi otoparkı mevcut, hemen 50 m ileride restoranlar ve market mevcut. Çok bir bekletimiz yoktu. Oda temizdi, balkonu güzeldi ve bahçeye bakıyordu, klima güzel çalışıyordu. Kahvaltı çok sıradandı ama kahvaltıda pişinin olması hoşumuza gitti. Pansiyonla bitişik birkaç işletme daha vardı girişi çıkışı nerede olduğunu belli değildi, hoşumuza gitmeyen tek bu oldu. Çalışan arkadaş bize tekne turu konusunda yardımcı oldu. Bir daha gidilir mi, uygun fiyata tatil düşünüyorsanız evet.
Nesrin Öztürk
06.08.2023
Adrasan Çiçek Pansiyon
Beş günlük tatil için uzun bir yoldan geldik gördüklerimiz ve duyduklarımız gerçekten şu ana kadar tatil süreçlerimizde yaşadığımız bir deneyim değildi konteynırdan bozma banliyö odalar hiçbir şekilde güvenliği olmayan balkon asla yemek yiyemiyeceğim bir mutfak. Bir de en önemlisi Süleyman Bey'in üslubu .Görüntülere aldanıp sakın gelmeyin . Gerçeği yansıtmıyor.İlk defa böyle bir muamele ve işletmeyle karşılaştım. Üstelik kalmadiğımız halde ücretimizi iade etmeyeceğini söylemesi.Gelmek isteyenler lütfen çok iyi araştırıp geliniz.
Serap Er
28.07.2023
Adrasan Çiçek Pansiyon
Aile işletmesi.Guvenle kalabileceğiniz temiz bir işletme.Yemekleri tek kelimeyle şahane lezzetli.Suleyman bey ve eşine,özellikle Çiçek ve Yaprak hanıma guleryuz ve ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.Bu tarafa geldiğimizde kalacağımız tek yer Çiçek pansiyon.
Eren TURHAN
Adrasan Çiçek Pansiyon
Kendimizi evimizde gibi hissettigimiz çok güzel 3 gün geçirdik.sabah kahvaltı ve akşam yemekleri çok guzel.odalarda klima ve sıcak duş var.sahile yürüme 5 dk.odalar temiz .çocuklu aileler için çok rahat bir ortamSüleyman beye ilgi ve alakasindan dolayı tekrar teşekkür ederiz .inşallah tekrar görüşmek üzere :)
Hatice Lale
Adrasan Çiçek Pansiyon
Çok şirin bir pansiyon. İşletmeciler çok sıcak kanlı. Yemekleri çok güzel. Kahvaltı ve akşam yemeği var. Benim için çok yeterli. Öğlen acıkırsanız sahilde bişeyler yiyebilirsiniz. Fiyatlar makul. Ben çok beğendim. Ayrıca temizlik açısından da gayet iyiydi.