Lov Faralya Uzunyurt, KIZILCAKAYA Sokak NO: 110, 48300 Fethiye/Muğla

KADER GEDİK
04.10.2023
Lov Faralya
Cok güzel cok ilgili ve sıcacık bir ortamı var. Biz balayı müşterisi olarak gitmiştik kendinizi cok özel hissediyorsunuz calısanlar ve ortamdaki samimiyetten. yemekleri inanılmaz güzel biz cok begendik merkeze bi tık uzak fakat gitmeye değiyor inanın o ortamı o atmosferi yaşamaya değer. Umarın tekrar gitme imkanım olur şiddetle tavsiyeee
Fatih GÜVEN
29.09.2023
Lov Faralya
Tatil seçimimizde genel olarak yorumları dikkate alarak seçim yapan ve yoğun çalışan bir çift olarak 3 günlük kısa bir tatil için tercih ettik.Bazı endişe verici yorumlara rağmen gitmeye karar verdik ve harika bir 3 gün geçirdik. Başta Ahmet Bey ve Marina Hanım olmak üzere herkes çok güleryüzlü ve ilgiliydi.Personel şefi Mesut Bey küçük süprizleri ve ilgisi ile daha rahat bir tatil yapmamızı sağladı.Havuz deniz suyundan olduğundan dolayı gerçekten çok güzeldi ve dinlendiriciydi. Kahvaltı ve akşam yemekleri de çok harikaydı. Menü fiyatları TL olarak karşımıza çıktı.Otelin heryeri neredeyse deniz manzaralı ve dinlenebileceğiniz baya bir alan mevcut. Ayrıca eşiniz fotoğraf çektirmeyi seviyorsa bilin ki saatlerce fotoğraf çekeceksiniz :)Bizim için tek olumsuz yanı olarak otele varmadan 1 km kadar önce topraklı bir yola girmek zorunda kalıyorsunuz ve burada çok dikkatli gitmeniz gerekiyor aracınız için :/Şiddetle tavsiye ediyoruz. Herkese iyi tatiller :)
Beyza Lik
05.09.2023
Lov Faralya
Balayı tatilimiz için seçtiğimiz lov faralya’nın olumlu ve olumsuz yönlerini sizlerle paylaşmak isterim. Öncelikle tarih değişikliği yapmamız gerekti ve bu konuda rezervasyon ekibi çok yardımcı oldular. Teşekkür ederiz. Otele girer girmez sıcak bir karşılama ile başladık. Durmuş bey bavullarımızı odamıza kadar taşırken odamızın ne kadar güzel olduğundan da bahsetti. Check-in kısmında hiç beklemedik.Otel tamamen sessizlik sakinlik huzur isteyenler için ideal bir yer gerçekten doğanın içinde her yerden deniz manzaralı olması bizi cezbetti. Oteldeki şef Ahmet bey ve eşi Mariana hanım sürekli bir ihtiyacımız olup olmadığını sordular. Alaaddin bey kesinlikle çok ilgili ve muhabbeti çok güzel. İlk akşam yemeğini locada yedik ve servis çok hızlı ve yemekler lezzetliydi. Özellikle karidesli levrek şiddetle öneriyorum. Biz 206 Pia odasında kaldık oda gerçekten çok güzel dışarıda deniz manzaralı jakuzi, şezlong vb. Harika ama bazı eksikleri var. Mesela odanın önündeki teras kısmında geldiğimizde de kopuk olan perdeler bizi biraz rahatsız etti. Geldiğimizde dışarıdaki masa temiz değildi ama şengül abla sağolsun biz demeden 2. Gün silmişti. Odada önceki misafirlerin kullandığı bir jilet ve kese olması bizi şaşırttı. Jakuzinin bazı fonksiyonları çalışmıyor ya da bir eksiklik var ışık gibi.Otelin artılarından bahsedecek olursak;-Çalışanlar ilgili alakalı yardımsever-Şarap meyve vs ikramı-Deniz temiz ve ılık(genellikle dalgalı)-Havuz sık sık temizleniyor ve havuzdaki bar çok kullanışlı-Gece havuzun keyfini çıkarmanızı öneririm.-Oda içindeki çay ve kahveler çok başarılı-Canlı müzik grubu çok rahatlatıcıydı ve sesi çok güzeldi çok keyif aldık-Restoran kısmında denize karşı yemek yeme kısmına bayıldık-Denizin dibi çok güzel aksiyon kameranızı ve snorkel kesinlikle alınOtelin eksileri ise;-Tecrübeli çalışan eksikliği-Yürüyüş yolunun çakıl olması-Otele geliş yolu son 2 km çok kötü-Spa bölümü sadece yabancılara özel gibi fiyatlar euro ile ve çok pahalı-Kahvaltı çok çok zayıf( böyle bir lüks otel için her gün aynı şeyleri yemeniz can sıkıcı olabiliyor. Kahvaltı çeşitleri yetersiz ve kalitesiz. Şarküteri ürünleri kötü.-Yer yer düzensizlikler var otel içinde bi peyzaj çalışması yapılmalı kesinlikle-Yataktaki cibinlik zarar görmüş ve perdelerin bir kısmı kopuk-Odaya yemek istedik 30 dk da patates tava yerine başka sipariş geldi
Deniz Gözen
02.09.2023
Lov Faralya
Otelin Konumu, manzara ve Deniz güzel fakat personel genel olarak çok deneyimsiz, Karşılama personeli kahvaltı saatlerini ve restoran bilgisini dahi vermedi, Hava sıcak olduğu için otel tanıtılmadı, Restoran tamamiyle fiyasko, kahvaltı için sipariş verdiğimiz sıcaklar tam 55dk geçmesine rağmen gelmedi, kahvaltıyı tamamlayamadan restorandan ayrılmak zorunda kaldık, Otelin interneti hiç çalışmıyor, bölgede genel problem var ondan çalışmıyor denildi fakat yan otelin interneti sahilde çektiği için sahilde yan otelin internetine bağlanabildik, odada televizyon var fakat hiçbir kanal çekmiyor, duş bozuk yanlardan akıtıyor, genel olarak verdiğiniz paraya değmiyor, bugün konaklamamızın son günü, yarın sabah çıkış yapacağız bakalım daha neler ile karşılaşacağız..
Erkan Yilgin
30.08.2023
Lov Faralya
Öncelikle 206 nolu jakuzili suit odada kaldığımı belirterek yazıma başlayayım ve kalmak için mükemmel bir seçim yaptığımızı gördük mükemmel bir oda kesinlikle tavsiye ederim. 5 üzerinden 4 veriyorum çünkü yemek ve servis gerçekten kötü. Sabah kahvaltisi gayet güzel. Denizi hafif Dalgalı ama denize giriş Şezlong ve dinlenme yeri gayet güzel.şezlong bulmak bazen güç olabiliyor ama çok sorun değil. Denize giriş Doğa sakinlik gerçekten güzel.Sipariş sıkıntı aşağıda denize girerken bi hamburger siparişi abartısız yarim saatte geliyor. Şnorkel getirirseniz denizin dibi Süper tavsiye ederim. Çalışanlar tecrübesiz olaya çok hakim değiller. Ulaşım son 1 2 km içeri girince sıkıntı ama öle problem yaratacak cinsten değil. Sonuç olarak oteli tavsiye ederim diğer odaları bilmiyorum yukarıda kalıyorlar ve manzarası nasıldır. 206 nolu oda için kalınır. Tek sorun kahvaltı hariç yemek ve çalışanların biraz tecrübesizliği.
Fatma Takat
13.08.2023
Lov Faralya
Müthiş bir doğa ve bunu koruyarak otel konseptini oluşturdukları için teşekkür ediyorum. Temmuz ayında 7 gün taş odada kaldık. Bizimle ilgilenen Özge hanıma ve ekibine , Odalara titiz yaklaşımından ilgi ve alakasından dolayı Cemile hanıma ve ekibine çok teşekkürler çok memnun kaldık... Huzurla ve keyfimize göre hareket ettiğimiz adeta evimizde gibi hissetmemizi sağladılar. Bohem bir tarza sahip otelin sonsuzluk havuzu deniz suyuyla doldurulması harika, iskeleden denizin(çok temiz , turkuaz renge sahip) tadını çıkartabilirsiniz.Tabiki ufak tefek eksiklikler vardı ama tüm arkadaşlar çözüm bulmak için elinden gelen herşeyi sağladılar. Kalabalıktan izole kafa dinlemek ve doğayla manzarayla huzurla başbaşa kalmak isteyen herkese tavsiye ederiz :) Son olarak ismini bilmiyoruz ama resepsiyonda bizi karşılayan bey eşyalarımızı odamıza kadar taşıdı bize yardımcı oldu ve bu kadar Güler yüzlü samimi bir çalışanla karşılanmak bir şans ama lov hotelde hiçbirşey şansa bırakılmıyor :)
Umur Çabuk
12.08.2023
Lov Faralya
Eşimle balayı tatilimiz için tercih ettik. Herşeyden çok memnun kaldık. Özellikle personel güleryüzlü ve çok yardım severdi. Hizmet kalitesi, yemek ve otelin içi için konuşmaya gerek bile yok. Özellikle teşekkür etmek istediğimiz birisi var; Muzaffer Bey :) Sizi iyi ki tanımışız.Otel varış yolunda son 500 metreye dikkat edin. Aracınız ile yavaşça geçmeye özen gösterin.
Simay Ogul
09.08.2023
Lov Faralya
21-24 Eylul tarihlerinde balayi cifti olarak otelde konakladik. Otelin ambiansi, calisanlari gayet guleryuzlu ve ilgiliydi ancak otelin hayvanlara karsi tutumunu hic begenmedigimizi soylemeliyim! Kedilerin tamami cok ac ve sadece insanlarin kendi yemeklerinden verdigi artiklarla besleniyor! Boyle doganin icindeki bir otelde hayvanlara karsi daha pozitif tutum beklerdik! Ayrica bir vejetaryen olarak yemek alternatifi bulmakta zorluk cektim ve bazi hijyen problemleri yasadik bunlar disinda guzel ve romantik bir otel.
Ferit Cetinkaya
Lov Faralya
1 haftalık konaklamamda güleryüzlü çalışkan personeli, ilgili yönetimi ile oldukça misafirperver bir ekibe sahip olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Deniz kıyısındaki bu nature konsept otelin en güzel yanı sessiz mahremiyete özen gösterilmiş şekilde dizili villanızda kalırken gün batımı deniz manzarasının da bir taraftan keyfini çıkarabilmeniz. Yemekleri ise her biri ayrı sanat eseri diyebileceğim tat ve sunumlarla geliyor ki gerçekten başarılı. Fiyatları aldığınız hizmete kesinlikle değer. Ek olarak dostane bir tavsiye; özellikle genç çiftler için su altı dalış, tekne turu, olta balık avı gibi deniz aktiviteleri eklenirse denizin keyfi daha da çıkar diye düşünüyorum. Bu konuda maldivler otelleri oldukça başarılı. Özetle 5 yıldızı sonuna kadar hak eden bir işletme. Tüm çalışan ve yöneticilerine misafirperverliklerinden dolayı tekrardan çok teşekkür ederim.