Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping Sultaniye, 48800 Köyceğiz/Muğla

Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping

Cemil'in Yeri - Akdeniz Camping | Facebook | Cemil'in Yeri - Akdeniz Camping is on Facebook. Join Facebook to connect with Cemil'in Yeri - Akdeniz Camping and others you may know. Facebook gives...

Sultaniye, 48800 Köyceğiz/Muğla

• Doğa yürüyüşü
  • Piknik masaları
  • Salıncaklar
  • Umumi tuvalet

Hande cks
18.10.2023
Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping
2 çocuğumla tek başımıza kamp yaptığım son derece temiz,güvenli,huzurlu bir ortam. Kamp alanına elektrik var. Çoğu yoruma aldanmayın. Ağaçların üzerinde prizler mevcut.Kendi kablonuzu getirirseniz cadiriniza kadar çekersiniz elektirigi. Fiyatlar da günümüze göre gayet iyi. Kamp diye geliyorlar,5 yıldız otel bekleyen concon tiplerin gereksiz yorumları ! Göl kenarında tabi ki sinek olacak,doğanın içindesin,getir yanında sinek kovar,ari sevmez böcek sevmez kampa gelir sosyete,sonra da kamp işletmecisi ne yorum yapar!!! WC ler , duşlar tertemiz. Guleryuzlu bir işletme. Arı da var,böcek olmazsa flora mi olur cahil!!! Herkese tavsiye ederim.
Selahattin Kara
02.10.2023
Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping
Genel olarak herşey güzel.Duş wc elektrik buzdolabı kahvaltı için lavabolar yıkama yerler mevcut.Göl kenarında şezlong var.Hamak salıncak var.Ben memnun kaldım tavsiye ederim.
Nihal Tan Kaçar
19.09.2023
Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping
Buraya 1 gece diye gelip karavanla 2 gece kaldik. Aslinda göcekte tekne turumuz olmasa 1 gece daha kalirdik. Koycegiz gölünün kenarinda temiz cana yakın Tevfik amca ve Eşi'nin islettigi bir yer. Kesinlikle gelmek isteyen cok ama Tevfik Bey heryeri dolduran tiplerden degil. Duslar ve wc ler temizdi.Gece gölde yüzdük ama tabiki gölde yuzmek zordu. Kendi kanonuzu getirirseniz golde kano yapabiliyorsunuz. Bir grup aksam bir tekne ayarlayip mehtap turu yaptilar. Gündüz dalyana gecip gezdik ve yüzdük. Aksam olunca yine sessiz sakin gol kenarinda kampimiza devam ettik. 2. Gunun sonunda Tevfik Bey cocuk icin unutulmaz olur diyerek Gocekte tekne turu yapmamizi önerdi hatta rezervasyonda yardimci oldu. O tur da sahane gecti. Hersey icin tesekkurler :)
Nusret Cimen
27.08.2023
Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping
Çok keyif aldığım bir kamp oldu. Tavsiye üzerine değil de maps üzerinden tamamen yorum ve görsellere dayanarak gittim.Yeme içme hususunda fiyatlar oldukça makul. Tuvaletleri tertemiz. Bir kamp alanında olması gereken tüm olanaklar mevcut. Eğer sezon dışı gelmek isterseniz de yardımcı oluyorlar.Tavsiyem giderken yanınızda mutlaka sinekkovar götürmelisiniz.Akşam mutlaka iskelede oturup yıldızları izleyin. Bu bana çok keyif verdi. Umarım bir daha gelmek dileğiyle..
Yunus emre Aydemir
07.08.2023
Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping
Anayoldan 23 km civarı uzaklıkta yollar aşırı virajlı ve yokuşlu ama tabiat harikası. Köyceğiz göletinin etrafını dolaşıyorsunuz. Doğa ve manzara güzel ama fiyat konusunda çok pahalı ailecek akşam saat 6 civarı vardıksabah erkenden gidecektik çadırda bize ait olmasına rağmen kişi başı 200₺ ücret istedi. İşletme sahibiyle pazarlık yapmak istedik pazarlık yaparsanız 250₺ olur diye dalga geçti. Doğa ve tabiat konusunda harika ama fiyatlar gerçekten çok uçuk bilginize.
Gıyasettin ciyhan
06.08.2023
Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping
Sessiz, sakin ve sükuneti koruyan tonton yaşlı bir çiftin işletmeciğini yaptığı güzel nezih bir yer işletmedeki ürünlerde baya ucuz çok hoş bir yer
Yusuf Yazısız
Cemil'in Yeri - Akdeniz Kamping
2 gece Marmaris tarafında kamp yaptık 1 gece Akdeniz camping de kamp yaptık. Keşke bütün kampı burda yapsaydık. Tuvaletler duşlar tertemiz. İşletme sahipleri çok ilgililer. En önemlisi de sinek çok az çok rahat ettik. Güzel bir kamptı çok teşekkür ederiz Akdeniz campinge