Paradiso Palms Gastrobar Eğriçam, Marina AVM, Adnan Menderes Blv., 33160 Yenişehir/Mersin

Eğriçam, Marina AVM, Adnan Menderes Blv., 33160 Yenişehir/Mersin

• Sert likör
  • Bar
  • Harika kokteyller

Fikriye Yalçınkaya
15.10.2023
Paradiso Palms Gastrobar
Kırık tabakla servis yapmak nedir? Görünmeyecek gibi de değil tabağın altı çevresi kocaman kırık. Onun dışında ortalama kokteyller 155-175 TL . Garson ilgisi iyi. Ama bir daha geleceğimizi sanmıyorum
Arhan Keseci
24.08.2023
Paradiso Palms Gastrobar
berbat bir deneyim yasadik bir limonata iki bardak istedik cunku daha once icmistik ve cok gelecegini biliyorduk garsonlar kendi aralarinda bize bakarak gulduler bir limonata iki bardak diye cok komik bir mekan cidden param olmadigindan da degil bile isteye oyle icmek istedigimiz icin almistik bir an once kendini mekan kurucusu sanan garsonlara naziklik ve gorgu dersi verilmeli kendilerine mail atmamiza ragmen umursamadilar tamamen isin para kismindalar sanirim :)
Ülkühan Çakır
15.08.2023
Paradiso Palms Gastrobar
Mekan hakkında hiç bir bilgim yok. Adını şuan yorum yapacağım için öğrendim. Tatildeyiz biraz gezelim müzik dinlemeye çıkalım dedik. Müziği hoşumuza giden yere girip müzik dinleyecektik sadece. Bu mekanın kapısından girdik. Kapıdaki arkadaşın tavrını anlamak mümkün değil. El kol hareketleriyle birader diye çağırması? Rezervasyonsuz girilmiyormus. Bilmiyoruz.. müzik güzelmiş ayarlayabilek mümkün mü diyoruz. Görmüyor musun abi yok. Boyle hop mop seklinde. disari kovalamacali seklinde sandı bizi heraldeki dışarı kovalamaya çalıştı.Kimse mevzu çıkarmak için bahane aramıyor. Mekanın nasıl bir yer olduğunu kapıdan anlamak gerekiyor galiba. Ne sebeple olursa olsun çok gereksiz,boş bir iletişim tekniği. Profesyoneller kazanır.
özge kaya
08.08.2023
Paradiso Palms Gastrobar
Kız arkadaşımla gittiğimizde mekan bomboş olmasına rağmen rezervasyonunuz yok diye oturtulmadık nezaketten ve işletme kültüründen nasibini almamış muhtemelen statüye göre müşteri seçilen bi mekan diğer yorumlardan da öyle anlıyorum size insan gibi davranılacak mekanları tercih edin bence paranızla rezil olmayın ;)
Bedran Ağdal
07.08.2023
Paradiso Palms Gastrobar
Dolu viski bardağını ben otoparka gidip gelene kadar almışlar masadan sonra boştu aldık diyorlar.. neredeyse bizi döveceklerdi.. garsonlar berbat. Tavsiye etmiyorum gününüz berbat olmasın.
Defne Düzgün
06.08.2023
Paradiso Palms Gastrobar
Garsonların tavrı hiç nazik değildi. Başta 700tl Fiyat verilen şişeden 984 TL alındı. Toplam hesapta olduğundan fazla para alınıyordu eğer uyarmasaydık. Dj olmadına rağmen dans ettiğimiz için garsonlardan uyarı aldık. Eğer gitmeyi düşünüyorsanız gitmeyin.
Merve Ertem
29.07.2023
Paradiso Palms Gastrobar
Martı sesleri ve kediler eşliğinde oturduk güzeldi tavsiye ederim
Zeynep Ökeli
Paradiso Palms Gastrobar
Ömer bey adında personeli vardı çok memnun kaldık sayesinde çok ilgili alakalı güler yüzlüydü , profesyoneldi ☺️ kendisine bizzat teşekkür ederiz
Büşra U
Paradiso Palms Gastrobar
Marinada deniz kenarında şık bir mekan. Garsonlar oldukça ilgili. Ürünleri ve sunumları civardaki mekanlarına göre başarılı. Asma yaprağında levrek, bonfileli çökertme, Çukurova tabağı ve browni denedik. Levrek pişme noktasında çok iyiydi lakin tadı fazla aromatik geldi. Levreğin yanında servis ettikleri salata başarılıydı. Çok beğendim. Bonfile çökertmesi güzeldi. Çukurova tabağındaki tuz oranını arttırırsalar daha lezzetli olabilir. Çıtır tortilla ile servis etmeleri çok hoş. Limonata ve kahvesi de başarılıydı. Yalnızca kahvenin porsiyonlaması coldbrewe göre çok küçüktü. 100 ml ancak vardı. En az 200 ml yapmaları gerektiğini düşünüyorum. Brownisi fena değildi. Fiyatlar marinadaki diğer restoranlar ayarında. Tekrar tercih edilebilir. Tavsiye ederim.