Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi 37, 85, Çatalarmut Mahallesi Ankara Bulvarı Yusuf Ziya Yılmaz Şehirler Arası Otobüs Terminali, 55040 İlkadım

• Çarşamba24 saat açık
  • Perşembe24 saat açık
  • Cuma24 saat açık
  • Cumartesi24 saat açık
  • Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık
  • Salı24 saat açık

Ali Osman ULUSOY | Otobüs Bileti | aliosmanulusoy.com | online,online bilet,Ali Osman ULUSOY, Turizm Taşımacılığı, Kiralık Otobüs, Kiralık Minibüs, Otobüs Firmaları, Vip Minibüs, Ulusoy Otobüs, Minibüs Kiralam

• Çarşamba24 saat açık

Ahmet Türkmen
17.10.2023
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Yolculuktan 1 hafta önce en uygun özerinden tarih 2 temmuz saat 12:00Samsung İstanbul seferinde 40 ve 41 koltuk almıştıkotobüse binerken 41 numara bulunmadığını söylediler birimizi 40 numara diğerimizi 6 numaraya yerleştirdiler tanımadığımız insanların yanında oturmak zorunda kaldıkbizi mağdur ettikleri içinde çok şikayetçiyiz bu durumdanFirmanızı seçtiğimiz için çok pişmanız .kimseyede tavsiye etmiyoruz
Sena Çamaş
16.10.2023
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Samsun a bilet alıyorsanız sakin almayın ZAHMET EDIP OTOGARDA BILE BIRAKMIYORLAR yandaki benzilikte bırakıyoruz 2 dk yuruyuver zor bisey degil diye bir de akıl veren çalışanlara sahip sabaha karşı saat 05.30 da genç bir kadın olarak benzinlige bırakildim asla tavsiye etmiyorum.
Can İsa ÇEBİ
13.10.2023
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
2 kez 2ser saat rotar sonrası 1 saat kala gelin diye arandık. Hayatımda böyle şey yaşamadım. Bayram tamam anladık ama bu kadarı da fazla
Çağla Safyürek
11.08.2023
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Ali Osman Ulusoy'un sitesinden Samsun-İstanbul otobüsü aldım. Yol çok uzun bilindik bir firma olsun istedim. Gelin görün ki üstünden firma adı yazmayan eski püskü bir tur şirketi otobüsü geldi. Neden böyle olduğunu sorduğumda biz normalde turist taşıyoruz yoğunluk olunca desteğe geliyoruz dediler. İyi de kardeşim ek seferde nasıl bana söylemezsiniz bunu? Ben konforlu bir otobüste seyahat etmek için sizden bilet alıyorum ek seferimiz var diye bildirin ben karar vereyim bu 50 yıllık otobüse binmek isteyip istemediğime. İlk seyahatimdi, son oldu. Teşekkürler Ali Osman Ulusoy!
bayram ugur murat 05423060406
03.08.2023
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Geçen yıl yolculuk yaptım çok iyi ve guzeldi Trabzon dan ciktim 8.30. Saat şuan 15.23 hala ikram yok ve Samsun da otogar da mola biraz önce gene mola vs.
Nurgül Şentürk
02.08.2023
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
23 Ocak 2023 tarihinde Samsun- Ankara otobüsüne bindik. Otogar çıkışından 10 dakika sonra akü ile ilgili bir yerde durup 15 dakika kadar bekledik. Molayı geçince radyatör borusu patlamış. Delice merkezde durduk, hortum için biri geldi, tamir ettiğini düşündük. Şoförlerimiz ve host çok gayret sarfettiler. Tekrar yola çıktık hortum yine çıkmış, dumanlar çıkıyordu. Durduk, ek araç istedik. Araçtaki birçok kişi talep etmemize rağmen, merkez ya da bulunduğumuz yer ilgilenmediler. Araç yok, bu şekilde döneceksiniz dediler. Başıboş, güvensiz korku dolu 3 saat geçirip, 9 saatte Ankara'ya vardık.
Oguzhan Yıldırım
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Kurumsal firma genel olarak güzel daha iyi olabilirler çünkü hizmet sektörü acımasızdır bilginize
Yusuf Ziya Aktaş
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Yeni araçlar sınırsız ikram güleryüzlü personel ve geriye kalan keyifli bir yolculuk
Hamza Yıldırım
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Araç içi bı çok sıcak bı çok soğuk beni hasta etti. İlgiden memnun kalmadım. İkram neredeyse hiç yoktu. Daha düşük fiyata daha iyi hizmet veren var. Tekrar tercih edermiyim bilmiyorum
Şükriye ÇELEBİ
11.07.2023
Ali Osman Ulusoy turizm seyahat işletmesi
Emniyet kemerleri bozuktu onun dışında iyi bir firma, telefonumu otobüste unuttum ama tekrar geri alabildim.Tesekkur ederim.