Organik köy bungalov Organik köy evleri, 53780 Çayırdüzü/Çamlıhemşin/Rize

Organik köy bungalov

Organic Köy - Çamlıhemşin | Doğanın içinde, kendinize ait köy odalarında eşsiz bir tatil sizi bekliyor.

Organik köy evleri, 53780 Çayırdüzü/Çamlıhemşin/Rize

• Aynı gün teslimat

Ozgur YILMAZ
23.10.2023
Organik köy bungalov
Odalar gerçekten özenle tasarlanmış , muhteşem güzellikte . Müşterilerine çok kibar , Türk misafirperverliğini ve sıcaklığını hissedebileceğiniz , söminesiyle içinizi ısıtan bir konaklama hizmeti su sunuluyor . Ayder de en huzurlu konum diyebilirim
Mehmet Altun
12.10.2023
Organik köy bungalov
4 gece 5 gün 19 numaralı odada konakladık, her şeyiyle mükemmeldi. Havaalanından yaklaşık 35 dakika uzaklıkta, biz çok rahat bir şekilde ulaştık, transfer hizmetleri de mevcut. Odamız çok temiz,ferah ve kış ayı olmasına rağmen baya sıcaktı ve mükemmel bir tasarıma sahipti. Kahvaltıları çok zengin,lezzetli ve hepsi doğal, aynı şekilde akşam yemekleri de çok lezzetli ve mükemmeldi. Aşçı Mustafa Usta’nın ellerine sağlık. Ayrıca servis yapan Onur kardeşimiz çok ilgili ve güler yüzlü kendisini çok sevdik. İşletme sahibi Muhammet Bey’e ve annesine de çok teşekkür ederiz, çok kibar ve yardımseverler. İnşallah bir de yaz aylarında gelmek bize nasip olur. Çalışan herkes çok samimi ve çok iyiydi, aile ortamı vardı. Her şey için teşekkür ederiz, elinize emeğinize sağlık.Not: Sevimli dostumuz Herkül’ü sevmeyi unutmayın.Sevgilerimizle Gamze ve Mehmet.
Nurdan Ulusoy
08.10.2023
Organik köy bungalov
Her şeyiyle mükemmel bir deneyim yaşadık. Onur bey ve Mustafa bey çok ilgiliydiler. Özellikle çalışan kadınlar çok güler yüzlüydüler. Girişte bizi karşılayan minik dost Herkül ise çok sevimliydi. Yol biraz bizi zorlasa da iyi ki burayı tercih etmişiz dedik. Temizliği, yemekleri, sınırsız çay kahve ve tatlı ikramları şahaneydi. Manzarasını da anlatacak söz bulamıyorum :)
Duygu
13.08.2023
Organik köy bungalov
Manzarası ve odaları harika, temiz. Aile işletmesi ve çalışanlar çok samimi, her konuda yardımcı oluyorlar. Kahvaltısı çok güzel ve kaliteliydi, kuymak çok lezzetliydi. Akşam yemeğini de burda yemeyi tercih ettik, saç kavurma ve sütlaç çok başarılı tevsiye ederim. Bir daha gelecek olursak kalacağımız yer yine bura olur diyebilirim. Ayrıca giderken de verdikleri hediye için tekrar teşekkür ediyoruz.
Gürkan Aram
Organik köy bungalov
Bugün ayrıldık . Toplamda 2 gün kaldık . Ben otel , apart tarzı yerler konusunda çok hassas biriyim . Fakat organik köy bungalov bütün tereddütümü aldı . Çok ilgili saygılı sıcak bir yer . Hiç düşünmeden gidin zerre pişman olmazsınız . Her türlü ihtiyacınızı anında karşılayan , temiz , sıcakkanlı samimi bir yer . Bungalov manzaralı temiz çok rahat edeceksiniz
Hande Karakulak
Organik köy bungalov
mayıs ayında balayı için gittik ve hayatımızın en mükemmel günlerini geçirdik . Hizmet olağanüstü . Ortamın samimiyeti ve ilgileri harika . Odalar çok temiz ve düzenliydi odaya ilk girişimizde büyülendik adeta . Kaldığımız yerin manzarasına diyecek bir şey yok zaten harikaydı . Tura katılma şansımız oldu Mahir bey'e çok teşekkür ediyoruz aşırı ilgili ve samimiydi . işletme sahibi beyfendi girişten itibaren ilgi ve alakası ile bizi onure etti . inanılmaz bir samimiyet hissettik Kahvaltı için gittiğimiz mekan'da ilgisi için onur beye'de teşekkür etmeden geçemeyeceğim . ORGANİK KÖY AİLESİNE TEŞEKKÜR EDERİZ . Karadeniz bölgesinde tatil düşünüyorsanız bu kesinllike 'organik köy' olmalı tüm samimiyetimle söylüyorummm ...
fatih bulut
Organik köy bungalov
Oncelikle bütün calisanlara teşekkür ediyorum. Cok ilgili ,canayakin ve samimiydiler. Konum olarak doganin tam icinde sessiz sakin tam kafa dinlemelik bir yerde. Kahvalti harikaydi normalde yemedegim marmelat recel ne varsa yedim gercekten tadlar mukemmeldi. Herzaman ikramlari vardi kekleri tatlilari cok guzeldi hatta o da mukemmel diyebilirim çünkü lüks mekanda ne bekliyorsan burda samimi ortamda o tadi aliyorsunuz. Yemeklerin tadina bakmadim yiyip gittigim icin. Aksam tulum resitalide guzeldi. Odalara gelince tam isteyeceginiz gibi tertemizdi özenle hazirlanmis. Şömine mukemmel yandi ve sicacikti. Kaloriferleri zaten yaniyordu. Bu alanda bungalov fazla oldugundan cok arastirmistim gercekten dogru tercih oldu kalmak isteyenler hic tereddut etmeden kalabilirler. Kislarida kendi arabaları ile bungalov a misafirleri getirebiliyorlarmis kisinda denemek dilegiyle.