Şolma Yaylası Yeşiltepe Mahallesi Merkez, 61750 Maçka/Trabzon

Mert
10.10.2023
Şolma Yaylası
Bugün oradaydık. 1 puan kırma sebebim yollarında yeterli tabela olmaması. Yolda en az 3-4 kez vazgeçip geri dönme kararı aldık. Müthiş bir dağ yolu ancak biz İstanbul'luları korkutacak cinsten. Kolay değil, 2500m rakım ve 1 saat tırmanıyorsunuz. Dönüş yolunda da şans eseri yolda tanıştığımız bir araç bizi uyarmasaydı farklı bir yola giriyorduk. Biz küçük bir araçla çıktık sorun olmadı ama her yerde doğal kaynak suyu var ve yolu bazı noktalarda yumuşatabilir. Yaylada dinlenebileceğiniz ve çay içebileceğiniz bir yer yok. %100 köy yani hiç bozulmamış. 4-5 insan gördük hava süperdi ve herkes çalışmaya gitmişti. Gördüğümüz insanlardan muhtar bey ve yanındaki bey nazikti ve evlerine çay içmeye davet ettiler. Diğer gördüğümüz birkaç kişi ise soğuktu. İşin özeti trabzondaysanız görmenizi öneririm. Ancak yolda vazgeçip geri dönerseniz de hak veririm.
61 MAÇKALI
09.10.2023
Şolma Yaylası
Trabzonun bütün yaylaları güzel. Şolma nın da kendine özgü bir güzelliği var. Eksiği çok. Yalnız gidilecek gezilecek hatta imkan varsa kalınacak bir yer. (Çatır veya misafir olabilirsiniz ).
Şükran Orak
21.09.2023
Şolma Yaylası
Yaklaşık 2 hafta önce oraya gittik. Gitmeden önce Googledan araştırıp gittik. Orda her şeyin olduğu(Wc, çadır kuracak alan, bakkal vs) yazıyordu. Bir gitmeye kalktık, yollar zaten rezalet, asfalt yol değil toprak yolda takır tukur gitmekten helak olduk. Ayrıca herhangi bir dolmuş vb sefer yok. Tesis namına hiçbir şey yok. İnternetteki bilgilerin yıllar öncesine ait olduğunu söylediler. Anlayamadığım muhtar neden hiçbir şey yapmıyo ya da yapılmasına mı izin verilmiyor? O kadarı ile ilgilenmemekle birlikte insanları mağdur etmemek adına en azından İnternetteki bilgileri güncelleyin de sadece özel arabası olanlar gitmek isterse yine gider ki onlara bile çok çok zor. Yayla güzel ona diyeceğim bir şey yok ama onun dışında her şey rezalet. İnternete de sakın inanıp bizim gibi mağdur olmayın.
Hakan ALP
17.09.2023
Şolma Yaylası
Karadeniz yaylaları için doğal güzelliklerimizden iyi bir örnek. Yolu biraz yorucu olmakla beraber vardığınızda değdiğini görüyorsunuz. Aslında ağaçlar arasındaki orman yolunun da görsel keyfi nefis. Doğa yürüyüşçüleri için iyi bir güzergah olabilir.
NURAY BAHÇEKAPILI
06.09.2023
Huzurun adresi
Buğra Akbay
31.08.2023
Şolma Yaylası
Gittiğimiz mevsimde (ilkbaharda) bomboştu. Bulutların üzerinde, tertemiz havası ve bozulmamış doğası ile diğer yaylalardan ayrılıyor. Çarpık yerleşme söz konusu olmadığı için manzarası çok çok güzel. Yolu biraz bozuktu ama bu güzellik için çekmeye değer.
ilker kazan
Şolma Yaylası
Bu bugüne kadar ki en olumsuz yorumum olacak .10 üzerinden -bilmem kaç .arkadaş ne maçkadan nede akçaabat tan bulup ta şolma yaylasına çıkamadık .ana yola bir tane şolma yaylası diye tabela koymuşlar bi daha da yok . Nasıl bulcaz bu yaylayı tabela olmadan. vahiy mi gelicek rüyamızda mı görcez yolun kalanını veya içimize mi doğacak. Böyle rezalet görmedim hiçbir yerde tabela yokk. Üç kere farklı yollardan denedik bir türlü bulamadık. göya da turizm merkezi diye yazıyo. Ayrıca maçka belediyesi ne iş yapıyo bilmiyorum. trabzonun neredeyse heryerini gezdik ama maçka belediyesi sınırları içindeki köyler ve yaylalar kadar yolları bozuk stabilize çamur toprak olan bi yer daha yok. Bu devirde yol yapamıyoruz bu nedir ya YOL YA YOL YOK
Arda Ateş
Şolma Yaylası
Trabzon'un en çekici yerleri arasındaki Şolma Yaylası, çevresine sunduğu güzelliğiyle en görülesi yerlerden birisi diye düşünüyorum Maçka'nın 22 kilometre uzaklığında olan Şolma Yaylasına giderken her adımda doğanın en güzel parçaları ile karşılaşacaksınız
Özcan ŞAHİN
08.07.2023
Şolma Yaylası
Öncelikle Halil İbrahim ve değerli ailesine içten teşekkürler o kadar nazik ,içten ve misafirperverler ki mahçup olduk.daha sonra çok uzun yıllar Türkiye’nin her yerinde kamp yapan biri olarak söylüyorum; saf,temiz,doğal bakir bir yayla hiç çekinmeden ailecek gelinecek bir yer .temiz hava bol oksijenNot:mahcubiyetimi gidermek için mutlaka tekrar talip amcayı ziyaret edeceğim