Can Ocakbaşı Tuna, 1710. Sk. No:53/A, 35600 Karşıyaka/İzmir

Belkis Varna
29.09.2023
Can Ocakbaşı
Yemekler çok güzeldi,güleryüzle karşılandık izmire yolumuz düşerse mutlaka yine tercih edeceğiz.
Muhammed
27.08.2023
Can Ocakbaşı
Dün gece 5 arkadaşımla beraber canocakbaşı adlı restoranı ilk defa ziyaret ettik ve çok memnun kaldık kebapları çok lezzetli salataları tazecik ve dolu dolu geldi o ev yapımı Adana şalgamları yok mu ben böyle lezzetli bir şalgam içmedim üstüne birde kendi yapımları olan gelin tatlısını çok beğendik zaten sohbet Güleryüz ilgi alaka en üst seviyede restoran sahiplerinin yaklaşım tarzı ve samimiyetleri insanı mest ediyor hem fiyat hem lezzet hemde temizlik ve hijyen olarak karşıyakanın en iyi kebapçısı olduğunu tecrübe ettik ve biz çok memnun kaldık herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz
Ali
16.08.2023
Can Ocakbaşı
Adana dürüm yedim yanında ezogelin çorba içtim muazzam bir lezzet çok kaliteli bir servis anlayışları var işletme sahipleri ve çalışanları çok güleryüzlü fiyatları çok uygun hijyen ve temizlik en üst seviyede bir de kendilerine has ev yapımı lezzetleri var tatlıları şalgamları kendi imalatlarıymış bayıldım hepsine arka tarafta üstü açık kuş cıvıltılarıyla dolu huzurlu bir bahçesi var arka fonda çalan müziklerin hepsi birbirinden güzel kısacası keşfedilmeyi bekleyen harika bir mekan Karşıyaka en iyi kebapçı dersem abartmış olmam sanırım
Seyfettin Aygün
07.08.2023
Can Ocakbaşı
Adana ve tavuk şiş yedim bayıldım,harika suyunda şirin temiz ve çok hesaplı bir işletme,sahipleri çok ilgili gelmek isteyenlere tavsiye ediyorum.cok tatlı bir arka bahçesi var
Serpil Rinke
02.08.2023
Can Ocakbaşı
Karşıyaka çarşının gizli mekanı. Hiç aklıma gelmezdi, çarşının ara sokaklarında bu kadar güzel bir mekanda yemek yiyeceğim. Mekana Google 'den güzel yorumlarından dolayı gittik. Ve çok memnun kaldık. Çok şirin bir aile işletmesi. Çok güzel karşılandık ve ağırlandık. Herkes bizimle ayrı ayrı ilgilendi. Mekan sahibi olmazı olduran ve seni memnun etmek için elinden gelen herşeyi yapan çok sevecen ve saygılı ve tabii ki ailenin diğer fertleri de aynen çok sevecen insanlar. Bu kadar güzel bir aileyi tanıdığımız için çok mutluyuz. Yemekler efsaneydi. İşkembe çorbası, çiğer ve İskender yedik. Ve tadı damağımızda kaldı. Ev yapımı şalgam da bir başka tad. Hayatımda ilk defa şalgam içtim ve iyi ki burda denemişim. Mekan sahibine ve ekip arkadaşlarına bu güzel ve samimi hizmetleri için çok teşekkür ederiz. Türkiye'ye her geldiğimizde ilk işimiz kesinlikle sizi ziyaret etmek olacak.
ECMA DURUALP
Can Ocakbaşı
Usta ellerden yiyebileceğiniz en güzel lezzetler bu mekanda ayrica işletme sahibi ve çalışanların ilgisi alakası mükemmel kendinizi evinizde gibi rahat hissedeceğiniz bir salon.Levent Bey e sonsuz teşekkürler
Tayfun Con
Can Ocakbaşı
Karşıyaka’nın ara sokaklarında lezzetin gerçekten hissedildiği esnaflığın ne demek olduğunun tam anlamını taşıyan,önemin sadece para olmadığını bilip güler yüzlü hizmet sunan ve mekanın temizliği ve ambiyansının güzelliği göze çarpıyor.Karşıyaka’ya gelen herkesin güler yüzlü ve lezzetli olan bu yere mutlaka uğramalı.
Suzan Korkmaz
12.07.2023
Can Ocakbaşı
Karşıyaka çarşı da ara sokaklarda kalan mükemmel bir restoran fiyatları çok uygun lezzetleri şahane hijyen en üst seviyede sahipleri çok ilgili ve mükenmel insanlar tam bir aile işletmesi adana kebap soslu sarma beyti tavuk kanat ve köfte harika herşey ev yapımı tadında ve çok lezzetli bu gizli hazineyi çok geç keşfettiğime çok pişmanım karşıyakanın en iyi kebapçısı hatta izmirin en iyi kebapçısı diyebilirim herkes kendi deneyip ne kadar haklı olduğuna kendi karar versin mükemmmel bir işletme tebrik ederim