Gülistan Sofrası Batı, Geziboyu Cd. No:72, 34890 Pendik/İstanbul

Gökhan Can Güzel
17.10.2023
Gülistan Sofrası
Arkadaşlar bahçe kısmında mekan içerisinde fare var görüp garsonlara ilettiğimizde gayet normal karşıladılar herhangi birşey yapılmadı toprağın içerisine saklandı. Gelirken bir kaç kez daha düşünün...
Merve Doğan
10.10.2023
Gülistan Sofrası
Yıllardır Pendikliyim buraya hep gelirim servis vs iyi ama son gelmemde yaşadığım olumsuz bir deneyimi paylaşmak istiyorum ki belki işletmeci görür de bir çözüm bulur diye. Sabah kahvaltısına geldik hafta sonu ama sabahın köründe bangır bangır pop müzik açmışlar kapatmalarını rica ettiğimizde kapatamayacaklarını söylediler. Kafa dinlemeye geldik güya ama kafamız daha çok şişti. Sanki her zaman şarkı açıyorlar da o gün şarkısız olmayacağını söylediler. Müşteri memnuniyeti bu şekilde olmasa gerek.
SELÇUK YILMAZ
23.09.2023
Gülistan Sofrası
Arkadaşlar ailenizle gerçekten leziz yemek yiyebileceğiniz hızlı servisi olan bir restaurant.Ama kesinlikle adisyonu kontrol edin.5 kişi 700₺ hesap geldi.Sonradında buraya yoruma koymak için resmini çektiğim adisyonu incelediğimizde 163₺ fazla ödediğimizi fark ettik ve itiraz ettik.İtiraz sonrası paramız iade edildi.Özür dilendi.
Tugay Tuzcu
17.09.2023
Gülistan Sofrası
Mekan konumu atmosferi ne kadar güzel olsada bu güzellikleri . Mekanın işletmesi yok etmiş. Hizmetin H si yokSusadık su istedik servis ile beraber geliceğini söylüyor garson efendi, servis 30dk da geliyor 30 dk bekletmek yerine 2 şişe su verse ne olacaktı yani. Halay çekiyoruz , terliyoz klima yok.Güzel gününüzü zulüm etmek için tercih edilir
Ekrem KARAMAN
06.09.2023
Gülistan Sofrası
Herkese merhaba,Bence mekan atmosfer güzel çalışanlar ilgili alakalı sağolsunlar. Ben hatayı üstüme alıyorum 4 peynirli pizza siparişi vererek. Görünce menüde canım çekti napalım. Pizza değildi tabiki yediğimiz. 4 peynirli de değildi :) Ama sorun değil emek var o getirdikleri poğaca hamurunun üzerindeki kaşarda da. Ama yine de giderim. Diğer yemeklerinin güzel olduğuna inanıyorum.Bir kere daha anladım ki pizza pizzacıda yenir :) Onlar da aynını diyor.Teşekkürler
Teknoloji Ekibi
05.08.2023
Gülistan Sofrası
Kahvaltı için geldik. Mekan büyük ısıtması kılın güzel. Çalışanları ilgili. Çay 2 kez değiştik ikisinde de soğuk geldi. Açık büfe kahvaltıda çok seçenek var hatta tatlı seçenekleri bile var. Malzemeler standart. Memnun kalınmayacak bi yanı yok. Çay da sıcak olsaydı daha iyi olacaktı
zeynep kıvılcım
Gülistan Sofrası
Pendiğin en eski restoranlarından . Düğün nişan mezuniyet her türlü organizasyon yapılıyor . Bugün kalabalık bi grupla gittik . Paranla rezil nasıl olunur onu gördük .anlaşana kadar herşey tamam yaparız ederiz . Sonrası fiyaskoLezzet desen lezzet yok ilgi desen ilgi yok garip
Fuat Şekerci
Gülistan Sofrası
Hafta sonu kafa dinleyip bir şeyler yiyip içmeye mi geldik, diskoda müzik dinlemeye mi geldik belli değil, müzikten kendi konuştuklarımızı duyamaz olduk. Uyarmamıza rağmen en kısık bu dediler, ne müzik kısıldı ne kapatıldı.
Tarkan Aşcı
16.07.2023
Gülistan Sofrası
Bugün ilk defa sizin mekana eşimle yemeğe geldim.Güzel bir mekan.iki konuda sıkıntı yaşadık.Birincisi yemek porsiyonlarınız çok küçük fiyat olarak yüksek hadi bunuda geçtim Garsonlarınız ilgi alaka sıfır güler yüz yok.Bence bu işi zorla yapan gibi görünen garsonlarla yollarınızı ayırmanızda fayda var.Özellikle bir tane orta yaş üstü bir garson arkadaş o çalışma şekliyle müessese ye zarar verir.Menuyle ilgili soru soruyorsun bilmiyorum diyor.Bilmiyorsa neden çalışır o da sizin taktiriniz tabi.