İstanbul Okan Üniversitesi Tepeören Mahallesi Tuzla Kampüsü, İstanbul Okan Üniversitesi, 34959 Tuzla/İstanbul

• CumartesiKapalı
  • PazarKapalı

İstanbul Okan Üniversitesi - İstanbul Okan Üniversitesi |

• CumartesiKapalı
  • PazarKapalı

Eren Bilginer
13.10.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
Çok güzel bir üniversite hayatı yaşadım, üniversitenin ilk yıllarında sosyal medya üzerinden yoğun eleştiri yaparken bir gün kendimi kurumsal iletişim ofisinde buldum ve üniversitenin ve sahibinin vizyonu hakkında konuşma fırsatımız oldu, sonrasında üniversite hakkında düşüncelerim değişti ve muhabbetin artmadı ile kurumsal iletişimde çalışan öğrenci pozisyonunda çalışmaya başladım ve kurumsal Ekibinden çok şeyler öğrendim, okurken çalışma gerçekten çok farklı bir deneyim, fırsatınız varsa bu deneyimi yaşamınızı öneririm, eğitime gelirsek, beş parmağın 5 i bir değil, illaki vasat olduğu bölümler var ancak fark yarattığı bölümler kesinlikle daha fazla, ziyarete gittiğinizde gezip çalışanlar ile sohbet edebilirsiniz, emin olun memnun kalacaksınız. Ve bana kattığı en değerli şey ise eşimle üniversitemde birlikte okumam ♥️
Muhammet Tok
19.09.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
25.04.2023 tarihinde HASAN BASRİ ARİFOĞLU da muayene oldu eşim çok güler yüzlü karşiladi. İlgisi ve alakasi için kendisine teşekkur eder. Görevinde basarilar dilerim
müge eren
17.09.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
Süper kampüs sadece merkezden çok uzak arkası istanbul park.Kurtkoyde okullar açılınca minibüs var.İstanbulda en güzel kampüsü olan üniversite içinde bankamatik kafeterya herşey var .
Lokman hekim
17.09.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
Kesinlikle ve kesinlikle hayatımda gördüğüm en rezil en kötü üniversite, bildiğiniz para tuzağı. Sakın güzel yorum yapanlara aldırmayın bu okul öğrencilerinin ömrünü yiyor. Şunu çok iyi anlamalısınız sizin istikbaliniz onların umrunda bile değil tek dertleri para her gördüğüm kişiyi uyarıyorum. Burayı tercih etmeyi düşünen ailelere de sesleniyorum çocuklarınızı ateşe atmayın
Shayan_a1
09.09.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
Okan university is among the worst universities, not only the education for international students is so poor, the university is just trying to get money from its students whether by failing them on purpose or by raising the fees. They do not listen to their students and they always ignore them.I do not recommend it to anyone, if you have othere choices, choose the otherOkan üniversitesi en kötü üniversiteler arasında yer alıyor, sadece uluslararası öğrencilerin eğitimi çok zayıf değil, üniversite öğrencilerinden kasten başarısızlığa uğratarak ya da ücretleri yükselterek para kazanmaya çalışıyor. Öğrencilerini dinlemezler ve onları hep görmezden gelirler.Kimseye tavsiye etmiyorum, başka seçeneğiniz varsa diğerini seçin
JN
02.09.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
Para verilen otoparktan hastaneye çıkan asansörler çalışmıyor! Otopark -3 ve -2 katlarda. Asansör bu katlara çağırınca gelmiyor. En az 2 kat merdiven çıkmanız lazım! Hastane kardeşim burası, hastası var yaşlısı var böyle saçmalık olur mu! Hem otoparka para veriyoruz hem de hastamızla 3 kat merdiven çıkıyoruz! Üstelik bir uyarı bile yok, herkez 5-10 dk bekleyip söve söve merdivenle çıkıyor!!!
Selda Edebali
17.08.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
Kardeşim geçen hafta çarşamba günü burun ameliyatı oldu. Değerli hocamız Ozan beye ve Burak beye çok teşekkür ederiz. Hastane çalışanları çok ilgililer ve bir sorunumuz olduğunda hemen yardımcı oluyorlar. Kendilerine buradan da teşekkür ederiz.
Sultan Ferraoğlu
05.08.2023
İstanbul Okan Üniversitesi
Eğitim konusunda bir şey diyemem bir bilgim yok çünkü ama Kampüsü olarak çok güzel
Ali Biçer
İstanbul Okan Üniversitesi
Üniversitedeki Revirin numarası varsa paylaşında randevu alalım. Revir kapalı olur mu? Çağrı merkezini arıyorum kahvaltı yapıyorlardır diyor. Nasıl bir lakayıtlık. Doktor ataması yapılan arkadaş için geldik. Evrakları teslim ettik. Revire yönlendirdiler. Revir yok. Bir saattir bekliyoruz. Çağrı merkezinin söylemine bak. Ulaşamaz mısınız diyorum yok diyor. Şuan herhangi bir yaralanma için aramış olsam ne olacaktı diyorum. Bekleyeceksiniz diyor. Böyle birşey olur mu?
neslihan A.
İstanbul Okan Üniversitesi
şu okula sağlık okuma hevesiyle girdim. Yarıda bırakıp çıktım. Eğitim anlamında size hiç bir şey katmayan bir okul. Sadece parasını vereyim, diplomayı alayıma dönmüş olay.