Esmahall Amasya Hacılar Meydanı, Mahallesi, Necip Fazıl Cd. No:33/A, 05100 Amasya Merkez/Amasya

Access denied | www.yemeksepeti.com used Cloudflare to restrict access |

Hacılar Meydanı, Mahallesi, Necip Fazıl Cd. No:33/A, 05100 Amasya Merkez/Amasya

• Arabaya servis

Aksoy Aksoy
22.10.2023
Esmahall Amasya
Amasya'da ailece gittiğimiz bu restaurant, gerek güler yüzlü servis kalitesi gerek temizliği ve gerekse uygun fiyatıyla bizi çok memnun etti. Başlangıç ve yemek sonu ikramları da harikaydı. Tebrik ederim. Kısmet olur da Amasya gezimiz olursa yemek için tercihimiz yine burası olacaktır.
Sinan Akdağ
27.09.2023
Esmahall Amasya
Günlük Amasya gezimizde yemek için uğradığımız güzel işletme. İkramlar ve hizmet ile sizi bir Amasya şehzadesi gibi hissettiriyorlar. Maalesef ziyaret ettiğimiz gün fırınlarında yaşanan bir sorun nedeni ile istediğimiz bazı yemekleri deneyemedik ancak diğer her şey lezzetli idi.
recep özdemir
04.09.2023
Esmahall Amasya
Profesyonel hizmet, müthiş lezzet bir arada. Aile sıcaklığında sunum yapılıyor. Paça çorbası nefis, üzerine çağ kebab daha da nefis. Tadı damağınızda kalacak. Fiyatlar lezzet ve sunuma göre gayet makul. Her porsiyon gelirken kokusu tekrar acıkmanıza sebeb oluyor. Lokum gibi pişmiş etler ağızda kendiliğinden dağılıyor. Müessese ve çalışanlar bu şekilde devam ettikçe vazgeçilmez bir adres olmaya devam edecek
kerem karaçam
01.09.2023
Esmahall Amasya
Karadeniz turundan dönerken nerede yemek yiyebiliriz diye araştırma yaptık ve buraya karar verdik yorumları güzel bizde gidelim dedik iyikide gitmisiz diyorum. Yöresel yemek bulunmuyor menülerinde fakat olmasada olur dedirtti :) 4 Yıldız verdim tek nedeni lavabolar temiz değildi geri kalan herşey çok güzeldi sunum , karşılama , ikramlar , yemeklerin doyuruculugu bence gayet yerinde ve güzel. Fiyat konusuna gelirsek hizmetin karşılığını istiyor yoksa ne eksik ne fazla herşey kararınca bence. Bir daha yolum düşerse Amasya'ya kesinlikle uğrarım.
Oruç Gültekin
31.08.2023
Esmahall Amasya
Güzel nezih 1 ortam Güleryüzlu personel var ikramları güzel çeşiti çok beyti yedim mükemmel Yeşilırmak manzaralı herkese tavsiye ediyorum
Ahmet Yaman
08.08.2023
Esmahall Amasya
Yani nasıl anlatsak bilemedik biz çok beğendik.5-6 defa gittim en sonunda yorum yapayım 1 kere gitmekle değerlendirme olmaz dedim.Genel olarak yemekleri lezzetli sadece iskenderi çok beğenmedik ama o kadarda olur yaniKahvaltısı çok çeşitli ve bi o kadar lezzetli fiyatlarıda gayet makul bence.Mezeleride gayet bol ve lezzetli yemekten sonra çayın yanına gelen küçük sütlaç da çok güzel.Garsonları gayet ilgili ve yardımcı özellikle muzaffer temaya benzeyen abimiz gayet güler yüzlü.Çocuk menüsü ayrıca güzel içinde oyuncak olması çok düşünceli bi detay.Oyun alanı var.Otopark var.Irmak kenarında aile ile gidilecek güzel mekan.Tavsiye ederim çok iyiler umarım kalite bozulmaz..!
Büşra Bülbül
Esmahall Amasya
Irmak kenarında engelliye uygun girişi var. Açık alan kapalı alana göre daha geniş ve ferah. İlk sefer gittiğimizde memnun kaldığımız için tekrar gittik. İkramlar konusunda çiğköfte hariç hepsi lezzetliydi. Karışık ızgara tavsiye edeceğim bir yemek olur. Fiyatlar ortalama. Yalnızca masaları tekerlekli sandalyelerin yardım almaksızın geçişine uygun yapmalarını isterim. Çalışanların ilgi ve alakaları güzel. Memnun kaldık, tavsiye ederiz.
GÖKÇEK KAZAK
Esmahall Amasya
22 Eylül'de buradan Et Döner Menü sipariş etme gafletinde bulundum. Menü içeriğinde salata, domates, biber, patates kızartması ve ayran olmasına rağmen domates ve döner dışında birşey gelmeyince uygulamadan kötü yorum yazmak yerine arayıp eksikleri tamamlamalarını rica ettim. Salata, patates kızartması ve ayranı gönderdiler ama gelen kızartma YANIK VE BAYATTI. Soğuk değil, bildiğiniz bayattı. Sanırım gıcıklık olsun diye de yanmış olanları göndermişlerdi. Ben böyle bir yemeği sokak hayvanlarına dahi vermeye kıyamazken (yanmış ya çünkü) siz bunu müşteriye göndermeye utanmadınız mı? Eksiğinizi telafi etmeniz gerekirken hakaret eder gibi bunu göndermeniz ayıp değil mi?
orhan gündüz
Esmahall Amasya
Google yorumlarına bakarak geldik. İyiki gelmişiz. Lezzetli ve fiyatları makul. İkramları da çok güzeldi. Çalışanları güler yüzlü ve ilgili. Amasya’ya yolunuz düşerse mutlaka uğramadan geçmeyin derim.