Dedeman Zonguldak Güney, Milli Egemenlik Cd. No:128, 67000 Zonguldak Merkez/Zonguldak

Dedeman Zonguldak - Dedeman Hotels & Resorts International |

Güney, Milli Egemenlik Cd. No:128, 67000 Zonguldak Merkez/Zonguldak

Hakan Ozcivelek
10.10.2023
Dedeman Zonguldak
Yıllardır kalıyorum. Gayet güzel bir otel. Muhteşem manzara eşliğinde kahvaltı keyfi harika. Personel de başarılı.
Atila Metin
26.09.2023
Dedeman Zonguldak
konum mükemmel. çalışanlar özverili. resepsiyonda Merve hanım, yemek bölümünde Ecem hanım bu çalışanlardan sadece ikisi. bayram döneminde çok yoğun olmalarına rağmen güleryüzleri ile her aksiliğin üstesinden kolayca geldiler. kahvaltı çok iyiydi. yoğunluk nedeniyle personel eksikliği olsa da oda temizliği de mükemmele yakındı. mutlaka denizi gören bir oda tercih edin bayılacaksınız.peki bu kadar memnunum neden bir yıldız kırdım. sebebi bar işletmek ile otel işletmek arasında bocalayan otel politikası. geç saatlere kadar yüksek sesli müzik nedeniyle öyle penceremi açar dalga sesleriyle uyarım hayalleri uçup gitti. hatta pencereyi kapatıp ses perdesini çekseniz bile bu rahatsızlık devam ediyor maalesef. bir karar verilmeli otel mi işleteceğiz yoksa bar mı???
Uraz
17.09.2023
Dedeman Zonguldak
İş için konakladım, odalar temiz, ferah ve güzeldi. Kahvaltısı başarılı, wi-fi iyi, konum ve manzara çok iyi. Tavsiye ederim.
Burak Alıcı
21.08.2023
Dedeman Zonguldak
Telefon görüşmemizde 2 gün ücretini 3350 tl olarak 2 kez sorduğum halde evet doğrudur iki günlük ücret 3350 dedikleri için gitmiştim ancak resepsiyonda bu fiyat günlük ücretimiz dediler ve telefonda görüştüğüm kişiye ulaşamadığımız için bir nevi kandırılmış oldum. İnsanlar sırf gelsin diye uygun fiyat verip sonrasında sebepler göstermek dedemana yakışmadı. Otel kalitesi olarak tartışılamaz zaten, en ince detaya kadar düşünülmüş (iğne iplik). Beni kandırmak istediği için kürşat beye teşekkür ederim, kandırmaya çalışmasına gerek yoktu diğer dedeman otellerine göre fiyat olarak çok düşük gelmişti sadece, gidecek olursanız fiyat sorarken 2 değil 10 defa sorun hatta ses kaydı alsanız daha iyi olur...
Bora Deniz
17.08.2023
Dedeman Zonguldak
Yolumuzun üzerindeyken akşam yemeği için ziyaret etme şansımız oldu. Otelin konumu çok güzel ve restoranın manzarasına bayıldık. Restorandaki çalışanlar karşılamadan ayrılmamıza kadar her konuda çok iyi ilgilendi. İşimiz gereği sıklıkla şirket yemekleri düzenliyoruz ve misafirlerimizi lüks restoranlarda ağırlıyoruz. Kıyaslama yapacak olursak buranın fine dining konusunda bir çok restorana göre daha iyi bir hizmet kalitesi var. İlgilenen arkadaşlara ayrıca teşekkür ediyoruz. Dönüşte kesinlikle tekrardan geleceğiz.
Zeynep Camurluoglu
30.07.2023
Dedeman Zonguldak
Oda fiyatı geceliği 1450 tl ödeyip duvar gören bir odaya yerleştirildim.Odamı değiştirmek istediğimde tüm odaların dolu olduğu söylendi ve hava almayan duvar gören oda da kalmaya zorunlu bırakıldım. Deniz kenarı, manzarası,resimler sizi yanıltmasın misafir memnuniyeti 0 olan bir otel ve deneyimdi..Daha uygun moralinizin bozulmayacağı bir yerde kalın.
Şuayip Al hajjar
28.07.2023
Dedeman Zonguldak
Bir gün kaldım manzaralı bir oda diye para fazla ödedim manzara yanındaki hangar manzarası2. Soğutma sistemi bir sıkıntı var yetmiyor söyledik yoğun olduğun cevap verdilerBoşa boşa para vermeyin
şener yetiş
Dedeman Zonguldak
Herşeyi ile mükemmel bir otel konum manzara süper kahvaltı iyi özellikle çalışan arkadaşlar hepsi çok iyi ve her konuda yardımcı oluyorlar .emeklerinize sağlık tekrar görüşmek üzere
SEMA AŞCI
13.07.2023
Dedeman Zonguldak
Bayram tatili için gezmeye gittik. Kat görevlimiz güleryüzlü ve düşünceli Belma hanıma, resepsiyonda işini çok iyi bildiği her halinden belli olan, nezaketiyle, profesyonelliğiyle fark yaratan Sibel hanıma çok teşekkür ederim. Odalar temiz ve ferahtı. Deniz manzaralı oda tercih ettik. Kahvaltı oldukça çeşitliydi. Personel gayet ilgili ve güler yüzlüydü. Çok memnun kaldık.