KONACIK PANSİYON - APART Konacık, 4. Sokak, 31225 Arsuz/Hatay

ebru emek
07.10.2023
KONACIK PANSİYON - APART
İlk defa gittiğimiz bu yerde çok memnun kaldık. Evleri tertemiz , lazım olan bütün eşyalar mevcut. İşletmenin sahipleri çok kibar, ilgili , yardımsever. 3 gece kaldık seneye daha fazla kalmayı düşünüyoruz. Burada kalarak doğanın da güzelliği ile huzur buluyorsunuz. Bizim için harika bir tatildi.Herkese tavsiye ederiz.
Sena Bulut
04.10.2023
KONACIK PANSİYON - APART
Huzurlu ve doğanın ortasında bir yer. Arkanızda dağlar ön tarafta deniz var. İşletme sahibi her şeyi düşünmüş ter temiz odalar mangal alanı ve hamaklar harika. Balkonlar güzel geniş ihtiyaç duyacağız her şey mevcut. Aile için çok güzel bir ortam. Tavsiye ederim...
erhan hurç
19.09.2023
KONACIK PANSİYON - APART
2 yıldır Konacık Pansiyonda yaz tatilini geçiriyoruz. Odaları temiz ve bakımlı, çevre sakin ve yeşillikler içerisinde denizi çok temiz balıkları görebiliyorsunuz. Pansiyon sahipleri ilgili, alakalı ve güler yüzlüler. (kendilerine çok teşekkür ediyorum.) Gönül rahatlığı ile ailece kalınacak bir yer herkese tavsiye ederim.
Gürsu Özkan
18.09.2023
KONACIK PANSİYON - APART
Ailecek çok rahat ettik tertemiz odalar. Mangalı hamağı semaveride var işletme sahibi ızgara şişine kadar verdi. Apartın balkonu çok geniş ve deniz manzaralı. Ocağında mangalında istediğiniz yemeği yapın. Balkonda çay kahve meyvede sefası olsun. Denize gelince taşlık ama dalga çok az ve yürüme mesafesi pansiyona. Biz çocuklu aile olarak çok memnun kaldık. Ayrıca unutmadan söyleyeyim çamaşır makineside var eve bir ton çamaşırla şişik bavulla dönmüyoruz. Yakıt fiyatlarının yükseldiği bu günler de mersini Antalyayı aratmayan hem daha hesaplı hem daha muhafazakar tatil yapmış olduk. NOT: İşletme yakını sahte hesaplardan değildir
Abdullah Koyunçu
17.09.2023
KONACIK PANSİYON - APART
İlk defa geldik ve çok beğendik ikinci seferimiz kesinlikle olacak. Evin temizliği rahatlığı denize yakınlığı bir yana ev sahibinin iyiliği çok önemli bizim için. Memet bey ve ailesine sonsuz teşekkür ederiz. Biz nasıl onlardan razıysak Allah onlardan bin kat razı olsun.Bir daha ki gelişimizde daha uzun kalmayı düşünüyoruz. Cizreden buraya kadar iyi kii geldikk.
Şefik Saydam
KONACIK PANSİYON - APART
Kaldığım onca pansiyonlarda bukadar ilgi alaka sıcaklık görmedim bi okadarda sağlam binası herkese güvenle tavsiye ediyorum çok teşekkür ediyorum yorgun ailesine ******
Eda Yeşilyurt
KONACIK PANSİYON - APART
Arsuz'da apart ararken aradığım bir işletmenin tavsiyesi ile gittik Konacık pansiyona. Sanırım hayatımdaki tüm şansı burada kullandım. İşletme sahibi Mehmet Bey ve eşi Ayşegül Hanım her şeyi bizim için düşünmüş. Odalar çok ferah, evimizden fazlasıyla konforluydu. Hatta bahçe duvarında bile priz vardı. Semaver mangal çardak hamak iyi komşular iyi ev sahipleri... Birde Arsuz'un muhteşem denizi çarşısı yemekleri olunca inanın çok keyifli bir tatil geçireceksiniz. Biz bugün ayrıldık oralardan çok memnun kalarak. Dilerim onlarda bizden memnun kalmışlardır.
MCG Mustafa
KONACIK PANSİYON - APART
Harika bir deneyimdi. Ayşegül hanım ve Mehmet beye çok teşekkür ediyorum. Çok yardımcı oldular. Tekrar geleceğim inşallah
berkay toy
KONACIK PANSİYON - APART
Arsuza ilk defa gittik ve tesadüf bulduğumuz bu konaklama yeri size kendinizi doğup büyüdüğünüz yerde hissettiriyor harika Bi doğa manzarası harika denizinin yanı sıra evlerin temizliği ve sahiplerinin insanüstü misafirperverliği size kendinizi özel hissettiriyor, mutlaka ama mutlaka bu yeri tercih etmeden o dinginliği güzellikleri yaşamadan gitmeyin arsuzdan. Bizleri ağırlayan tebessümlerini eksik etmeyen o harika aileye sonsuz teşekkürlerimizi borç biliriz en güzel zamanlarda tekrar görüşmek dileklerimizi iletiriz.