Can camping Yumurtalık, Küçük yumurtalik zeytinbeli mahallesi 94 sokak no /2 ADANA, 01682 Adana

Can camping - Pansiyon |

Hilal Narin
01.10.2023
Can camping
Tatilimizin 5 temmuzun da oradaydık ortam, oda düzeni ,temizlik,çarşaflar cok temiz ve duzenliydi.Bir ev samimiyetinde çok güzeldi.Mehmet abi ve eşine çok teşekkür ederiz.Deniz 200 metre uzaklıkta denizi kum ve boy vermiyor çocukların rahatlıkla girebileceği denizi var.Sadece akşamları sinek oluyor onun içinde tedbirli gitmekte fayda var.Odalar klimalı,mini buzdolabı var,televizyon var.Tatil için herzaman düşünebilecek bir yer tavsiye ediyorum
Kübra Bozkurt
26.09.2023
Can camping
Arkadaşlarla tatil yapmak için bir yer ararken tesadüfen bulduk burayı kaldığımız süre boyunca bize çok yardımcı oldular,Odaları daha önce kaldığım çoğu yerden daha temizdi tuvalet ve duşta aynı şekilde çarşaflar deterjan kokuyordu tertemiz. mehmet can amca ve eşi işletiyor güleryüzlü sıcak kanlı insanlardı. aileyle de arkadaşlarla da gidilebilecek güvenilir bir yer, bahçesi renk renk çiçeklerle dolu, şehrin gürültüsünden uzak sakin huzur dolu bir tatil evi.suyun durumu hava durumuna göre değişmekle birlikte sabah saatlerinde çok berrak ve dalgasızdı. Bir dahaki sefere ailemle de gitmeyi düşünüyorum.
Mehmet Sulayıcı
19.08.2023
Can camping
Öncelikle yorumlara bakarak kesinlikle gitmeyi dusunmeyin. Arastirin denizi nasıl sinek varmi lokasyon nasil?Bungalov ev fena değil çok ta şey beklememek lazım klima açık mutfak banyo yatak hepsi 40 m2 odanın içindeSineklik var ama yine de sinek mahvetti geldikten sonra bile 3 gün kaşındıkGeldik en önemli eksiyeZeytinbeli sakin ,zeytinbeline kimse gelmiyor çok sessiz diyen arkadaşlariniza aldanmayin.Denizi kayalık 10 metre gidiyorsun kayalık ayağını kesiyor. Deniz dalgalı ve suyun içini göremiyorsun. Ayaklarım parmaklarim hep yara bere içinde kaldı. Zeytinbeli plajına gittik orda da daha az ama yine kayalık var denizin içinde.Mehmet can amca çok soğuk bir tavırla karşıladı. Hosgeldin Bile demedi. Telefon çekmiyor konumdan dolayı wifi şifresi için aradık ulasamadik. Giderken aradık biz çıkıyoruz göremedik aradık ulasamadik. Yani çok sıcak kanlı aile ortamı filan göremedik. Yorumlar tanıdıkları tarafından yazılmış anlaşılan.Gecelik 400 ₺Denizi 5 para etmez. Şemsiye hasır veriyorlar ama şemsiye rüzgardan açılmıyor. Kısaca paramızla rezil oldukYumurtalık merkeze gittik ertesi gün denizi harika c.tesi olmasına rağmen çok kalabalık değil temizdi.
levent altunoren
13.08.2023
Can camping
Öncelikle Merhaba;Ben geçen sene ailemle sakin sessiz huzurlu bir tatil geçirmek için yumurtalığa gittim.Ama biraz erken gidince olmasını şiddetle onayladığım kurallar gereği haliyle dışarda kaldık (Kalan kişi gece huzurlu olacaksa olması gereken bu) mehmet abiye tanışmamız böyle oldu daha kalmaya başlamadan desteğini yanımızda hissettirdi sohbeti muhabbeti hele onları demeye gerek bile yok ilk andan itibaren zaten ailedensinizTemizlik konusunda çok hassas kayınvalidem bile hiç bişi yapmadan kafası rahat dinlenmeye çekildi içeri dışarı zaten temizdiKısmetse bu yaz gene ordayımÇünkü ödediğim ücretin çok üstünde bir hizmet var kalite varMehmet abi her şey için gönülden çok ama çok teşekkür ederim iyi ki sizi tanıdım
Ersoy Cem YILDIZ
12.08.2023
Can camping
Odalar güzel, duş ve lavabolar sorunsuz. Temiz bir ortamı var ve çalışanlar da ilgili. Bizim kaldığımız odanın penceresinin yanında su motoru vardı sanırım. Sürekli ses yapıyordu. Gündüz içeride oturduğumuzdan sorun olmadı ama gece uyutmadı. Sabahı beklemeden gece çıktık yola bu yüzden. Gece kimseyi göremediğimden soramadım ama siz gitmeden önce bu problemin çözülüp çözülmediğini sorun, daha önce hiç böyle birşey görmedim çünkü.
DESTROYER
Can camping
Biz buraya depremden dolayi kalmaya geldik kışın sonu baharın başı .Kafa dinlenilebilecek, aileyle güzel vakit geçirebilecek bir mekan , temiz , samimi bir yer bence burada campingler arasında en iyisi özellikle yazın gelmenizi öneririm.
Tolunay Katlandur
Can camping
Tesise varırken yeni dökülen asfalt yüzünden motorum zifte bulandı, Mehmet abi hiç üşenmeden mazot ve kompresör bulup 2 saate yakın süre boyunca motoru temizlemekle uğraştı, güler yüzlüler ve yardımseverler kendilerine buradan tekrar teşekkür etmek isterim. Oda ferah ve geniş klima güzel soğutuyor, duş temiz, mutfak odanın içinde mevcut. Şehirden epey uzak noktada sakin ve sessiz bir tatil için birebir.
Zehra Emeç
Can camping
Muhteşem hizmet herşey harikaydı bayıldım
Fatma Buyukbozdogan
Can camping
Gerçekten huzur arayanlar için. Hem mimarisi, hem temizlik ve hijyen , hem peyzajı, hemde işletme sahibi ve eşinin samimi ilgi ve alakası. İnsan kendini sanki yıllardır tanıdığı bi arkadaşını ziyarete gitmiş gibi hissediyor. Biz 3 aile gittik ve çoookkk memnun kaldık. Geçen yaz da medcezircamping de kalmıştı. Kendimizce orayı da beğenmiştim. Temizlik ,çarşaf , odaların dar oluşu kesinlikle rezil durumdaydı. Allah'tan evden çarşaf yastık götürmüştüm. Bu yılda götürdüm fakat kullanma ihtiyacı duymadım. Çünkü CAN CAMPİNG tertemizdi. Eğer sizde 5 yıldızlı otellerden sıkıldıysanız, sadece kafa dinlemek istiyorsanız bence kaçırmayın. Herşey için çoookkk teşekkür ederim Mehmet bey ve eşine.