Kocaeli Konaklama Malta, Özgürlük Cd. No:11, 41060 İzmit/Kocaeli

Kocaeli Konaklama

Kocaeli Pansiyon | Sakarya | Kocaeli Pansiyon | Kocaeli'de aylık ve haftalık konaklama imkanı sunan pansiyon

Malta, Özgürlük Cd. No:11, 41060 İzmit/Kocaeli

Mustafa Akdin
05.10.2023
Kocaeli Konaklama
Yemekleri konaklaması temizliği beş para etmez yemekleri Suriyeliler dağıtıyor bildiğin ahir
Emrah Doğan
24.09.2023
Kocaeli Konaklama
Yıllardır gezerim hayatımda ilk defa bu kadar rezil bir yer gördüm. İçeri girer girmez karşıda yemekhane sizi karşılıyor. Sol taraftaki merdivenlerden yukarı çıkınca camekanlı bir ofis görürsünüz ama içi inşaat malzemesi ve eski elektronik malzeme dolu. Bize bir oda gösterdiler. İçeri girdik ama yataklar çok kötüydü. Battaniye ve yastıklar 20 yıllık gibi. İçerisi çok pis kokuyordu. Çorap, ayak kokusu, kıyafet kokusu vs içeri girer girmez sizi karşılıyor. Sabahın köründe ayak sesleri, çamaşır makinesi sesi temizlikçilerin isteksiz temizlik yapma sesiyle uyanıyorsunuz. Bir daha Kocaeli'ye gelsem dışarıda yatarım orada yatmam.
Aydın Çalışkan
12.09.2023
Kocaeli Konaklama
Berbat kötü bir konaklama yeri
Adnan Kayar
11.09.2023
5 yıldızlı otel deyil ama rahatlamanızı sağlar
Mehmet Karadeniz
29.07.2023
Kocaeli Konaklama
Yemekler berbat tabaklar temiz değil sanırsın tabaklara suyu anlatıyorlar bide o gürsel ne alaka baraj gibi bişey paylaşmışlar hiç öyle bişey yok burda, burada hiç su nehir baraj gibi şeyler yok yalan görselleri paylaşmayın
Gazi Arslan
Kocaeli Konaklama
O kadar saçma bir sistemleri var ki. Gece geldik ertesi gün sabah 10.40ta kapımızı çalarak bizi uyandırdılar. 20 dakika içinde çıkış yapmazsanız ekstra ücret kesilecek diye. Yemek veriyorlar falan ya. İğrenç yemekler. O kadar kötüler ki bakamazsınız bile. Gerçekten iğrenç bir yer. Aklı olan adam burada durmaz. Ben kyk yurdunda kalıyorum. kyk yurdu buradan bin kat daha temiz daha güzel. Hakkım haram olsun zıkkım olsun.
Gokhan Gunes
Kocaeli Konaklama
1 yıldız verdim çünkü pek fazla tertip düzen temizlik vs gibi şeyler fazlasıyla eksik
Arkın Ecer
Kocaeli Konaklama
İyi bir yer değil yemekleri kötüWafisi yok kılıma yok odalar sıcak
Atakan Çakır
Kocaeli Konaklama
Çok kötü bir yer kalacak yeri ayrı tuvalet banyosu ayrı çok berbat bi yer ve ayrıca yaptıgı yemekleri yiyemiyoruz hayvanın önüne atsan o bile yemez
HENNA DORA DOĞAN
18.07.2023
Kocaeli Konaklama
Once tereddüt ettim ama geldim gordum düzenli temiz ve bakımlı fiyatı da uygun kahvaltı ve akşam yemeği de dahil