DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ Yilmaz Köy Mahallesi No 55, Çubuk/Ankara

DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ

dusyolcusu | Düş Yolcusu At Çifliği; Farklı bir hafta sonu için bizi tercih edin...

Yilmaz Köy Mahallesi No 55, Çubuk/Ankara

• Hızlı servis
  • Atıştırmalık yemek yenebilecek yer

Fahrettin SÜRÜCÜ
12.10.2023
DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ
Çok güzel, otantik bir mekân, doğal bir ortam için tam yeri.... Huzurun adresi
Ecem Kaya
31.08.2023
DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ
Doğum günü sebebiyle ziyaret ettik, bir gece konakladık. Hayatımda geçirdiğim en güzel gecelerden biriydi. Bungalovlar çok temiz, dağ evi havasında tam olması gerektiği gibi. Restoran çok marjinal dizayn edilmiş, sıcacık bir ortam, yemekler oldukça lezzetliydi. Fiyatlar ederi kadar ne çok uygun ne çok pahalı. Biz öğle yemeği, akşam yemeği yedik ve kahvaltı ettik hepsi lezzetliydi. Çiftlikteki her bir noktada el emeği var, Cüneyt abinin buraya çok kıymet verdiği belli oluyor. Zevkine ve sohbetine bayıldık. Müthiş bir insan kendisi, çok misafirperver, sizi evinde ağırlıyor zaten öyle düşünün. Bizi sanki uzun yıllardır tanıyormuş gibi sıcak davrandı, gerçekten her şeyiyle çok memnun kaldık. Şehirden kaçmak için birebir.
Rifai Tırpan
28.08.2023
DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ
Özellikle kafa dinleyip doğayla iç içe olmak isteyenler için mutlaka gidilmesi gereken bir yer. Müşteri değil de misafir gibi ağırlandık. Yiyecek, içecek konusunda da son derece yeterli ve lezzetli. Aynı zamanda ikramları için de teşekkür ederim. Tek sıkıntı belki at sayısı artırılılabilirse veya bir iki aktivite eklenirse küçük bir hareket katmak isteyenler için daha hoş olur. Bu da tabiiki kişiden kişiye göre değişir. O sebepten gayet memnun kaldığımız söylemeliyim. Ek olarak çubuk yolu tarafından gidilmesini öneririm. Alternatif yol biraz kötü durumda.
Belgin Güldeste
DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ
Çiftlikte 2 gece konakladık. Hiçbir yorumu okumadan gitmiştik yorumları görünce şok oldum:) Aynı yerden bahsediliyor olamaz diye düşünüyorum. Ankaraya yakın, doğa ile iç içe, istediğiniz her türlü yiyecek-içecek hizmetini veren, dekorasyonuyla harika müzikleriyle sizi alıp farklı yerlere götüren harika bir yer burası. Bungalov evlerin temizliği, çiftliğin güzelliği hepsi harikaydı. Biz gitmeden önce odadaki ısıtıcımıza kadar açan, minicik bir bebek misafirine kendi elleriyle çorba yapan sahibi Cüneyt Bey geçirdiğiniz tüm vakit boyunca sizinle sık sık ilgilenip keyfinizin yerinde olduğuna emin oluyor:) Gerçekten dekoru, temizliği, işletme kalitesi, Cüneyt beyin hoş sohbeti ve gelen herkese müşteri" değil evine gelen "misafiri" gibi davranması çok hoştu. Biz çok memnun kaldık umarız bundan sonrasında da sık sık ziyaret etmeyi düşünüyoruz. Kötü yorum yapan "müşteri"ler böyle kaliteli bir işletmeye alışık olmadığından olmuş olabilir diye yorumladık:))"
Mehmet Pehlivan
DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ
Mekan vakit geçirip eğlenebileceğiniz güzel bir yer. Personel güler yüzlü ve hoş sohbet kişiler. Odalar elden geçebilir ama kötü diyemem yataklar temiz ve hijyenik. Çocuklu olarak gideceğimizi bildikleri için ek ısıtıcı koymaları büyük incelik oldu. Tekrardan gideceğim.
Samet TÜRKOĞLU
DÜŞ YOLCUSU AT ÇİFTLİGİ
Her şeyden önce ortalıkta gezen sakallı yaratık terbiyesiz, alkolik bir canlı. Verdiği saygısız ve hadsiz yorumlar bile ispata yer bırakmıyor. Lütfen böylelerinin eziyet çiftliğine gidip ( atların kemiklerinin bile sayıliyor olması lafı uzatmamaya kafi) kendini bı halt sanmasına sebep olmayın.