Coni&Co Caferağa, Ferit Tek Sok. 23c, 34710 Caferag Mah/Kadıköy/İstanbul

Edanur Bertay
23.10.2023
Coni&Co
Arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim. Ballı hardal soslu olan Burger ile tatlı ekşi soslu kanatlarından denedim. Arkadaşım da acılı kanattan denedi. Burgerdeki çıtır tavuğun suyu içinde kalmıştı. Yani iyi pişmişti ve lezzetliydi. Ekmeği yumuşaktı. Dokusu ıslak hamburger gibiydi ve ben tavuğun çıtır, ekmeğin yumuşak oluşunu sevdim. İçindeki ballı hardal sos da dengeliydi. Hardalın keskin tadını bastıracak bir tatlılık yoktu, bu açıdan epey iyiydi. Sadece boyut olarak yeterli değil. Tatlı ekşi soslu kanatların da içinin sululuğu iyiydi. Dış kaplaması ve sosun dağılımı da iyiydi. Ekşi oranı düşüktü ama sosu lezzetli olduğu için kabul edilebilir buluyorum. Acılı kanatın acısı harikaydı. Patates ayrı olarak ücretle isteniyor. (Maalesef çok manasız bulduğum bir uygulama bu.)Fiyatları piyasaya göre iyiydi.Ekmeklerini, tavukların dış kaplamasını, soslarını vs. hepsini kendileri yapıyorlarmış.Tüm bunların dışında lezzetler geliştirilmeye açık ve başarılı bir müessese.
S. E.
19.10.2023
Coni&Co
Kadıköy moda sahilde yer alan tavuk fast food restoranı. Vegan ürünleri olması sevindirici. Tavuk burgerler lezzetli kullanılan yağlar temiz. Vegan burger gerçekten başarılı tadı tavuk gibi.Buranın kimlik sorunu var, fiyatlar fast food için aşırı yüksek, dekorasyon konsepti ise eski kantin gibi, müzik rahatsız edici.Bir kutu kola 42 TL patates kızartmasi 52 TL bir fast food yeri için gereksiz yüksek. Modanın en işlek yerinde bomboş olması çok normal. Ya dekorasyon ve sunumu iyileştirmesi gerekiyor ya da fiyatları indirmesi gerek. Bu Fiyatla, bu sunum birbirine zıt
Mert Vardar
26.09.2023
Coni&Co
Oldukça çıtır ve sulu bi tavuk yedik. Memnun kaldık. Milkshake makineleri bozuktu. Özerhisar ayranı kullanıyorlar. Hamburgerin yanında patates yok. Ayrı söylemeniz lazım. Yolum düşerse tekrar tercih ederim.
Merve Kurt
12.09.2023
Coni&Co
English one is below.Buradaki trüflü dışında bütün burgerleri denedim. Hepsinde de tavuğun sululuğu ve panesinin çıtırlığı, panesinin tuzluluğu çok iyiydi. Ballı hardallı da ballı hardal sosu azdı ve hissedilmiyordu. Hamburger ekmekleri de güzeldi. Kırmızı lahanaları da tavuk etinin baskınlığından hissedemiyordunuz. Totalde gayet güzeldi. Yanında make it extra hot yazanlar acılılar ve acı sevenlere ikisini de öneririm. Onların bir kusurunu hatırlamıyorum. Çıtır tavuk burger de her dükkanda olan klasik burger fakat o da oldukça güzel, acı veya hardallı bir şey yemek istemiyorsanız rahatlıkla yiyebilirsiniz. Patatesleri de güzeldi, yeni kızartılıp gelmişti ve patateslerde hiçbir ezik yoktu. Baharatlısını sadesine ben kendim olarak tercih ederim.Fiyatları bu tarz yerlerle yakın gidiyor.Servisi gayet güzeldi, biz 5 gibi gittik ve boş yer vardı.Toplamda beğendiğim bir yer.I tried all of burgers here except truffl one. In all of them, chicken was not dry and its pan was cruncy and salty(in a good meaning). In honey mustard one, sauce was less than it should be to you to taste it well. Burger breads were good too. You wouldn't taste red cabbage because chicken was dominant. In total, it was great. The ones with make it extra hot text, is for sure hot and i recommend it to you if you have no problem with bitterness. I don't remember any flaws of them. Cruncy chicken burger is the one which exist in all this kind of chicken restaurants, it was great, if you do not like mustard and you do not want something hot, you can easily choose it. Fries were great too, i would choose seasoned one to plain one.Prices were fine and like average. So you wouldn't be shocked.Stuff was fine, service was fine.We went there at 5 pm, but we had our sits easily.In total, it was great.
Melis Kaya
10.08.2023
Coni&Co
Ben spicy acı nashville burger tercih ettim. İnanilmaz lezzetli bir sosu vardı çok beğendim gr bakımından da doyurucuydu. Tenders ın çıtır kaplaması bize bir tık kalın geldi ve çok yağlıydı.Ekstra olarak (hamburgerin yaninda verilmiyor) söyledigimiz patatesin porsiyonu çok azdı. Servisin yavaşlığı ve içerinin soğuk oluşunu da eklemek gerek.
Eda Sağır
28.07.2023
Coni&Co
Çalışanlar çok kibar ve güler yüzlüydü. Hamburger taze ve sıcak sunuldu tek kelimeyle mükemmeldi.
İrem
26.07.2023
Coni&Co
Ne satarsan sat, uslup, ilgi ve tavır her şeyden önce geliyor,4 kişi 1 çocuk gittik,Her şeyi teker teker söyleyerek istemek zorunda kaldık.“…Servis alabilir miyiz,Mayonez alabilir miyiz,Çatalımız gelmedi,İçecek söylemiştik,Tabak alabilir miyiz,İçeceklerimiz gelmedi….”Gelen servis eksik olduğu için çatal istedim, kaç tane olsun diye tuhaf bir surat ifadesi ile davranıldı.Tenders tercih ettik, lezzeti güzeldi,Daha evvel yaşadığımız patates problemini yeniden yaşamadık, güzeldi.Menüyü de ilgilisine bırakıyorum.Bir daha gelmek isterdim…
Ece Akçiçek
Coni&Co
spicy aci nashville ve vegan burgerini yedik. nashville tek kelime ile MUKEMMELDİ. sadece biraz fazla yağlıydı. kaplaması sosu acılığıyla favorim oldu. ekmeği yumuşacık ve tam yağlı burger ekmeği harikaydı. salted fried chickenı sollar. fiyatlar biraz yüksek ama istanbul normali bu sanırım. (86 ve 80 tl)