MARMARİS CLUB RENA Hisarönü, Limanbaşı Mevkii, 48700 Marmaris/Muğla

Hande Turhan
18.10.2023
MARMARİS CLUB RENA
Kalabalık bir grup olarak oteldeydik, temiz , sakin huzurlu bir yer. Ama bu kadar. Rüzgarlı bir zamana mı denk geldik bilmiyorum, deniz hep dalgalı ve bulanıktı. Tatlı bir aile işletiyor, hepsine anlayışlarından dolayı teşekkür ederiz . Ama ruh yok diyebilirim otelde, Müzik yok, hareket yok, sakin dingin, oteli kapamıştık, bir kez gelip sorsalar ya ne yapalım ne yersiniz, çocuklarla bizle tek kelime diyalog yok, bir şey isterken çekindik resmen. 7 gece 7 aile kaldık, bizden başka kalan yoktu. Bir akşam 7 aylık hamile arkadaşım acıktı, mutfakta ne var midem kazındı dedi, “mutfak kapalı, bir şey yok “ dediler. Bari peynir ekmek verin dedi, gerçekten sadece “peynir ekmek” verdiler:)) 50 lira da yazıldı mesela. Diyorum ya ruh yoktu. Biz de o kadar eğlenceli grubuz, kanımız çekilmiş gibiydik, tadını çıkaramadık istediğimiz gibi.. Havuz başında bir gece yemek yemedik mesela, içeride sıcakta yedik, demediler ki size şöyle havuz başında güzel bir masa ayarlayalım. Sonradan paylaşımlarda gördük. Aileyle çok da diyalog kuramadık zaten. Ruhsuz, değişik , garip bir tatildi, hatıramızda böyle kaldı.
Gonul Ates
29.09.2023
MARMARİS CLUB RENA
Herşey dahil tatil otellerin karmaşası ve gürültüsünden sıkılanlar için güzel bir adres. Sakin sessiz ve huzurlu bir ortam. Odalar gayet temiz. Denizi dalgalı. Yakın çevredeki plajları değerlendirebilirsiniz. Odalarda tv ve buzdolabı yok. Kahvaltısı oldukça zayıf.
Cagunan G
15.09.2023
MARMARİS CLUB RENA
Hizmet sıfır, güler yüz sıfır, mekan sıfır (sakın resimlere aldanmayın) ilgi alaka hiçbir şey yok. oteline müşteri gelmiş hiç umurlarında değil eksik birşey istendiğinde veya soru sorulduğunda boş boş insanın suratına bakıyorlar daha bizi odaya yerleştirmeden yemek yeme derdindeler, birşey rica ediyoruz orada alabilirsiniz diye tersliyorlar. Velhasılkelam otel işletmek, otelcilik de ayrı bi meziyettir kökeni hizmete ve Güleryüze dayalıdır anlamadıkları işi yapan bu insanları ve otelini kınıyorum ve hiç önermiyorum
Kadriye KOCABIYIK
30.08.2023
MARMARİS CLUB RENA
Mekan çok rahat ve güzel, içimiz rahat geliyoruz. Aile işletmesi, huzurlu ve sakin. Akşamüstü denizin tadına doyum olmuyor. Yoğurtlaması ve ızgara köftesi muhteşem. Kesinlikle tavsiye ederim.
Gülşen Elyak
27.07.2023
MARMARİS CLUB RENA
Şansımıza sakın, sessiz, kalabalık olmayan bir dönem idi keyfini çıkardık. Profesyonel hizmet ve günlük temizlikten oldukça memnun kaldık. Diğer koylara nazaran daha serin ve sıkmayan bir hava var. Pansiyon içerisi kadar kumsalı da temiz tutuyor. Tavsiye ederiz.
Diyetisyen Aydan Tuğçe DAL
MARMARİS CLUB RENA
Arkadaşım ile istediğimiz 2 adet beef burgerin içerisinde et miktarının yok denecek kadar az olması sebebi ile önce; Garson hanım efendiden aşçıya iletmesini rica ettik ancak İletmeyeceğini kaba bir şekilde ifade etti. Kendimiz aşçıya ilettikten sonra da her zamanki porsiyonlar şeklinde daha da kaba bir şekilde azarlandık. Çözüm yolu da bulunma çabasında değildi . Buranın yerlisi olmamız ve söyleme tarzımızın gayet kibar olmasına rağmen; karşılaştığımız tavır çok kaba ve ayıptı. Böyle bilmezdim. Daha önceleri de geliyordum ancak bir daha ASLA
Cigdem Gunay
MARMARİS CLUB RENA
Rüzgarlı bir zamanda asla gitmeyin. Yüzmek imkansız hale geliyor. mekan sahipleri tatlı güler yüzlü insanlar. Odalar temiz ve güzel. Bahçesi de aynı şekilde. Huzur dolu bir otel diyebilirim.
gonca tümacar
MARMARİS CLUB RENA
Muhteşem bir yer . Sakin, huzurlu keyifli, temiz bir yer . Kafa dinlemek istiyorsanız bir numara
Mehmet Kopenhag
MARMARİS CLUB RENA
Ben Arena'nın en eski ilk müşterilerindenim. Vip kartım vardı iptal ettiler 7-8 sene önce. Ondan sonra da kızdım gitmedim. Çünkü ben oraya 2 bira içmeye gidenlerden değilim, şişe açtırıp full servis isteyenlerdeniz. Çok para bıraktım oraya yıllarca. Ama malesef bir tane VİP kartını çok gördüler. Ardından yıllar sonra tekrar gitmek istedim. Malesef Arena bozulmuş, eski Arenadan eser kalmamış. Sek (duble) Absolut Vodka istedim Smirnoff getirdiler. Çalışan Absolut Vodka'nın ne olduğundan haberi yok, sanırım doğudan gelmiş ve hizmet etmeye çalışıyor, profesyonel değil. Getirdiği sek (duble) vodka'yı görmenizi isterdim, iki parmağım kadar vodka, ama bardak 1 karış uzunluğunda. Sonra bardağı inceledim leş gibi. Parmak izi dolu yıkanmamış. Temiz bardak istedim biraz daha temizi geldi ama yine pırıl pırıl değildi. Hayatım boyunca hiçbir zaman paranın muhabbetini yapmadım ama 2 parmak vodka gerçekten çok pahalıydı. Servis kötüydü, Çalışanlar acemiydi, menüde hangi içkiler olduğunu dahi doğru düzgün bilmiyorlardı. Malesef Arena benim gözümden düştü. Arenanın sahibini tanırım. Kendisine tavsiyem profesyonel eleman çalıştırsın, içki fiyatlarını düşürsün, temizliğe daha çok önem versin ve özel müşterilere ücret ödemeleri şartıyla VİP kart çıkartsın ve kaliteli insanlar takılsın. Eski kaliteli Arenayı geri getirsin. Saygılar..