Köfteci Yusuf Eskihisar, İskele Meydanı No:1, 41400 Gebze/Kocaeli

Ys Az
16.10.2023
Köfteci Yusuf
Asla siparişin kendisi gelmiyor 3 kişilik sipariş veriyorsun ya 1 ya 2 kişilik geliyor ve kafalarına göre birşeyler yapıp koyuyorlar. Ve asla muhattap bulamıyorum hiç helal etmiyorum açıkçası. 3 kişilik para ödeyip tek kişi yiyoruz
Ahmet Umuç
03.10.2023
Köfteci Yusuf
Buraya gitmedim ama başka şubelerine gittim ve özellikle köfteleriini sevmiyorum başkalarıyla gittiğim için mecbur kaldım her defasında ama temizlik servis hızı gibi şeylerde gayet iyiler
Erdinc Kulac
22.09.2023
Köfteci Yusuf
Hemen hemen her gittiğimiz şehir yada ilde arar olduk istsnbul Anadolu yakasındaki çoğu şubesine gitmişiz dir hizket kalite heryerde aynı yalan yok kahvaltı ekonomik ve doyurucu çayın sınırsız olması ayrı bir jest aile ortamı ve sıcak ben şahsen herkese tavsiye ederim tek tek isim vermicem İSTANBUL KAYNARCA PENDORYA PENDİK SAHİL İDO YANİ PENDİK DÖRTYOL İZMİT E 5 UZERİ ESKİDEHİR ANKARA ADAPAZARİ HEREKE çoğu şubesine gittim sanki hepsi tek mağaza maşallah hayırlı işler bol kazançlar
Çbn
08.09.2023
Köfteci Yusuf
Köfteci Yusuf diğer şubeleri gibi değil.Google map ile tarif edilen konuma geldiğimizde şaşırdık :)Feribot rıhtımı gişelerini geçince 100m ileride sağ tarafta kalıyor.Biz ailece kalabalık geldik baktık ki yol üzerindeki büfe tipi gibi bir yer :)Genç sevgililer değişik bir ortam olur.Burayı da gördük dersiniz :)Otopark sıkıntısı geçebilirsinizWC var yok gibi :)
Deniz İzzet BAYRAKTAROĞLU
05.09.2023
Köfteci Yusuf
Yemek siparişi veriyorum. Başka yemek geliyor. Üstüne çağrı merkezini arıyorum birilerine ulaşıp hatayı telafi edip , verdiğim ürünü göndersinler diye ama kimseye ulaşamıyoruz diyorlar. Böyle saçma bir firma görmedim hayatımda. Ulaşabileceğiniz kimse yok.
İbrahim Colak
Köfteci Yusuf
Eskihisar feribot iskelesi içinde küçük bir işletme..Acil yeme ihtiyacı olanlar için yeterli..İleride yol üzerinde diğer Köfteci Yusuf işletmeleri tercih edilirse daha iyi olur gibi..Temizlik idare eder..Personel idare eder..Fiyatlar standart..Teşekkürler, iyi çalışmalar..
Ahmet COŞKUN
08.08.2023
Köfteci Yusuf
Konum yanlış işaretlenmiş. İDO'nun içerisinde olan bir yer. Eğer İDO yu kullanmayacaksaniz arkasındaki yoldan geçip demirliklerin ardından sipariş verebilirsiniz.
Derya Çalik
Köfteci Yusuf
Ekmek arası sucuk istedim buz gibi geldi hadi neyse isittim tost makinesinde yiyeyim derken sucukla alakası olmayan tatsız berbat pişmemiş çiğ bir salam parçası gibi ne eti old. Bellisiz içinden çıkardım domatesle turşuda ekmeği islatmis onuda yiyemedim resmen paramla aç kaldım
Batuhan Getek
Köfteci Yusuf
Çalışanlar suratsız artık insanlardan bıkmış oturma salonunda ışık yok ısıtma sistemi var ama çalışmıyor ne hikmetse bir dahaki sefere ugramam