Pitane Lokantasi Çandarlı, Hürriyet Meydanı No:26, 35985 Dikili/İzmir

İlkay Açıkgöz
07.10.2023
Pitane Lokantasi
Arada uğrar sulu yemek yerdik pahalı olmasına rağmen fena değil lezzetler yenir, fakat denemek adına pide söyledik pidesine laf yok güzel ve odun ateşinde pişiyor ama iç harcı vasat ötesi hayatımda yediğim en kötü pideydi. Kesinlikle tavsiye etmem.
mehmet tepeli
26.08.2023
Pitane Lokantasi
Çandarlı'da pideler genel olarak vasat oldugu için cok seçici olmamak gerekiyor, fiyatları pidenin lezzetine göre normalden bir tık fazla ancak turistik bir yerde normal..Yukarıdaki kısım 1 yıl önceki yorumum...Bugünde pek fikrimi degistirmedi, hatta lahmacunu bu yil daha kötü geldi, mercimek çorbası pütürlü ve tuzlu hiç güzel degildi.. kuşbaşili pide istedik kasarli geldi, hadi neyse dersiniz ama adam önümüze bıramıp kaçtı gibi... bari kusura bakmayin, degiseljm mi falan der insan, biz zaten kimseyi boş zahmete de koymayiz, sorun degil deyip geciyoruz zaten...
Nilgün Güneş
02.08.2023
Pitane Lokantasi
Tam bir esnaf lokantası temiz,lezzetli,güleryüzlü.pide ustası başarılı,Sabah giderseniz çorbaları özellikle tavuk çorbası çok iyi.Öğlen yemeğinde zeytinyağlıdan tutun baklagiller,et yemeği hepsi mevcut fiyatları yazlık mekanlara göre çok uygun pide lahmacun sevenlere tavsiye hem bütçeli hem lezzetli gidilir
Fetiye Bayraktar
28.07.2023
Pitane Lokantasi
Çandarli'da kurulan Cuma pazari alisverisimizden sonra Denizköyu'muze dönmeden karnimizi doyurdugumuz mekan.Lahmacun ve pide deneyimledik.Lahmacunlar nefis.İyi pişmis hamuru harika yesillikler yeterli ve keyifli sunum.Güleryüzlü hizmet.Çok meth edilen çığırtmaya yetisememisiz bitmiş saat 4 civariydi.Biz memnun kaldık haftaya cuma yine ..
Meryem D.
Pitane Lokantasi
Mercimek ve işkembe çorbası son derece lezzetli, çaylarının tadı güzel, servis hızlı, hizmette samimiler. İlgi ve alaka son derece yerli yerinde :)
Ömer Faruk Karabul
Pitane Lokantasi
Dikili'den özel olarak geldik. Servis, karşılama, ilgi ve alaka çok iyiydi. İskenderin porsiyonu gayet büyük. Pidesi etine nazaran daha lezzetli geldi. Çığırtma mezesi harikaydı. Buraya gelen kişiler çoğunlukla pide ya da lahmacun tercih ettiğini farkettim. Genel olarak tercih edilebilir. Fiyat olarak makul.
MEKO HALA
Pitane Lokantasi
Ev yemekleri çok lezzetli, iskender fena değil, çığırtma müthişti. Fiyatlar gayet makul. Pidelerini denemedik ancak masaların neredeyse tamamı pide ya da lahmacun yiyordu.
tuateneye
10.07.2023
Pitane Lokantasi
Asık suratlar memnuniyetsiz tavırlar bir isletme için en önemli eksikler.Sulu yemek yoktu akşam üzeri bizde pide yedik o da öyle bir lezzeti yoktu.Yemekten sonra diğer masalarda çay içilirken sorulmadı bile.1 kere gittik birdaha da gitmedim gitmem de tavsiye de etmem