Lezzet Steakhouse Mansuroğlu, 286/6. Sk. 31/A, 35535 Bayraklı/İzmir

$$$
  • PazartesiKapalı

Lezzet Steakhouse Mansuroğlu, 286/6. Sk. 31/A, 35535 Bayraklı/İzmir

İzmir Lezzet Steakhouse İzmir, Bayraklı | İzmir Bayraklı' da Et Restoranı olan Lezzet Steakhouse etin ateş ile buluştuğu eşsiz lezzetleri bulabileceğiniz taş duvarları olan mekanımıza sizleri bekliyoruz.

Mansuroğlu, 286/6. Sk. 31/A, 35535 Bayraklı/İzmir

• PazartesiKapalı

• Arabaya servis
  • Kasada sipariş hizmeti
  • Sağlıklı seçenekler

ümmühan ergüz
18.08.2023
Lezzet Steakhouse
etler oldukça lezzetliydi çalışanlar inanılmaz kibardı. Aldığımız hizmetten çok memnun kaldık. Yorumları okuyarak gitmiştim birkaç yorumda küçük sineklerden bahsediyordu insanlar gerçekten de küçük sinek vardı mekanda bence bu sorununuzu çözmelisiniz
Ahmet Yusuf Tekin
10.08.2023
Lezzet Steakhouse
Ürünler lezzetli, personelin ilgi ve alakası şahaneBiraz geç geldi siparişimiz. Lakin sonuçta steakhouse yiyorsanız bekleyeceksiniz.Ama sonucu kat kat güzel..
Servet Baris
05.08.2023
Lezzet Steakhouse
Muhteşem bir lezzet. Her adımımın aşkla yapıldığı o kadar belli ki. Bizi kapıda güler yüzü ve samimiyetiyle Ediz karışladı (ilk gidişimiz) ve anında servise başladı. Anne yapımı tadında ve en kaliteli malzemelerin kullanıldığı mercimek çorbasını içer içmez etlerin de bizi bizden alacağını anladık. Yüksek beklentilerle, özellikle seçerek gittiğimiz bu lokanta yalnızca doyana kadar değil, tıka basa olduktan sonra bile “aman allahım” dedirtti her lokmada. Dışarıdaki köpeklere biraz et kalsın diye son birkaç lokmayı kenara bırakayım dedim ama durduramıyoruz kendimizi sayın seyirciler (köpeklerden özür dilemem gerekiyor bu konuda ama Ediz ve ekibinin onlara baktığı aşikar). Yemek sonrası yediğimiz milföy hamurlu tatlı ise yine tutkuyla yaratılmış başka bir lezzet. Fiyatlar genel olarak böyle bir lokanta için olabilecek en az fiyatlardı bence ama herkesin bütçesi elbette ayrı. Biraz geç keşfetmiş olsak da İzmir’in bu efsanevi lezzeti artık bizim de hayatımıza girmiş oldu. Böyle insanlara ne kadar teşekkür etsek az. Saygılar
eyup isci
Lezzet Steakhouse
Hollanda'dan İzmir'e üç gün boyunca gezi amaçlı geldik. Son akşam yemeğimizi lezzet Steakhouse mekaninda denedik. İzmir'e yolu düşenler kesinlikle uğramasıni tavsiye ediyorumMuhteşem bir yer. Lezzeti çok beğendik. Personel ilk girdiğimiz andan itibaren güler yüzlü. Herşey için çok teşekkürler. Tekrar görüşürüz.
Yavuz Eyin
Lezzet Steakhouse
Eşimle beraber güzel bir yıldönümü yemeği yediğimiz hoş mekan. Bir yerden hizmet aldığımda en çok dikkat ettiğim şeylerden biri çalışanların tavır ve tutumudur. Bu konuda kesinlikle çalışanlardan çok çok memnun kaldık. Güler yüzlü ve samimi bir karşılama ile karşılandık. Servisimizden sorumlu genç garson arkadaş çok hoş bir şekilde ilgilendi. Servisimizde hiç bir aksama olmadı. Dallas spesiyal sipariş ettik ve sunumu nasıl istediğimizi sorarak tavsiyede bulundular. Bu konuda da bir artıyı hakediyorlar. Ortam hafif loş ışıklandırmalı, masalar ve sandalyeler temiz. Kesinlikle tavsiye ederim.
H. Solmaz
Lezzet Steakhouse
Çok güzel bir restaurant, etleri lezzetli ve özenli, hizmet gayet başarılı, atmosferi çok güzel ve sakin, kedileri de dışarıda besliyor olmaları çok etkileyici, kendilerini tebrik ediyorum, tavsiye ederim ve tekrardan tercih ederim.
Erkin Palabiyik
Lezzet Steakhouse
Harika lezzet ve hizmet. Filemenyon ve lokum tavsiye ederim. Fiyat/performans olarak başarılı...Kalan yemekleri israf etmeyip sokak hayvanları ile paylaştıkları için kendilerini tebrik ediyorum.
Murat Afsar
12.07.2023
Lezzet Steakhouse
Bornovada BÖyle bir yerin olması beni çok mutlu etti çünkü bu kalitede et yapan yer yok denilecek kadar az İzmirde başarılarının devamını dilerim şefin kendine güvenişi ete hakkını veriyor , lezzetleri çok iyi pişirme süreleri tam.Mekan düzenli ve temiz lavabolar temiz be hijyenik.