Cafe Siesta Kükürtlü, 7. Cevizli Sk., 16080 Osmangazi/Bursa

Oktay çakar
20.10.2023
Cafe Siesta
Yemekleri ve tatlıları lezzetli, ağaç altında bir mekan olması yazın gölge ve serinlik sağlıyor. Müşteri kitlesi güzel, sessiz sakin ve iyi hizmet alabileceğiniz bir yer. Tek eksik gördüğüm husus ısıtıcılar biraz daha fazla olmalı.
zrcnsn ydgms
20.10.2023
Cafe Siesta
Mekan güzel.Hizmet kötü.Menü gelmek bilmiyor.İçerisi kalabalık olsa anlayacağım da o da yok.Garsonların aklı havada. Üç defa sipariş tekrar ettik halen ne getireceğini unutuyor.Fırınları ne zaman gitsek bozuk diyorlar.İçtiğim içecek de hiçbirşey benzemiyordu.
Canhür Aktuğlu
04.10.2023
Cafe Siesta
Mekanin konumu güzel. Menüler lezzetli. Kalabalık olmasına rağmen servis hızlı. Ama bu mekanın büyüleyici atmosferi mekanın ışık ambiyansı rahatsız etmeyecek şekilde konumlandırılmış ışıklar. Dekor çok sade gözünüzü hiç yormuyor. Aynı zamanda Bursanın en eski ve en bilinen kafelerinden biri. Temiz hijyenik bir mekanda olduğunuzu hissediyorsunuz. Personel çok ilgili oturduğumuz gibi ağırlandık. Seçim yapmamızda garson ilgili bir şekilde bize yardımcı oldu. Aile dostu bir mekan servisden memnun kaldık bir kaç saat arkadaşlarımız ile oturup sohbet edecek kadar evimizdeymiş gibi hissettik. Dilerim ki daha şube ile aynı kalitede devam ederler Bursa dışında da görmeyi çok isteriz. Her köşe başına türeyen yeni kafelerden farklı bir yere sahip Bursalılar için. Müşterilerine gerçekten veli nimet gibi davranıyorlar.
Levent Behrem
26.09.2023
Cafe Siesta
Modern görünüm, doğru konumlanma ancak tozlu, dış mekanı bakımsız, düzensiz. Siparişi verdikten 15 dakika sonra garsonun gelip siparişle birlikte kusura bakmayın kapatıyoruz" diyip hesabı da beraberinde getirmesi oldukça terbşyesiz
Gökhan Bulut
08.09.2023
Cafe Siesta
Bursa’da gidilebilecek kaliteli ve nezih bir mekan. Menüsü oldukça çeşitli ve bir kaç istisna hariç oldukça uygun. ( Küçük Kahvaltı biraz pahalı :)) sanki özel bir sebepten kasıtlı yapılmış gibi :)) )Gelen porsiyonlar hem gözünüzü hem midenizi doyuruyor.Keyifli soul yemek müzikleri eşliğinde kahvaltınızı, öğlen ve akşam yemeğinizi yiyebileceğiniz, avrupa ve amerika biralarını tadabileceğiniz, orta kaliteli ama lezzetli şarap içebileceğiniz kaliteli bir mekan.Not: biraların çeşitleri menüde yazsa hoş olurmuş :) hangisi ale hangisi ipa veya lager olduğunu bilmek yemek ile seçerken biraz daha yardımcı olurdu. Ama tadım notlarının olması da iş görüyor :)
Yavuz Sincik
14.08.2023
Cafe Siesta
Kahvaltı fiyatları zamlanmış, ancak hizmet yerlerde. 2 kişilik mavi tabak adlı kahvaltı hizmeti 90 lira olmuş, menüdeki portakal suyu ısrarımız sonucu 30 dk sonra geldi. İstemesek gelmeyecekti. Sınırsız çay var ama çayı istiyoruz en az 15 - 20 dk sonra geliyor. Çalışanlar mutsuz, sık sık ziyaret ederdik bu şartlar altında daha gelmemiz zor.
FIRAT USTE
Cafe Siesta
Tatlı bir mekan. Sadece oturma kapasitesi biraz kısıtlı ve masalar fazla dipdibe. Gündüz gittik çok sıcaktı içeride klima açıktır diye girip oturalım dedik ama kapalıydı. Dışarıda oturduk. Menüsü zengin çeşitli, ilgi alaka iyi. Hoş bir yer, sadece yerleşim düzeni olarak bir değişikliğe gidilse daha keyifli vakit geçirilebilir gibi duruyor. O taraflara işi düşenler için güzel bir kahve molası noktası :)
Melih Erdoğan
11.07.2023
Cafe Siesta
Ben ali rıza 12 yaşındayım içecek içerim ama exsotic severim muşmula erik yerim popcorn yerim hamama kadın girer marmallow ben yemiyorum kardeşim yiyiyor kardeşim adı gülşen karım var adım sevgi oğlum adı ali kızım adı derya gülçin burçin sevda nur eda varjelibon yemiyorum kızlar yiyiyor kırmızı orkidem var adı yıldız peştemalı kız kullanır ayakkabı benim kızım giyer kadın çilekli lolipop yer benim kızım elbise giyer tango yapar party düğünde giyer cola milföy dondurma yer kız bikini dansöz küpe cips sever kız