il Boccalino 34 Fenerbahçe, Operatör Cemil Topuzlu Cd. No:35, 34726, 34726 Kadıköy/İstanbul

• PazartesiKapalı

ersin uygur
09.10.2023
il Boccalino 34
İl Boccalino'ya ilk kez pandemi öncesi Kızıltoprak'taki yerlerinde gitmiş ve güzel bir dana yanağı yemiştim. Bu yeni yerleri hem daha merkezi hem de daha geniş bir mekan. Atmosfer gayet güzel, servisi bizzat işletme sahipleri yapıyor, böylece yemekler konusunda detaylı bilgi alabiliyorsunuz (Maalesef genellikle servis elemanları yemekler hakkında yeterli bilgi sahibi olmuyorlar). Denediğimiz bütün yemekler gayet lezzetliydi, iyi bir İtalyan lokantası olduğunu düşünüyorum. Menünün çok zengin olmayışını bir handikap olarak görmedim çünkü az ama öz yemekler sunuyorlar. Tiramisu enaz İtalya'da yediğim lezzet kalitesindeydi. Eksikliğini vurgulamak istediğim iki husus, şarap seçenekleri çok sınırlı ve kırmızı şarap, buzdolabı soğukluğunda yani 5 derece civarında hayli soğuk servis ediliyor.
Hızır YILMAZ
06.10.2023
il Boccalino 34
Öncelikle çok hoş bir mekan... Başta Tijen Hanım olmak üzere eşi ve ablası çok ilgili insanlardı. Ragu soslu Pappardelle ile Margarita Pizza yedik. Margaritayı kendilerine özel acılı zeytinyağı dönerek denedik, çok iyi bir deneyimdi. İstanbul'da İtalyan restaurantı arıyorsanız aklınıza ilk gelmesi gereken yer kesinlikle İl Boccalino olmalı.
İdil Büyükpolat
24.09.2023
il Boccalino 34
Dün gittiğimiz ve son derece memnun kaldığımız bir İtalyan restoranı. Her detayında büyük bir özen olduğunu görebiliyorsunuz. Biz kendi spesiyalleri olan Cappelletti ve porçini mantarlı tagliatelli yedik. Cappelletti hem sosu hem dolgusuyla çok güzeldi, diğer makarnanın da porçini sosuna bayıldık. Makarna porsiyonlarını yarı yarıya ikimize de servis ettiler, böylelikle iki çeşidi de rahat bir şekilde denemiş olduk. Görseldeki porsiyon yarım ve bence genel olarak bakıldığında yeterli büyüklükte. Pizza hamuru şimdiye kadar İstanbul’da yediklerim içinde en iyisi. Çok doymuş olmasaydık 2.yi de söyleyebilirdik. Bizimle ilgilenen iki hanımefendi de çok kibar ve sıcaktı, tüm çeşitler ile ilgili detaylı bilgi aldık. Tekrar görüşmek üzere…
Beyza Yılmaz
25.08.2023
il Boccalino 34
İçeri girdiğinizde güleryüzle karşılanıyorsunuz. Mekan hoş, masaörtüleri tatlı, keyifli bir ortam. Sipariş verirken Tijen hanım sağolsun çok iyi bir şekilde yönlendiriyor. Margerita Pizza ve Ragu soslu pappardelle yedik oldukça lezzetliydi ve malzemelerin kalitesinden de anlaşılıyor ürünlerde ucuza kaçılmadığı. Porsiyonları da büyük bu nedenle fiyat performans olarak iyi diyebiliriz. Tekrar gider miyiz, elbette gideriz
Enes Ünal
12.08.2023
il Boccalino 34
Cappelletti ve Pizza Margarita yedik.Cappelletti: Birlikte yiyecegimizi soyledik ve bir porsiyonu ikiye bolup servis ettiler. Normalde 8 parcadan olusuyor yani. Yanindaki ekmegi icindeki sos ile gercekten cok uyumlu. Lezzetini genel olarak cok begendik.Margarita: Hamurunun kivamini cok begendik, citir sevenler pisman olmaz. Sosu ve tadi da guzel.Bunlarin disinda misafirperverlik harika. Bir de sarimsakli ekmek ikram edildi onden, tuzlu ve yagli sevenler cok begenebilir.
Sevgi Akkaya
il Boccalino 34
Dostlarımızla harika bir akşam geçirdik. Menu de Tijen hn ve kardeşinden aldığımız destek ile çok nokta atışı lezzetli şeyler yedik. Ortam şahane, müşteriye olan ilgi şahane. Kendimizi italya da yemek yiyor gibi hissettik. Elinize emeğinize sağlık...
Esra İSLAMOĞLU
il Boccalino 34
Margarita ve panna cotta efsaneydi. Bu bölgenin en iyi pizzalarını yiyebileceğiniz, son derece güler yüzlü ve sıcacık insanların ev sahipliği yaptığı bir mekan.
Destina Çalışkan
18.07.2023
il Boccalino 34
Çok tatlı sahipleri olan italyan restoranı. Tijen Hanım ve eşi birebir ilgilenip, herkersin memnuniyetiyle ilgileniyorlar. Biz burrata ile başladık, cappelletti ile devam ettik. Burrata çok tazeydi, capelettinin limon tadına bayıldık. Damakta bıraktığı tadı almak için yavaş yedik :) Bonfile ile devam ettik, pişme derecesi de soruluyor. Çok yumuşak ve lezzetli pişmişti. Pesto soslu gnocchi ile kapanış yaptık. Porsiyonlar yeterli ve tüm ürümler çok taze. En son orman meyveli panna cotta denedik. O da çok hafif, lezzetli. Sadece porsiyonu çok ufaktı, doyumluk değil de tadımlık. Emeğinize sağlık.