Kayseri geziyor Fevzi Çakmak, Sivas caddesi, mah.girne apt 115/9, 38020 Kocasinan/Kayseri

• PazarKapalı

Fevzi Çakmak, Sivas caddesi, mah.girne apt 115/9, 38020 Kocasinan/Kayseri

• PazarKapalı

Sena Bekarer
20.10.2023
Kayseri geziyor
Batum turunda buluşma saatinin bile verilememesi böyle tecrübesiz bir ayarlama bile yapılamayan tur yanlışlıkla geleyim demeyin
An architect Candidate
09.10.2023
Kayseri geziyor
Batum gezisindeki iletişim eksikliğinden doğan yanlış anlaşılmalar sonucu hoş olmayan şeyler de üst üste gelince olayın sıcaklığıyla beraber dolandırıcı gibi ağır ithamları sonradan okuyunca ben de yazdığım için vicdanen pişman oldum. Niyetim kimsenin ekmeğiyle oynamak değildi. Bundan dolayı firmadan da gezideki insanlardanlar da özür dilerim. Bundan sonraki yolculuklarda kayseri geziyorun yolunun açık olması dileğiyle.
Fatma Topak
16.09.2023
Kayseri geziyor
Safranbolu Amasra gezisini hiç beğenmedik. Araç hiç rahat değil tuttukları rehber rehber değilmiş polisler geldi rehber kayboldu 1 saatimiz boşa araçta beklemekle geçti. Eksiği var fazlası yok o yüzden kaçarak uzaklaşın.
Batuhan Boz
05.09.2023
Kayseri geziyor
1 Eylül tarihinde 2 kişi Ege Akdeniz turuna katılmaya karar verdik. 2. Tur deneyimimdi ve Kayseri geziyor adlı firma bizi bin pişman etti. Konya yakınlarında otobüs arıza yaptı gece perişan olduk ve hiçbir açıklama yapılmadı biz açıklama istediğimizde de tur rehberi tartışma çıkardı, Sürekli profesyonelim demesine rağmen kesinlikle değildi, 3 saat hiçliğin ortasında bekledikten sonra Konya'dan farklı bir otobüs gelince tekrar devam ettik, Tur rehberi yolculuk esnasında hakkını arayan her yolcuyla tartıştı, Sürekli gerginlik vardı. sıcak günlerde bile bir su bile ikram edilmedi kendi cebimizden aldık. Dönüşte şoförün dikkatsizliği yüzünden yakıt bitti Isparta yolunda yine saatlerce gece yolda kaldık ve yine açıklama yapılmadı güya benzin göstergesi bozukmuş yolculuğumuz saatlerce uzadı. kesinlikle tavsiye etmiyorum. Çevremde gitmek isteyen olursa da engel olacağım.
Beyza Daştan
23.08.2023
Kayseri geziyor
Batum turuna katılmıştım. Serbest zamanda bıraktıkları yeri gezi toplanma saati belirtmedikleri halde dedikleri an geldik diye yazıp 10 dk içinde orda olamamıza hatta daha kötüsü bizi gördüklerini söyleyip bizi alma zahmetinde bulunmadan sınıra gittiklerini söylediler. 3 kız olarak katıldığımız turda saat 11 de bir üst geçit altında yaklaşık 1 saat bekletilmememize rağmen bir özür bile dilenmeyen bu kadar da kullanıcı memnuniyetini önemsemeyen bir tur. Ben yaptım bir hata siz yapmayın hele de kız olarak asla katılmayın arkadaşlar başınıza bir iş gelir onun da sorumluluğunu almazlar.
Burhan İçme
23.08.2023
Kayseri geziyor
20 Mayıs Batum günübirlik turuna eşimle birlikte katıldık tur da dakik olmayan ve sorumsuz arkadaşlar olmasina ragmen herşey olması gerektiği gibi duzenli ve güzeldi. Başta Havva hanıma ve tur şirketine teşekkür ederim. Güvenilir ve tavsiye ediyorum.
Adalet Atik
10.07.2023
Kayseri geziyor
Kayseri geziyor ile İlayda Hanımın rehberliğinde Karadeniz turuna kızımla katıldık.Son derece planlı ve aksaklık olmadan tamamladık.Huzurlu mutlu pozitif enerji ile bizim turu tamamladık.Herkese tavsiye ediyorum.