Kadıköy Kebapçısı büyükşehir mahallesi atatürk bulvarı no38/a iç:24, 34520 Beylikdüzü

Kadıköy Kebapçısı - İstanbul sınırlarındaki Kebab Shop |

büyükşehir mahallesi atatürk bulvarı no38/a iç:24, 34520 Beylikdüzü

• Terasta oturma alanı
  • Salata barı

Haluk Kayman
17.10.2023
Kadıköy Kebapçısı
Uzun bir süre burada yemek yeme fırsatı buldum. Mangal kebap ve lahmacun çeşitleri bu bölgedeki sayılı lezzetlerden meze ve salata ikramı ücretsiz olması misafirperverliği ve samimiyeti ortaya çıkarıyor. Fiyatlara gelecek olursak piyasadaki diğer restoranlarla çok yakın durumda. Mutfak ve temizlik konusunda da ileri adımlı bir mekan ileride isminden çok bahsettirecek gibi duruyor...
Erhan Kaçar
08.10.2023
Kadıköy Kebapçısı
Bu gün ailecek yemeğe gittik mezeler ve salatalar gayet yeterli ve lezzetli. Ayrıca fındık lahmacun ikramları da var. Lahmacunlari çıtır. Adana ve urfa ve kuzu sis porsiyonları cevrede ki kebapcilara gore duyurucu ve lezzetli. Kısacası mezelerden, ikramlardan ve personelin ilgisinden memnun kaldik.
Ramazan Alay
30.09.2023
Kadıköy Kebapçısı
Yemeksepetinden verdiğim 215 tl lik siparise gönderdikleri bu..!! Iftarda aç kaldık, zeytin peynir yedik.. Herkes burayı tercih etmeden önce bu fotoğrafa bakarak bir kez daha düşünsün..
diler diler
06.09.2023
Kadıköy Kebapçısı
Yemek istedik pişman olduk tam bir fiyasko soğuk özensiz hazırlanmış üstelik çok pahalı kesinlikle önermem hele lahmacun yapan usta hijyenden haberi yok pis eleriyle lahmacun yapiyor üstelik saygısız magandanın biri
GEZİYORUZ TOZUYORUZ
28.08.2023
Kadıköy Kebapçısı
Ürünlerinde ayrı bir lezzet var,temiz kaliteli, meğer bilinen bir yermiş yeni öğrendim tesekkurler .
Ömer KAYA
27.07.2023
Kadıköy Kebapçısı
Denemek için gittim.Genel salon sigara dumanından nefes alınmıyor. Sigarasız masa alanı açmaları gerek.Geri çıktım.
Berkay Yılmaz
Kadıköy Kebapçısı
120 TL.bulaşıkçı ilanı verip nasıl 130TL.'ye Garson ilanı veriyorsunuz İşin olsun adlı siteye acaba?Bulaşıkçı ile Garson yevmiyesi farkı 10TL.mi olur?En düşük garson yevmiyesi 160TL.+izin parası şuanda.Kaç seneden beri bu sektörün içindesiniz,kaç seneden beri bu işi yapıyorsunuz siz acaba?Garsonların sırtından onlarca para kazanın,sonra 130TL.yevmiye teklif edin.Ayıp ve,vallahide,billahide ayıp.Şaka gibi arkadaş ya!!
Ugur Ozdemir
Kadıköy Kebapçısı
Biz bu gün sipariş verdik gercekden muhteşemdi. Karişik kebap siparişi verdik o kadar cömert davraniyorlarki ne diyeceğimi bilemiyorum hem bol hemde çok lezzetli ellerine emeklerine sağlık tüm samimiyetimle bu yorumu yapıyorum hayatım yediğim en lezzetli yemekti fiyatlarıda gayet uygun helal olsun diyeceğim müessese çalışanlarına ve sahiplerine saygilarimi sunuyor çok tesekur ediyorum hayırlı ramazanlar hayırlı işler diliyorum uğur özdemir büyükşehir mahallesi beylikduzunden bu yorumu yaptım sevgiyle kalin
Begum Yildiran
Kadıköy Kebapçısı
Tam bir fiyasko!! Ne sipariş ettiysek hepsi yanlış ve geç geldi. Tam 45 dakika yemeklerimizin gelmesini bekledik. İskender diye getirdikleri döner bir parmak kalınlığındaydı. Kaşarlı mantarlı kuşbaşılı pide istedik sadece kuşbaşılı geldi ve mazeretleri de mantar kalmadığıydı. Mantar kalmayınca kafalarına göre bir pide hazırlayıp getirmişler ve asla haber vermeden!!! Acısız lahmacunun içinde kıymayı ara ki bulasın ve o kadar ısrarla acı yiyemediğimizi söylememize rağmen acılı geldi. Bunların üstüne şikayetlerimizi bildirdiğimizde 20 liraya pide 6 liraya lahmacun yiyorsunuz daha ne istiyorsunuz gibi saygısızca bir üsluba maruz kaldık. Hiç kimseye önermiyoruz. İşletmeciliği bilen birileri tarafından devralınmasını ümit ediyoruz.