Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan Bağlıca, Bağlıca Blv. No:56, 06790 Etimesgut/Ankara

Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan

Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan - Deniz Mahsülleri Restoranı |

Bağlıca, Bağlıca Blv. No:56, 06790 Etimesgut/Ankara

• Arabaya servis

Emre Bayata
12.10.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Arkadaş 500 gram yazan lagos balığı siparişini çöp şişlerle ve sebzeleriyle birlikte 160 gram olarak gönderip, bunun normal olduğunu savunuyor.2. Sipariş ve son, dürüst esnaftan alış veriş yapın.
Gülay Konukçu
12.10.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Balıkları tatsız tuzsuz, mezeleri berbat . Pisirdikleri yağ çok kötüydü kısaca paramızla rezil olduk. Kesinlikle tavsiye etmem.
Ömer Damar
17.09.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Çipurayı ayçiçek yağı ile kızartıp yağsız yaptık diye dalga geçen bir işletme ne beklene bilir ki çipurayı tava da kızartıp getiriyorlar Hayatım da yediğim en iğrenç balıktı
Abdullah Mete
04.09.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Balıkları çok taze herseye dikkatli bir işletme garson tek olmasına rağmen hizmeti çok iyiydi TEŞEKKÜRLER
Mehtap Onur
25.08.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Öncelikle bir kilo hamsi siparişi verdik hamsiler yanmış resmen kömür olmuş vaziyette ..eve geldik açtık iftarda aç kaldık daha sonra telafi edeceklerini söylediler.. sonra yerine çiğ alabalık alayım dedim kilosu 130 TL dediler 4 adet ayıklanmış alabalık verdiler küçük boy.. hamsi için 200 TL ödemiştim eve geldim tarttım 550 gram geldi . Bir kilo ayıklanmış alabalığın yarısı bile fire verse yine hesap tutmuyor.. tezgahın başında duran abimiz önce alabalık yok dedi uzaktan. sonra geldi varmış dedi.salata istedim ücretnini ödeyip yok dediler..herkes sahtekar olmuş kimin kime gücü yeterse yazık memleketin haline Allah rızası için biraz dürüstlük lütfen..
Burcu Urcan
23.08.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Her şey korkunçtu, kupkuru iğrenç bi balık yemek istiyorsanız gidebilirsiniz, rezalet bir hizmet asla tavsiye etmiypruz
My Videos
29.07.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Sürekli yoldan geçerken gördüğüm ve pahalı olduğunu düşündüğüm fakat fiyatların makul olduğu balık Lokantası Öğlen yemeği için geldim. Hamsi tava üzerine dondurmalı irmik söyledim. İkramları ve çayı da çok güzeldi. Vakit geçirilebilecek bir mekan. Garsonlar ilgili ve güler yüzlü. Balık sevenler için Anzelha ya alternatif.
Erdem Süer
26.07.2023
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Şimdi sipariş vereli 35 dk oldu verdiğim sipariş ekmek arası hamsi üç masa var yoğunluk var hemen geliyo dediler 10 dk daha bekledim gelmedi iptal et dedim oldu tamam derken insan bi insanın yüzüne bakar.ailemle çocuğumla severek geldiğimiz balık aldığımız yere yakışmadı artık bizim için bitti tavsiyelerde bulundurduk ama artık onuda kaybetti.
Burak
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Hamsi, kalamar, mezgit ve palamut denedik şimdiye kadar. Kalamar hariç hepsi lezzetli denilebilir. Kalamar hem porsiyon az hem de sert bir lastik gibiydi. İkramları normal fakat salata hariç diğer ikramlıkları daha lezzetli yapabilirsiniz, ezme, patates vs lezzetsiz. Ekmekleri bazen taze bazen de bayat ve kuru geliyor. Standardı yok. Tuvaletleri temiz sayılır fakat elden geçirilmesi lazım.
ŞİRİN BÜYÜKKÖPRÜ
Ayabakan Balıkçılık balık lokantası Bağlıca şubesi Gökhan ayabakan
Biraz önce mekandaydık, ekmek arası hamsi istedik yalnızca paket servise verebildiklerini söylediler fakat arka masamizdaki üç kişilik aile ekmek arası söylemiş ve yemek yiyordu sorduğumuzda da geçerli bir mazeret söylemediler müşteri ayırmalarını anlayamadık ve kalktık müşterisine değer vermeyen biryerde tabikide oturup devam etmeyecektir.Birdaha gitmeyeceğiz kimseyede önermem