Köfteniz Kozyatağı, Mercan Sk. no:1, 34742 Kadıköy/İstanbul

Köfteniz Kozyatağı, Mercan Sk. no:1, 34742 Kadıköy/İstanbul

Glutensiz Köfte | Glutensizköfte , Köfteniz, Trendyolyemek, Getiryemek, Köfteniz | Getiryemek ve Trendyolyemek ile Glutensizkofte.com adresinden online sipariş verebilirsiniz

Kozyatağı, Mercan Sk. no:1, 34742 Kadıköy/İstanbul

• Arabaya servis

Ebrar Güler Bilican
10.09.2023
Köfteniz
İlk defa geldik ama iyi ki gelmişiz. Nuri beyin kendi elleriyle yaptigi kofte ve piyaz inanilmaz lezzetliydi. Ellerine saglik. Hele guzel enerjisi hayran kaldık supersiniz. Bu arada glutensiz secenekleri de mevcut.
Selenay Utanır
06.09.2023
Köfteniz
Biz iftar için gitmiştik. Kuzenim çölyak hastası olduğu için her yerde yemek yiyemiyor maalesef. Ürünlerin glutensiz oluşuna, lezzetine ve tabi ki sahibi Nuri abinin hoş sohbetine hayran kaldık. Tavsiye edeceğim ve sık sık gideceğim bir mekan oldu.
Ferhat Çetin
16.08.2023
Köfteniz
Öncelikle glutensiz ürünler satan, üreten iş yerlerinin artmasını temenni ediyorum. Bu sebeple ziyaret ettim, çölyaklı bir birey olarak teşekkür ediyorum.İşletmeci beyefendi kibar, hoşsohbet biri... tek başına işletiyor, takdire şayan. Daha da iyi olacağını ümit ediyorum restoranın.Köfte yedim, ayran içtim. Lezzet konusunda sıkıntı yok, gayet güzeldi. Porsiyon azdı, sunum da zengin olabilirdi. Hele ki yediklerime karşın ödediğim... çok fazla ama bunu da takdir ediyorum. Zira glutensiz tedarik zinciri gelişmiş değil, Bayar Caddesi'nde restoran işletmek de kolay değil, fiyatların bu sebeple yüksek olduğunu düşünüyorum.240 mL ayranın yine de 30 lira olmasını şahsen kabul edemem. Aynı şekilde dört dilim glutensiz ekmeğin de... anlamak başka şey, kabul etmek başka.Başarılar diliyorum. Daha istikrarlı bir fiyat politikasına ulaşmanızı diliyorum. Denemek ve desteklemek için geldim bir defaya mahsus.
MERVE NAJA
14.08.2023
Köfteniz
Glütensiz burger denedim sosu köftesi ekmeği her şeyiyle harikaydı, özellikle sosunu çok profesyonel buldum. Köfteleri zaten galeta unu olmadan yapılıyormuş ve hali hazırda glütensizmiş anladığım kadarıyla. Köftenin tadı inegöl köftesine oldukça benziyor, pişirilmesi de inegöl köfte usulu içi hafif pembe yapılmıştı, alışık olmayıp fazla pembe bulanlar olabilir belki pişirme şekli seçeneği eklenebilir online siparişe. Glütensiz hamburger ekmeği, somun ekmek ve lavaşları da Koşuyolu’ndaki Rolla GF’den alıyorlarmış. Benim zaten çok sevdiğim bir glütensiz dükkan Rolla, çok keyifli bir işbirliği olmuş. Paket servis hızlı ve temiz geldi, ketçap ve mayonez unutulmuş ona dikkat edilmeli. Tekrar tekrar yiyeceğim bir yer.
Yeliz Çimşir
10.08.2023
Köfteniz
Önceliği Hem çölyak dostu hem kadın dostu işletme ✌️ samimi ve guleryuzlu karşılaması çok tatlı gönül rahatligiyla korkmadan tüm çölyaklilar gitsin
Yavuz Sezer
26.07.2023
Köfteniz
Çok methiye duydum ama o kadar beğenmedik. Eşimle gitmiştik, o hiç beğenmedi. Hijyen konusunda duyarlı değil. İki dilim ekmeği, dilimleri elle tutarak getirdiler..!
celil yılmaz
Köfteniz
Glutensiz burgerleri çok lezzizdi. Servis de güzeldi. Dükkanın sahibi çok samimiydi. Tavsiye ederim.
Teoman Engin
Köfteniz
Köftelerin lezzeti harika. Gerçekten özenle hazırlanıyor. Üzerine bir de glütensiz. Arayıpta bulamadığım mekan. Bir de sahibi çok samimi ve güler yüzlü. Uzun yıllar açık kalmasını temenni ettiğim bir mekan.
pelin erol
Köfteniz
Az önce eşimle yemek yedik. Porsiyon köfte, patates ve piyaz yanında nefis glutensiz ekmekle tıka basa doyduk. Nuri Bey'in kendi yoğurduğu köfte çok lezzetliydi, elleri dert görmesin. Hoş sohbeti ve nezaketi için de kendisine çok teşekkür ediyoruz.