Central Rent a Car Ataşehir Barbaros, Cadde Ofisleri, Mor Sumbul Sokagi Watergarden AVM 8G, 34750 Ataşehir/İstanbul

Burak ulcay
02.10.2023
Central Rent a Car Ataşehir
Çok yerden araç kiraladım inanın çoook ben ilk defa bu kadar çalışanı mutlu müşteri ile aşırı ilgili bir şube görmedim şubedeki Buğra Bey ve diğer çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederim
Barış Yıldız
01.10.2023
Central Rent a Car Ataşehir
Şirketim için araç kiralaması yaptımMurat bey Çok Yardımcı oldu ilgi ve alakasına Teşekkürler
halit sofuoğlu
13.09.2023
Central Rent a Car Ataşehir
2 hafta fatura alamadım. depoyu eksik teslim ettiler sonra sorunu bana yansıttılar. depo eksik olursa aracı teslim almayın
Ömer Gazemir
07.09.2023
Central Rent a Car Ataşehir
Gerek ofisteki Buğra bey gerekse teslimatçı arkadaşlar ilgili ve güler yüzlü teşekkür ederim araçlar temiz sigorta önerdiler cüzi bir paraya yaptırdım sizlerde öneririm yolda lastiğin patladı hiç problem yaşamadım.
Servet DEMİR
19.08.2023
Central Rent a Car Ataşehir
Ataşehir Central Rent a Cardan araç kiraladım çalışanlar işinde çok iyi hem ofiste hem teslim bölümünde çalışanlar ilgili ve detaylı bilgi veriyorlar kiralama süresince WhatsApp tan yazdığımda hemen dönüş yapıp yardımcı oldular. Benim araç kiralarken en çok kafama takılan konulardan biri olan depozito konusunda da çok iyiler. Cuma günü aracı teslim ettim Salı günü HGS ler doğru şekilde hesaplanıp doğru kesilip eksiksiz depozitomu geri aldım. Teşekkürler Ataşehir Central
ÇETİN YILMAZ
03.08.2023
Central Rent a Car Ataşehir
15.08. tarihinde ataşehir central rent a car dan yolcu 360 vasıtası ile citroen C5 kiraladım. aracı almaya gittiğimiz de kapıda araç vardı ama kirli bir araç size onun yerine peugeot 205 verelim dediler. peki sıkıntı yok dedik. buraya kadar herşey normal. Amacımız pazar akşam aracı kiraladık ertesi sabah saat 5 te sabiha gökçen hava alanından yurt dışından müşterimizi alıp iş seyahati yapacağız. sabah hava alanına gittik müşterimizi aldık araca binip yola çıktık hava alanından çıkmadan aracın bütün ikaz ışıkları yandı motor arızası servise gidin diye uyarı vermeye başladı.yolcu 360 yol yardım hattını aradık sabah saat 05:00 bir arkadaş çıktı ben bir şey yapamam servis yetkilisine sizi arattırayım belki aracın çekilmesi gerekebilir dedi.Biz tam hava alanı çıkışında sağa çekip bekliyoruz. Evet hakikaten de peugeot servisinden bir arkadaş arayıp servis yetkilisine aktardı. anlattık ekranda motor arızası stop servise gidin diye uyarı var dedik arkadaş uykulu bir şekilde o aracın servise gelmesi gerek randevu alıp servise gelin dedi ve kapattı. tekrar yolcu 360 aradık olanları aktardık ve yola çıkacağımızı aktardık yetkili arkadaşa havaalanında olduğumuzu central rent a car burda ofisi var bize bu aracı değiştirin dedik siz açın bir görüşün dediler. yani ben müşteriyim ben niye konuşuyorum ofis ile siz konuşun dedik biz konuşamayız dediler telefonu verdiler mecbur biz aradık olayı tekrar anlattık ve arkadaş ben ataşehirin arabasını değiştiremem ordan değiştirin dedi sabah 5:00 bizim saat 09:00 da afyonda olmamız lazım ataşehir şube saat 9 da açılıyor. durumu aktardık yapabşlecek bir şey yok beyfendi bu bir TALİHSİZLİK dedi arkadaş şaka gibimüşterimizi otele yerleştirdik saat 9 da ataşehir şubeye gidip durumu aktardık bu sefer reno cilo bir araç aldık müşterimizi otelden aldık. ve bütün bir günümüzü öldüren TALİHSİZLİK için müşterimizden defalarca özür diledikten ve rezil olduktan sonra kalan motivasyonla işimizi yapmya çalıştık Teşekkürler central rent a car he bu arada 15.08 de kiraladığımız araç için 18.11.2021 de 2,5tl evet yazıylada yazalım ikibuçuktl hgs faturası yolladılar. örnek işletme örnek müşteri ilişkileri değil kapısından geçmek semtine uğramayın. he 2,5 tlnizi yolladım sadaka kazadan beladan korurmuş başımızın gözümüzün sadakası olsun..
Özgür Yamanlar
02.08.2023
Central Rent a Car Ataşehir
Bir daha asla tercih etmeyeceğim firma, 6 aylık kampanya kapsamında araç verip 4. ay zam yaptık diye arıyorlar, üstelik arayan kişi eşimle sanki bedava araba vermişler de geri istiyorlar gibi konuşuyor.Çözüm üretmek için arayan müdür Esra hanım da çalışanımız öyle dememiş diyerek konuyu kapatmaya çalışıyor.Tam bir fiyasko
Oguz Esen
Central Rent a Car Ataşehir
O kadar kurumsal firmalardan kiralama yaptım ama Central gibisi yok çok ilgili ve bilgililer, Özellikle her kiralamamizda bizimle ilgilenen Burak beye teşekkürlerimi de iletmek istiyorum, Harika bir firma gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
Ayşin Aygün
Central Rent a Car Ataşehir
Burak bey çok ilgili güleryüzlü ve tecrübeli bir danışman defalarca kez x firmalardan da kiralama yapmış olmamıza rağmen central rent a car kadar kurumsal etik bir firma daha yok bence gerek destek gerek musteri memnuniyeti açısından kesinlikle tek tercih etmeniz gereken firma olmalı ayrıca kiralama esnasında çekilen depozito ücretinide kiralama sonrasında 15 günü doldurmadan iade ediyorlar ve müşterilerini önemseyip minik ikramlarda bulunuyorlar teşekkürler central teşekkürler Burak bey
Erkam Çetiner
Central Rent a Car Ataşehir
Alırken detaycı teslimde gayet makul davranan bir firma. Tekrar kiralama yapmam gerektiğinde tercih edeceğim bir yer kesinlikle.