TREND TURLAR Halkalı Merkez mah Halka merkez mah. Fatih cad halkalı 24 blok no 13 15 no 94, 34142 Küçükçekmece/İstanbul

• Çarşamba24 saat açık

Serap Kılıç
11.09.2023
TREND TURLAR
Arkadaşımla ege turu yaptık ve çok memnun kaldık. Rehber Mert Bey her konuda çok yardımcı oldu. Teşekkür ederiz
Merve Unal
05.09.2023
TREND TURLAR
İzmir turuna gittim Hava güzel olmasına rağmen Ilıca plajına gidilmedi ve instagramdaki plan gibi olmadı 2.gün ile 1.gün gezilecek yerler değiştirilmiştiRehberin insanlığını sevdim ancak daha detaylı bilgiler öğrenmek isterdim:)
Uğur Bozkuş
30.07.2023
TREND TURLAR
Trendturlar'ın Kapadokya turuna katıldık. Araçta bize eşlik eden yetkilimiz, bölgede bizi karşılayan rehberimiz, kaldığımız otel, şoförler hepsi işinin ehli insanlar. Bunların hepsini özenle seçen Trendturlar'ın bu işi ne kadar kaliteli ve profesyonel yaptığını görmüş olduk. Gideceğimiz her destinasyonda yine yeniden tercih edeceğiz.
Medine Alptekin
28.07.2023
TREND TURLAR
Instagram sayfasında yorumum görünmesinden diye engellendim buraya da yazmayı borç bilirim tur rehber arkadaş hariç rezillikti güneşin Altında saatlerce bekletildik mağdur edildik 5 te evimize vardık 8 de işe gittim nasıl vicdanınız elveriyor özeleştiri yapın lütfen araçlarınızı düzeltin can taşıyorsunuz .
Özlem Akbulut
TREND TURLAR
Gittimiz ege turunda ilk durağımız çeşmeydi vardığımızda saat 07.00 ye geliyodu ne marinasında ne çarşısında açık tek bir yer yoktu bize attıkları mesajda ise esnafın geç kaldığı yazıyordu sorun şu ki çeşmede saat 10dan önce yaşam başlamazmış bize verdikleri sürenin ardından çeşmeyi gezemeden ayrıldık.Daha sonra asıl sorun ayvalıkta yaşanıyor vardığımızda 1 saat sürenin ardından tekrar buluşmak için anlaştık fakat otobüsümüzün bozuldu ve 15.00te gelmesi gereken otobüs 23.00te geldi bizim ayvalıktan sonra gitmemiz gereken sarımsaklı ise yalan oldu.Şikayette bulunduğumuzda da bize size akşam yemeği ayarladık, zaten çoğu kişi sarımsaklıya gitmek istemiyordu denildi.Çok kötü bir deneyimdi hiç kimseye tavsiye etmiyorum.
Sezer Otcu
TREND TURLAR
3 günlük güzel bir turu Burak beyin rehberliğinde gezerek sonlandırdık. Konaklama, kültürel faaliyetler beklentimizin üzerindeydi. Yeni rotalarda görüşmek üzere..
yıldız özkan
14.07.2023
TREND TURLAR
Defalarca yaptığım Trendturla gezilerime,19 Mayıs Kapadokya turumu da ekledim.Her defasında da memnuniyetim daha da artıyor…Kaptanlara,tur görevlisine,rehberimize ve bu turda bize eşlik eden Kadir Bey’e de çok teşekkürler…Baştan sonra unutulmaz güzel an’lar yaşattığınız için….