Davet Turizm Reyhan, Fevzi Çakmak Cd. No:22, 16050 Osmangazi/Bursa

orhan akgün
19.10.2023
Davet Turizm
davet turizm ile umre yolculuğu çok güzeldir.hiçbir memnuniyetsizlik yaşamadan umre yaptık herkese tavsiye ederim
Sitora Seyfutddinova
05.10.2023
Davet Turizm
Asla ve asla hakımız helal etmiyoruz şunu bilin
Nimet Türeli
04.10.2023
Davet Turizm
Mekke de bulunan ömer hocaya selam
Fatih Tezel
03.09.2023
GERÇEKTEN SAMİMİ BİR EKİPLE HİZMET VERİLİYOR
Hayrunnisa Akçay
30.08.2023
Davet Turizm
Davet tur Şevval ayı umre programı ile o mübarek beldelere gitmek nasip oldu elhamdülillah. Yolculuğumuz süresince almış olduğumuz tüm hizmetlerden ziyadesiyse memnun kaldık. Özellikle kafilemiz Mekke-i Mūkerre'ye ulaştığında, otelde yapılan karşılama bizleri çok duygulandırdı.Bu süreçte hizmet veren tüm Davet tur ekibine teşekkürü bir borç biliriz.
abdulkadir yıldırım
29.08.2023
RAHMANIN MİSAFİRLERİNE HİZMET VERMEK BİZİM İÇİN ŞEREFTİR
Hasan Ay
28.07.2023
Davet Turizm
Çok acemi ilgisiz alakasız Ömer hoca ve gorevli mustafa bey sıfır program mekkede anwar alasel otelde kaldik 15 gun hiç temizlik yapilmadi otelde davet tur görevlisi hiç olmadi yemekler çok çok çok kötü hergun borulce ana yemek oglen yenmeyecek kadar kötü makarna yemekler cok fena bir sürü umreci mide enfeksyonu oldu biz yemegimizi disarda yedik medineyi anlatmiyorum bile çok daha kötü bursada Abdülkadir bey otel kabeye 1,800 metre yürüme mesafesinde dedi 5,000 metre çıktı otelde 24 saat hizmet var dedi saat 10da her bölüm kapali haa unutmadan arkadaslarla diyanetin oteline gittik akşam yemeği için her şeyi 4x4 kısaca diyanet harici asla gitmem
Erva Esma GÜLER
Davet Turizm
Bir hanım umreci olarak kadın hocamızın sürekli yanımızda olmasının farkını şiddetli bir şekilde hissettik. Buradan başta Hayrunnisa Akçay hocamıza her zaman yanımızda olarak bize verdiği ufuk açıcı çeşitli bilgileri ve destekleri için teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Onun dışında bizi karşılayan ve gezilerde rehberlik ederek sürekli bizleri diri tutan, kutsal toprakların önemini hissettiren Ömer hocamıza da teşekkür ederim. Ancak baştan beri yanımızda olan Ömer hocamızın gitmemize birkaç gün kala grubu bırakmak zorunda kalması ve diğer grubu karşılamaya gitmesi grup adına çok kötü oldu. Bunu da belirtmek isterim.
Hülya Aydın
18.07.2023
Davet Turizm
Öncelikle yorumumu okuyan tüm kardeşlerim selamün aleyküm. Kısaca bahsedecek olursam 15.12.2022 tarihli gidiş ve 03.01.2023 tarihli dönüş umre turu için davet turizmi tercih ettik. Fiyat olarak diğer turlara nazaran çok makul bir fiyatı var. Görüşmeler esnasında bursa şubesinde Orhan Akgün hocamız İstanbul'dan hanımlar için bir bayan hocamız size eşlik edecek demişti fakat böyle bir şey olmadı hiçbir şekilde bayan hoca katılmadı, gruplar belli olsun diye örtü, kurdele gibi bir takım tur tarafından verilen şeyleri ise İstanbul havaalanına geldiğimizde unuttuk dediler ve vermediler. Akıl vermek haddime değil fakat çantalar dağıtılırken örtüleri de içine koyarsanız böyle bir problemle karşılaşmazsınız. Ayırtedici bir eşya olmadığı için kalabalığın içinde grubu bulmak ne yazak ki güç oluyor. Küçük bir detay gibi görünse de aslında önem arz eden bir mesele. Ayrıca bizlere dağıtılan çantaların kalitesi aşırı derece de düşük. Henüz ilk kullanımda yırtıldı koptu sadece benimki değil gurubumdan diğer kişilerinde koptuğuna şahit oldum buna da dikkat edilirse daha iyi olur. Mekke veyahut Medine'ye vardığınızda Ömer hocamız karşılıyor bizleri onun vermiş olduğu hizmete söz yok anlatımından ve hizmetinden memnun kaldık fakat diğer olumsuzluklar nedeniyle bir daha tercih eder miyim bilmiyorum.