Erzurum Sofrası Cağ Kebap Yalı, Rıhtım Cd. No:41, 34844 Maltepe/İstanbul

KEMAL UYAN
23.10.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
Maltepe’de bulunan sahile yakın yeri kolay bir yer . Ara sokaktan giriyorsunuz , önünde vale var. Bahşiş ile arabayı bırakıyorsunuz . İçerisine geçince menüsü yok çağ kebap iki şiş geliyor . Yoğurt salata turşu acı ezme ister misiniz diye soruluyor . İkram değil bunlar. Ben bir salata istedim. Üçer şiş şeklinde yedik . Tadı güzeldi . 4/5 . Hizmeti de güzeldi . Toplamda Nisan ayı son günlerinde altı şiş cağ kebap bir porsiyon salataya 450 lira verdik . Bana biraz fazla geldi .Tecrübe ettik ama bir daha tercih etmeyi düşünmüyorum .
Oznur Gokhan
01.10.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
Cağ kebabı lezzetli yöresel lokanta. Yatık döner. Şişlerin ismi “cağ”. Erzurum yöresi. Eski gidişlerime göre son gidişimde eti bir miktar tuzlu buldum, aynı şekilde ezme salatayı da. Garsonu uyardığımda beni “tuza duyarlı” olmakla suçladı, dönüp ürünlerine bakmak yerine… Et yanında lavaş ve soğan ücretsiz, şiş başına fiyat alınıyor (35 TL/şiş). Ezme salata, karışık salata, yoğurt vb seçenekler var. Ayran aşı çorba var idi. Yoğurtları çok başarılı. Şef garsonun eleştiriye daha açık olmasını dilerim. Aksi halde 2-3 ayda bir yol katedip gittiğim yere tekrar gitmeyeceğim.
Fatih Turan
27.09.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
Et yemek isteyenlere tek tavsiyem. katkısız, lezzetli gerçek et yemek istiyorsanız Cağ Kebap yiyin derim. Maltepe'de ki en eski, en iyi ve en leziz cağ kebap burada. hizmet te çok iyi. çok düzgün insanlar. tam bir aile restoranı. tavsiyem kadayıf dolamsını sıcak yiyin.
Samet Kotan
06.09.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
Menü aşırı pahalı. Mezeler saçma bir şekilde ücretli. Vale hizmeti adı altında mekanda değnekçilik yapıyorlar zorla para koparmaya çalışıyorlar. Rezalet.
murat ozyilmaz
19.08.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
MerhabaAilem ile mekana gelip güzel bir yemek yemek istedikEtler ödediğiniz fiyata göre vasatMezeler ücretli (dedik harika mezelere gelicek) yazık ödenen parayaOk fiyatlar vs bilerek sipariş verdik ama ödediğiniz karşılığını alamıyorsunuzHadi tamam herşey okTam çıkıyorsunuz vale terörüBahşiş adı altında para isteniyorVermeyince tavırlar değişiyorTehdit vari konuşmalar oluyorGidecek ailelere özellikle uyarımdırAraçla gitmeyin yada valeleri ile muhattap olmayınYanınızda bayan olmasına rağmen küstahlaşıyorlar
Oğuz Yalçın
09.08.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
İftar için geldik ve cağ kebabı gayet lezzetliydi, kadayıf dolmayı da beğendik tatlı ılık servis edilmişti güzeldi. Bazı mekanlarda yapılan gibi iftar menüsü yeme zorunluluğu yoktu menüden istediğimizi yedik.
Yunus Emre Benli
29.07.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
Çağ kebap yemek için en son tercih edilmesi gereken bir yer lezzet inanılmaz kötü, etlerin yumuşaklık oranı çok dengesiz( ikisi yumuşak biri sert) Erzurum dolma fena değil. Fiyatları çok abartılı. Ama en vahimi vale hizmeti üsluplarını hiç demiyorum bile adamlar bildiğiniz deynekci, eğer sinirli biriyim diyorsanız yakınından bile geçmeyin kavga etmeniz kaçınılmaz.
Burak Musul
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
Cağ kebabı olarak eti lezzetli buldum. Ancak servis ve hizmet anlayışı olarak aynı şeyi söyleyemem. Özellikle başka yerlerde cağ kebabının yanında soğan salatası ve ekstra garnitür gelir ama burada hiçbir şey yoktu. Fiyat performans oranı çok düşük. Bunun haricinde kadayıf dolmasını ise beğendim
yasin öznalçın
18.07.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
Mekan güzel rahat ve temiz çağ fiyatları hemen hemen heryerde aynı 4 çağ iki su bir soğan söğüş bir kase yoğurt ve en son bir adet ortaya kadayıf dolması toplam 175 tl tuttu çağ biraz yağlı geldi bana esnaflık ve tatlı efsane çay sınırsız burdan hayırlı işler diliyorum
İsa Gulen
12.07.2023
Erzurum Sofrası Cağ Kebap
cağ fena değil fakat salata ücretliydi heralde çünkü donumuzu aldılar. salatanın ücretli olduğu bir yere daha fazla puan veremem elim gitmez o yıldaza. hatta soğan hariç mezelerde paralıydı böyle rezillik olmaz.