Mola Kahvaltı Salonu Sabuni, Eski Cami Altı Bedesten Çarşısı Yanı, Kuyumcular Sk. No:6, 22100 Edirne

$$$$$$$$$

furkan hakan
09.10.2023
Mola Kahvaltı Salonu
Zamanı gelince servis yapılcağını ve masanın toplancağı söylendi 1 saatir oturuyoruz zamanı gelmedi sanırım eski oturanlardan kalan ekmekleri yiyip ziyade olsun diyip kalktık. ( ekmek gayet lezzetliydi reçel ve bal tadı alındı. )
süleyman mavuş
05.10.2023
Mola Kahvaltı Salonu
Gitmeden yorumları okumuştum memnuniyetsizlikten fazla memnuniyet olan vardı bende ailem ile gitdim pişman değilim servis ilgi gayet iyiydi tek yanıldığım bahçeli bir mekan bekliyordum ama memnun kaldım teşekkürler
Sergen Yanar
19.09.2023
Mola Kahvaltı Salonu
Birkaç olumsuz yorumdan dolayı bir tereddüt etmiştik fakat gidince çok memnun kaldık. Serpme kahvaltı söyledik. Gelen sıcaklar lezzetliydi, kendi yaptıkları tereyağları da çok güzeldi. Servis hızlı ve çalışanlar ilgiliydi.
davut çoban
15.09.2023
Mola Kahvaltı Salonu
Maalesef serhat şehrimize yakışır bir ortam yok oturmak için sıra bekliyorsun sonra servis için 2 saat bekliyorsun Edirne de hem kahvaltı noktasında yeterli müessese yok Maalesef işin açıksa üzüldüm gitmenizi tavsiye etmem ziyaret için gideceklere termos da çayınızı yapın yiyeceklerinizi alıp gidin yoksa mekanlar zaman kaybı umarım kendini geliştirir:::::(((((
yusuf çakmak
09.09.2023
Mola Kahvaltı Salonu
5 kişi idik 4 kişilik kahvaltı söyledikDalga geçer gibi konuştular , sistemlerine aykırı olabilri ama dalga geçmelerine gerek yoktu , saygısız ve ukala tavırları hiç hoş değildi
Selahattin Özdeniz
22.08.2023
Mola Kahvaltı Salonu
Edirne tatilimize burada kahvaltı ederek başlayalım dedik. Konumu çok merkezi.Kahvaltı on numaraydı. Öncelikle herkese tavsiye ederim. Herşeyin tadı çok iyiydi. Aile işletmesi baba, oğul, anne, gelin hep beraber işletiyorlar. Çok beğendik.Tek beğenmediğimiz yeri lavabo ve tuvaleti. Orayı da düzeltseler çok iyi olur.
Hakan Kostem
14.08.2023
Mola Kahvaltı Salonu
Mütevazi ve keyifli bir aile işletmesi. Kahvaltı çok lezzetli ve birçoğu ev yapımı. Kahvaltıyı çok güzel mezelerle süslemişler. Fiyatları da gayet uygun. Çok beğendik. Trakya’nın güzel ve çalışkan insanları. Teşekkürler.
Beyza Pirdal
Mola Kahvaltı Salonu
Mekan çok büyük değil ama ferah. Kahvaltiliklar doyurucu ve yeterliydi, lezzeti guzledi. 1 kişilik kahvalti tabagi 100tl patates ise 50 tlydi, caylara ucret odemedik
Emre
Mola Kahvaltı Salonu
Servis geç ve yanlış geldi. Fiyatlar gereksiz yüksek. Kahvaltı Salonunda Tava Ciğeri yemek istemek de benim hatamda olabilir. Tava Ciğeri söylemiştim Köfte geldi. 20 dakika daha beklemeyeyim diye köfteyi yemeği tercih ettim.
Harun Mehdi Durmaz
Mola Kahvaltı Salonu
Biz 5 kişilik bir aile olarak gittik ve 4 kişilik kahvaltı söyledik,birimiz toktu ve yemeyecekti. Fakat aldığımız tepki çok rencide edici idi. Bir işletmeye yakışmayacak bir üslupla konuştular. Edirne'ye geldiğimde hiçbir şekilde bu mekanı tercih etmeyeceğim.