HİLL SUİTES Şeyhli, Mevlana Cd. NO:2/1, 34906 Pendik/İstanbul

Batuhan
02.10.2023
HİLL SUİTES
harika bir hafta sonu geçirdik , lokasyon olarak heryere ulaşım imkanı var metro istasyonuna yürüyerek gidip geldik, etrafta ihtiyaçlarınızı karşılayacagınız bir çok işletmede mevcut, odalar geniş ve ferahtı , temizlik konusu önemliydi benim için, benden tam puan almayı başardı.
onurhan dağhan
24.09.2023
HİLL SUİTES
Çok güzel görünüyor odalar ama yataklar hiç rahat değil ve koltuklar temiz değil.
Yusuf Okulmuş
22.09.2023
HİLL SUİTES
Suit jakuzili oda tuttuk fakat ilk odamızda jakuzi motoru çalışmıyordu. Sonra da yeni oda verdiler burda da sıcak su akmıyor dedik; şofben basıncı düştü dediler. Süit oda tutmamıza rağmen klima çalışmıyordu arayıp yardım istedik klimaları hava soğuk olduğu için çalıştırmıyoruz dediler. Enerji sarfiyatı oluyormuş. Klima için ekstra 100 tl istediler şaka gibi :). E o zaman soğuk havada da soğuk suyu kesin enerji sarfiyatı olmasın böyle saçma bi mantık olabilir mi? O zaman çıkışınızı verelim beyefendi diyorlar. ERKEN ÇIKMAK SORUNDA KALDIK BAŞKA OTELE GİTTİK .Tamam iade edin ücreti diyorum iade yapamıyoruz diyorlar. Hiç tavsiye etmiyorum. Kesinlike başka bi otel bakmalısınız. Arabada yatın ama buraya gelmeyin. Tüketici hakem heyetine de şikayet edeceğim.
ilhan Macar
21.09.2023
HİLL SUİTES
İki çocukla salondaki kanepede yatarlar dusuncesiyle gittik. Gitmeden önce arayip kanrpeyi sorduk ok aldik. Gittigimizde kanepe yerine iki sandalye vardi. Soyledik ilgilenmediler. Dort kişi bir yatakta yatmak zorunda kaldik.Ayrıca tabak istedik gondermediler. (Gidip bizzat gorusunce gonderdiler)Oda anormal sicak, havasiz ve kotu kokuluydu yerler pisti, Pencere bozuktu (ya sonuna katacikiyor ya tamamen kapali)
Halil ibrahim Yildirim
21.09.2023
HİLL SUİTES
Temiz kaliteli full donamli bi konaklama alani
Neşe
11.09.2023
HİLL SUİTES
Otelin odaları temiz değil. Koltuklarda beyaz beyaz lekeler vardı. Sonrasında odamı değiştirdiler ve daha temiz bir odaya aldılar. O oda ise çok tozluydu. Ailelere ve toza alerjisi olanlara önermiyorum. Ben 1 gece kaldım ertesi gün uçuşum olduğu için. 2.gece kalmayı tercih etmeyeceğim bir otel. Resepsiyonda duran çalışan ise güler yüzlü ve çözüm odaklı.
Ugur Aslan
HİLL SUİTES
Uçağı kaçırdığım için mecburen bir gece kalmamız gerekti, havalimanına ve Kurtköy merkeze çok yakın konumda , stüdyo daire kiralık ancak fazlasıyla geniş bir daire ile karşılaştık kullanışlı geniş ve ferah bir ortamdı, temizlik konfor ve güvenlik anlamında hiç endişeniz olmadan gelebilirsiniz , çalışanları çok ilgili ve kibardı, herkese teşekkür ederim bir gece de olsa çok keyif aldık
Duygu Uludağ
HİLL SUİTES
Çok pisti. Gece 4-5 civarı iki kadın ve bir adam koridorda aşırı gürültü yaptı. Odamıza girmeye çalıştı.Havaalanina yakın olduğu için bir gece idareten kaldık ama korkunç kötü bir yerdi.