Elif Bade Çadır Camping Kayaköy, Kuyubaşı Mevkii Gemiler Caddesi, 48300 Fethiye/Muğla

Kayaköy, Kuyubaşı Mevkii Gemiler Caddesi, 48300 Fethiye/Muğla

• Yardımcı indüksiyon döngü sistemi
  • Doğa yürüyüşü

Handan Buyukkoroglu
19.09.2023
Elif Bade Çadır Camping
Konum olarak kamp güzel bir noktada. Ölüdenize, fethiyeye, gemiler koyuna her yere max 15 dakikada vardık. 5 gece kaldık, çok samimiydi herkes. Yemyeşil bir yerde çadır kurduk, gece serin olunca rahat uyuduk. Glamping tarafı da muhteşem. Süleyman amcaya, eşine, kızlarına, damadina sevgiler. Ailecek hizmet ediyorlar. Çocuklarımız yalin ayak çimlerde top oynadı. Bundan daha büyük keyif yok. Ocak yok, onun dışında her şey süper
Özkan Tarkan
23.08.2023
Elif Bade Çadır Camping
Denize araçla 10 dk ancak sabah ve akşam püfür püfür esintisi konaklamanın en keyifli anlarıydı. 1 hafta kaldık. Kamp alanı 10 çadırlık daha fazlasını kabul etmiyor yani çadırların üst üste olma ihtimali sıfır glampinglerde kendine ait mutfak duş ve WC ile özel bahçe alanında salıncak masa gibi olanaklar mevcut. Tüm alan çimen. Ortak duş ve WCler çok temizdi. İşletme sahibi Süleyman abi hoş sohbet bir abimiz, glampinglerle ilgilenen kızı Özge hanım her türlü kolaylığı sağladı bize. Şiddetle tavsiye edeceğim bir yer. Kayaköyde sabah kahvaltısından akşam yemeğine kadar tüm öğünler için yürüme mesafesinde simit pohaça fırını, bakkalı, manavı, köftecisi, marketi, gözlemecisi, pidecisi ne ararsan mevcut.
Kürşat Büyükköroğlu
16.08.2023
Elif Bade Çadır Camping
Kurban Bayramı araefesinde giriş yaptığımız sıcacık bir kamp, glambing, bungalow alanı. Bizim için en önemli konu olan duş, WC temizligi konularında çok hassas olduklarını söylemeliyim. Mutfak sadece bulasiklarinizi yikayabileceginiz kadar. İki adet buzdolabı ücretsiz olarak kullanılabiliyor ve gayet yeterli. Çadır bölümü ile Süleyman bey, glambing kısmı ile Özge hanım ilgileniyor. Kendinizi evinizde hatta bahçenizde hissetmeniz için ellerinden gelenin en iyisini yapıyorlar. Bize mı denk gelmiştir bilmiyorum fakat harika aileler konaklıyor ve sanırım bu konuda işletmeciler özellikle hassasiyet gösteriyorlar. Geceleri muhteşem bir hava var fakat üşümemek adına tedbirli gelmekte fayda var. Biz ilk gece ciddi ciddi cadirimizda usuduk. Fakat sonra tedbirimizi aldık ve bu serinlikte muhteşem uyuduk. Kimsenin kimseyi rahatsız etmediği harika bir alan. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Fiyat konusu da gayet makul. Biz bu harika alan ve güler yüzleri için, misafirperverlikleri için bin teşekkür ediyoruz. Artık Fethiye denildiğinde durağımız burası. Harika bir aile işletmesi. Tekrar teşekkürler...☺️☺️
Rumeysa Say
03.08.2023
Elif Bade Çadır Camping
Sakin buraya gitmeyin ben gelmeden 2 hafta önce aradım yer ayirttim iki gün önce aradığımda yerimiz yok diye bizi iptal etti böyle bir işletme yok iğrenç bir yer sakaryadan gideceğim mağdur oldum iğrenç insanlar inşallah yeriniz batarrrrKapora verelim dediğim halde kabul etmedi kendisi 2 gün önce arayım yeterli dedi Süleyman diye bir adam watsap yazışmalarımizda var cevabım olsaydı telefonda söylerdin zaten sizi heryere kötülüğeceğim haketmiyorsunuzzz
Ufuk Pureltehi
09.07.2023
Elif Bade Çadır Camping
6 gün boyunca cadır kurdum mekan olarak çok güzel sessiz sakin duş yeri lavaboları fln var ayrıca mangal yakmak için yerleri var sabh kahvaltısı için domates biberimizi bahçeden topladık çok memnun kaldık güler yüzlü sahipleri var herkese öneriyorum