şef yedi ! BURGER İnönü, Kushimoto Sk. yusuf ziya apt no 12 b, 33000 Yenişehir/Mersin

İnönü, Kushimoto Sk. yusuf ziya apt no 12 b, 33000 Yenişehir/Mersin

Ayşenur Ceyhan
21.08.2023
şef yedi ! BURGER
Makarna konusunda en başarılı restorant. Gerçekten efsane. Bı ara kapandı diye üzüldüğüm restorant. Mersin'in en iyisi fast food üzerine yemek yerlerinden birisi.
vedat koçer
19.08.2023
şef yedi ! BURGER
Bugün gittim buraya, şef yedi spesiyel 120 gram köftesi olan menü 100 TLKat kat burger menü 240 gram 120 TLFiyat çok orantısızLezzet desen 0Eti kendin cekiyo olman lezzet olmayınca hiç bir anlamı olmuyoAyrıca menüye ek olarak hamburgere chedar peynir istiyorum dedimExtra ücretli denildi.bir dilimi nekadar olabilikiKesinlikle tavsiye ETMİYORUM
Arda Ateş
07.08.2023
şef yedi ! BURGER
Son zamanlarda çok gidememiş olsam da sürekli gittiğim bir restorant. Yemekler başarılı, fiyatlar genel anlamda piyasaya göre uygun. Ortam şık ve güzel. Ürünler de gerçekten kaliteli. Çalışanlar çok samimi ve güler yüzlüler. Kesinlikle pozcuda gidilebilir mekanların başında geliyor.Burgerler fena değil. Tavuk makarna salata tabakları piyasadan daha uygun ve gerçekten doyurucu. Makarnalarda da kampanyalı olanlar öğrenciler için tercih edilebilir fiyat ve lezzette.En kısa zamanda restorana girdiğim gibi pişmeye başlayan dağ kekikliyi yemeye tekrar uğrayacağım :)
cem çolak
05.08.2023
şef yedi ! BURGER
Şiddetle tavsiye edilir bu ekonomik krizde böyle dolu porsiyon veren başka mekan görmedim baya doyurucu personelleri aşırı ilgili yemek öncesi ve sonrası çayına varasıya kadar ilgileniyorlar hakan beye teşekkürler
MUSTAFA Karataş
şef yedi ! BURGER
Geldik gördük yedik ve yorumluyoruz bence mekan hoş müşteri ile ilgilenme tamam ama hamburger konusunda hem lezzeti iyi değildi hem sert ti ve en önemlisi ordan kalkıp eve gelip yemek yemek zorunda kaldım çok küçüktü yani iyi çalışmalar lütfen …
Mümin BAL
şef yedi ! BURGER
3 kişilik arkadaş grubu ile ziyaret ettik.Sipariş ettiğimiz menü fiyatları, diğer franchise markalara göre oldukça uygun.Lezzet olarak bir sıkıntı yoktu, servis hızı ve ilgiside yeterli düzeyde. Yorumlarda genel olarak burgerlarla ilgili bir memnuniyetsizlik gördüm lakin biz yediğimiz sweet chili tavuk ve kekikli tavuk menülerinden memnun kaldık. İçecek olarak tercih ettiğimiz limonatada gayet güzeldi.Ayrıca diğer içeceklerin (Cola, Fanta, İceTea gibi) otomattan sınırsız olduğunu söylemeliyim.
müge aktoprak
şef yedi ! BURGER
Yediğimiz her şey muhteşemdi. Et delisi, bacon ve mantar bombası menülerini denedik. Çocuklar sosisli yedi. Gerçekten çok lezzetliydi. Mutlaka deneyin.
Mustafa Kaya
şef yedi ! BURGER
İlk defa geldim. Arkadaşımla iki ayrı menü yedik ama ikimizde hiç beğenmedik. Et burgerin eti sert, tavuk burgerin yağdan olsa gerek tadı çok kötüydü. Patatesi bile iyi değildi