Kuzeytepe Muhtarın Yeri Pirinçlik, 31290 Büyükdere/İskenderun/Hatay

Zeynep Vanlı
17.10.2023
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
İkinci kez gelişimiz iki seferdir de dürüm yiyoruz bu kadar güzel dürüm asla yemedim bu zamana kadar. Dışı çıtır içinin sululuk oranı o kadar orantılı ki ne kuru ne de hamur oluyor lavaş ekmeği. İçindeki kebap dürümün dışından başlıyor lavaşın sonuna kadar devam ediyor. Her ısırmaya et geliyor ağzınıza. Mezeleri de bir o kadar güzel. Severek geliyoruz ve tavsiye ediyoruz.
Refik Nehir
13.10.2023
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
Kalite, lezzet ve denize olan hakim görüntü mükemmel. Standart kebap 1 porsiyonu 2 şiş 30 TL, yarım porsiyon tek şiş 15 TL. Humus 16 TL , çoban salata 12 TL, ayran 4 TL. Harbiye kebap ve müzelerinin tadını aldım, mutlu ve keyifli ayrıldım. Menü ve fiyatları yemekten önce iyi inceleyin. Tuvaletler temiz. Çocuk oyun parkı minik.
Umut Aşkargenç
01.10.2023
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
antakya lezzetlerini muhteşem sunumuyla deneyimledik .. mutlaka tavsiye ederim herkese ...
K. T.
18.09.2023
Kıyma "denilen kebabı
Ayşe
13.09.2023
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
Kahvaltı için tercih ettik. Çeşit çok ve çok lezzetliydi. Fiyat olarak da bence uygundu.
HATICE YAVUZ
31.08.2023
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
Buyuk bir ictenlikle soyluyorum ki bana inanin kesinlikle bir gurme mekani.... mezelerde cok iddiali... Sahibi Ali Bey tum musterilerini ozel konugu gibi agirlamayi seven bir insan... Yemekler sunum ilgi alaka mukemmel... maznara enfes...somine ve soba mekana sicaklik katan unsurlar... Mutlaka ugrayin pisman olmazsiniz...
Derya Şen
29.07.2023
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
Tam bir hayal kırıklığı,Hatay deyince mezedir, normalde Harbiyeden şaşmazdık fakat ,eskisi gibi olmadığı kalitenin çok düştüğünü söylediler,kuzeytepeyi önerdiler ,ben açıkçası Harbiye boğaz içi gibi elvan çesit mezeler ,sıcak susamlı ekmek hayal ederken ,sanki esnaf lokantasına gelmiş gibi bir muameleyle karşılaşınca çok moralim bozuldu ne hevesle gittik pandemiden sonra ta Hataya,daha mezeler gelmeden önümüze bir tabak nane maydanoz ot ,yanında sıcak pide geldi ,mezeler yok ortada ,ekmek buz gibi oldu meze geldi ,ne içecek sordular ne ilgi ,ne alaka masaya çarpar gibi tabak koymalar ki asla kalabalık değildi bizim bulunduğumuz alanda bizimle beraber iki masa vardı .Hataya gidipte zahter salatası yemedikten sonra yok meze yok resmen ,Hatay'da zahter salatası olmaz mı dedim garson efendi olmazsa olmaz diyor ,uzun çarşıda taze zahter dolu koskoca işletmenin verdiği cevap Hatay gibi yerde zahter yok ,servis çok kötüydü masayla ilglenen neredeyse hiç olmadı ,onca yol git ,o eski ortamlar mezeler hevesiyle git hevesimiz kursağımızda kaldı ,sanki lüks bir restoran değilde ,yoldan geçerken uğranan otobüs kamyon tesisinde oturduk pişman olarak hayal kırıklığıyla kalktık,herhalde çok bozuldu dedkleri harbiyeye gitsek bu kadar pişman olmazdık.Sırf mezeler için gittik surat yedik geldik . Ekonomik kriz oralarda vurmuş anlaşılan genel.olarak maliyet uüksek kalite asla eskisi gibi değil düşük .
Seyfi ÇALIŞ
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
Özellikle soslu ciğeri ve fırında peyniri mutlaka deneyin. Manzarası personeli ve lezzeti mükemmel bir yer. Ali bey sahibi çok samimi içten bir adam. Ailecek te gidilebilecek süper bir yer. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Elif Canbolant
Kuzeytepe Muhtarın Yeri
Servis hizli calisanlar ilgili mezeler ortalama, et siparis ederken koyun sevmiyorsaniz mutlaka belirtin normal etleri cok baharatli ve koyun kokulu olabiliyor. Firin urunleri oldukca lezzetli, porsiyonlar bol kepçe.. Ali nazik oldukca lezzetli, fiyatlar ortalama ama kuzeytepeden daha yuksek. Cocuk icin oyun alani var acik alani da havadar.