Cihan Cafe Bistro Anafartalar, Sanayi Cd. NO:5 D:1B, 06050 Altındağ/Ankara

Sümeyye Yavuzer Kırcı
17.10.2023
Cihan Cafe Bistro
Kalabalık bir aile olarak gidip yemek yedik şehrin Yabancısıyız nerde ne yenir bilemedik mecbur orda yedik fiyatlar biraz pahalı döner lezzetliydi bir pastane ye göre gayet lezzetli döner sunuldu. Yemek yanına hiçbir meze salata ikram edilmiyor bizim memlekette böyle olmadığı için şaşırdım 7 kişilik yemek yedik yani az hesapta ödenmedi birşeylerin ikram olması lazım batıda ki restorant ve cafelerin salata ve mezeye para alma kafasından çıkması lazım bence.
Birol Karabakal
17.10.2023
Cihan Cafe Bistro
Kızımızın dogum günü için sehir dışından aradık sağolsunlar imalattan teslimata kadar her konuda yardimci oldular her sey için teşekkkürler rabbim is rastlığı versin
ilknur Tuğ
28.09.2023
Cihan Cafe Bistro
Mekan ferah, temiz ve sakin. Kavurmalı trabzon pide söyledik. Lezzetli idi. Servis hızlı geldi. Pastane bölümü taze ve lezzetli. Fiyatlar makul. Yeniden gideceğim mekanlara ekledim.
Sultan Uludag
24.09.2023
Cihan Cafe Bistro
Döner kapama söyledim..:)) lezzet şahane.nezih ve ferah bir alanı var.bu arada ustanin da eline sağlik
yavuz selim çürük
11.09.2023
Cihan Cafe Bistro
Gerçek herşeyiyle güzel bi yer. Ürünleri taze ve cook kaliteli gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.calisanlari güzel yüzü ve saygısıyla takdire şayan...
Mutlu D
06.09.2023
Cihan Cafe Bistro
Öğlen saatinde servis rezalet. Garson sayısında sorun olmamasına karşın pek çok masanın siparişi yarım saatten fazla gecikti. 40 dakikadır siparişi gelmeyenler vardı, bazıları iptal edip kalktı.
Ceren Tosun
17.08.2023
Cihan Cafe Bistro
Ulus gibi bir yere gerçekten güzel mekan tebrik ederim. Tek eksiği kalabalık olmasından mıdır bilmem ama bir sipariş verebilmek için hatta elimize bir menü geçebilmesi için çok bekliyoruz. Her gittiğimde yaşadığım ve hoşlanmadığım tek eksiklik. Onun dışında yemeklerin lezzeti hoş
Onur Kırkaya
Cihan Cafe Bistro
Ben böyle berbat biyer görmedim ilgi berbat garsonlar yüzünüze bile bakmıyor siz eger ki menünüze makarna koyuyorsanız standart bir makarnadan farklı olması gerekir hiç bir kimse salçalı makarnaya 39 TL vermek istemez rezalet biyer size ödedim ücret haram zıkkım olsun çoluğunuzun çocuğunuz Boğaz’ından geçemesin inşallah
Neslihan Kalenderoğlu
Cihan Cafe Bistro
Arkadaşımın doğum gününü kutlamak için gittik. Pastalar taze ve lezzetli. Fiyatı da çok uygun. Sunumu da ayrıca şık. Organizasyon çok güzeldi. Çok memnun kaldık. Tavsiye ederim.