Nezih Konya Mutfağı Aziziye, Aziziye Cd. No:24, 42030 Karatay/Konya

ctn ykt
03.10.2023
Nezih Konya Mutfağı
Mekan ferah bir şekilde dizayn edilmiş. Ailelere de rahat bir ortam hazırlanmış. Pide ve yöresel kebap çeşitleri, damak tatlarına uygun, yolunuz Konya'ya düşerse uğramanızı tavsiye ederim..
Hakan Şefik Yeni
25.09.2023
Nezih Konya Mutfağı
Tavsiye üzerine gelmiştim. Gerçekten adı gibi nezih bir işletme. Mekan iki katlı ve son derece havadar. Konya'ya geldiğinizde Konya mutfağını tadmak istiyorsanız doğru adrestesiniz..
Eyyüp İlik
25.09.2023
Nezih Konya Mutfağı
Hataylı olarak başka yerlerde yemek yerken çok çekiniyorum damak tadıma uymadığındanNezih restorant da tirit sipariş ettim ve çok beğendimAyrıca bizimle ilgilenen yanılmıyorsam ismi Salih di ayrıca ona çok teşekkür ederim bizimle bir müşteri gibi değil daha çok dost gibi ilgilendi.Yer Mekan yemek temizlik işçilik lezzet hepsi bir arada
pufff there
14.09.2023
Nezih Konya Mutfağı
Konya'da ilk defa bulunuyoruz. Tavsiye ile geldik buraya. Bamya çorbası, tirit yemeği ve sac arası tatlısı yedik. Hepsi birbirinden güzel ve lezzetli idi. Bizi rahatsız eden bir yağ yada tat yoktu. Ağız tadı ile yenebilir. Mekan ferah ve güzel döşenmiş. Bir sonraki seyahatimizde tercih edebiliriz.
Mutlu Vizyon
05.08.2023
Nezih Konya Mutfağı
Karışık menü yedim yanında kutu kola ile 205 TL doyurucu garsonlar ve çalışanlar ilgili fakat etli ekmek te lezzet yok İzmir'de yediğim pide bundan daha lezzetli özel bir şey yok Sivas'ta yediğim etli ekmek ile arasında dağlar var pişirme vs güzel ama etin lezzeti yok ot gibi
niyazi er
27.07.2023
Nezih Konya Mutfağı
Bugün mevlanayı ziyaret ettikten sonra yemek yemek için uğradık. Merkezde olması güzel. Mekan adı gibi nezih güzel.Ben tirit yedim. Eşim de fırın kebabı. İkiside çabuk geldi. Ve harikaydılar. Fırın kebabını daha önce de yemiştim ama tirit beni benden aldı. Kesinlikle denemelisiniz.Tek bir olumsuz eleştirim var.Bu kadar güzel mekan yapıp güzel hizmet veriyorsunuz ama salatayı yoğurdu parayla veriyorsunuz. Yoğurt hadi neyse de insan ortaya güzel salata 2 3 tane meze ikram getirir.Adananın esnafını bu sebeple tebrik ediyorum. Konya da keşke orayı örnek alsa.Bunun haricinde herşey harikaydı
Yusuf Şahin
Nezih Konya Mutfağı
Karşılama hizmet güzel ama fiyatlar tuzlu 120 lira bir porsiyon etli ekmek salata 60 lira
rick sanchez
Nezih Konya Mutfağı
Tam bir fiyasko! Yolda sizi mekana çekebilmek için önünüze atlamalar mı dersiniz... Ankara'dan büyük bir ekiple iftar yemeğine gelmiştik ve ekranda gördüğünüz ikram olması gereken her şey ücretliydi tuzak gibi önümüze koyulmuş ikram olmadığı söylenmedi bile. Yemek fiyatları zaten çok pahalı ve hiçbir şey ikram olmadığı için (çay bile)verdiğiniz parayı asla haketmiyor. Böyle paragöz insanların işletmelerine uğranmamalı. (40 kişiyle gittiğimiz için uzun söylenmelerimiz ardından lütfedip mezeleri ikram yaptılar bu da apayrı bir komediydi)
Mert Akıncı
Nezih Konya Mutfağı
Öğleden sonra yemek için bölgede burayı gördük fazlasıyla yoğundu bizde burayı tercih ettik. Arabaşı çorbası söyledik ve çok beğendik kesinlikle öneririz. Sonrasında etli ekmek ve ayran söylemiştik ancak ayran getirmeyi unuttular . Garsonların fazlasıyla lakayt davranıyorlar . Etli ekmeği de beğendik gayet güzeldi ancak genel çevreye bakarak diğer işletmelere oranla bi tık pahalı bir yer . Lezzetlerini ne kadar beğensem fiyat ve garsonlardan dolayı 3 yıldız makul görüyorum