Çorbaci Bozanli Ibo Arifiye, Kıbrıs Şehitleri Cd. No:11, 26010 Odunpazarı/Eskişehir

Arifiye, Kıbrıs Şehitleri Cd. No:11, 26010 Odunpazarı/Eskişehir

Erhan Karacali
15.09.2023
Çorbaci Bozanli Ibo
Öncelikle guleryuzlu tam bir esnaf aile lokantası. Ailecek tesadüfen girdiğimiz yer ve Eskişehir' de konakladigimiz hergün gittik. Yemekleri ve çorbalar çok lezzetli ve çok uygun fiyata. İçtiğim en iyi kelle paça çorbasını burda içtim diyebilirim. Karnım tika başa doluyken dahi o çorbayı yinede içtim. Bu arada konum farklı yer olarak işaretlenmiş (yada işaretli yer başka şubesi de olabilir) benim gittim yer resimlerdeki konak sokakta (esnaf lokantalarinin çok olduğu bir sokak) idi
Many Many
04.09.2023
En iyi, en lezzetli! Çok seviyoruz ❤️
Sumeyra Sumeyra
28.08.2023
Çorbaci Bozanli Ibo
Mübarek gün iftara az bir zaman kalmış biz esnaf lokantası arıyoruz midelerimiz hassas olduğu için lokanta sahibi eşimi iftara davet ediyorAile iftarı varmış maşaAllah Allahın hikmetinden sual olunmazBileciğe oğlumu asker ocağına teslim ettik eski şehirdeki evliyaları ziyaret edip öyle dönelim dedik İstanbul a Rabbim ne kadar iyi insanlarla karşılaştırdıAllah kabul etsin yemekleri o kadar güzel ki o kadar kibarlar ki herkese tavsiye ederiz
kemal özer
17.08.2023
Çorbaci Bozanli Ibo
Eski tadlar ama kokusu ,ortamı en önemlisi samimi bakışlar.... sadece çorba diil içtenlik cömertlik .... hele kadın garsonlar nedeniyle kadın müşteriler hayli fazlaydı... çarşıda hamama gidin eski pazarı gezin ve çorbanızı için.... Reşadiye camiiini mutlaka ziyaret edin....Eskişehir sadece barlardan ibaret değil kadim bi şehir
Gülşah TIRIŞ
11.08.2023
Çorbaci Bozanli Ibo
Müthiş lezzette yemekleri olan ve herkesin içten güldüğü bir yer. Fiyatlar çok uygun, yemekler çok lezzetli ve her yer tertemiz pırıl pırıl. Harika vişne kompostoları var :) mutlaka gidiniz :)
f b
08.08.2023
Çorbaci Bozanli Ibo
Merkezde paça çorbası güzel fiyatı normal
Guapo
04.08.2023
Çorbaci Bozanli Ibo
Yemekleri lezzetli çalışanları kibar fiyatları uygun konum olarak güzel bir yerde merkezde gitmenizi tavsiye ediyorum
Büşra SEVİNÇ
Çorbaci Bozanli Ibo
Ezogelin çorba ve kelle paça çorbası içtik harikaydı. Et suyunda pişen et yemeği ve fırında sütlaç ve kemalpaşası da muazzamdı. Hızlı servis, hemen ilgilenilmesi çok hoşumuza gitti emeğinize sağlık eşim yemek konusunda çok hassas olmasına ragmen biz yıldızlı 5 veriyoruz.
Celal Kirdar
Çorbaci Bozanli Ibo
Lezzetli ve ucuz Bozanlı çorbacı lokantalarından biri. Sanırım orjinali bu. 15-20 liraya karın doyar.
İkbal
08.07.2023
Çorbaci Bozanli Ibo
Çalışanları güler yüzlü ve ilgiliydi. Paça çorbası çok iyiydi ama yayla çorbası çok iyi değildi. Balaban köftesini ilk defa denedik, ama beğendik, güzeldi. (Daha sonra odunpazarı balaban köfte de yedik, ama buranın balan köftesi daha iyiydi)Genel olarak lezzetli, güzel bir semt lokantası. Tavsiye ederim.