TUI BLUE Side Ilıca, 33. Sk., 07600 Manavgat/Antalya

Muammer Guner
27.09.2023
TUI BLUE Side
16 yaşından küçüklerin kabul edilmediği, sakin ve sessiz bir tatil yapmak isteyen çiftler için ideal bir tesis. Yemekleri çok kaliteli. Tekrar gelmek isteriz.
Ulaşcan BAYRAMOĞLU
14.09.2023
TUI BLUE Side
Balayı çifti olarak geldik, yemeklerinden memnun kaldık. Odamız güzeldi ancak temizlik ve şampuan vs yenileme yetersizdi. Garsonların bazıları patavatsızdı. Otel tamamen almanlara yönelik bir otel o nedenle başka vatandaşlar ya alınmasın yada ona göre hizmet verilsin. Temizlik orta, hizmet orta, eğlence ve aktivite yok denecek kadar az çok zayıf, yemekler güzel. Kaç gün kaldık havuz başında bir şezlongta 5 dakika oturamadık çok yetersiz ve hep doluydu. Ancak müşteri ilişkileri müdürünün hakkını vermeliyim tüm olumsuzluklara rağmen memnuniyetimiz için elinden gelen her şeyi yaptı. Daha iyi yerlerde olmayı kesinlikle hakediyor. Belki o zaman otelde daha iyi olur ..
Mehtap Şentürk
14.09.2023
TUI BLUE Side
2021 yılının yaz ayında bu otelde kalmıştık.Otel temiz ve kaliteliydi.Deniz kenarında müzik yoktu olsa daha güzel olurdu.Akşamları eğlence yapılan yerde çalan müzikler de hep yabancıydı keşke Türkçe müziklerde çalınsaydı.Yemekler güzeldi ve çeşitliydi ancak tatlılar bu otele yakışmıyordu hiç beğenmedim sadece baklavası güzeldi.Sabahları taze sıkılmış portakal suyu vardı bu çok hoşuma gitti.
Cankut Sargın
09.09.2023
TUI BLUE Side
Merhabalar,Balayı için gittiğimiz Tui Blue Side otelinde, tahminimizden daha profesyonel bir hizmet aldığımızı gördük. Otelin sunduğu olanaklar ve misafirperverlik etkileyiciydi. Sıcak kanlı ve sevecen otel çalışanları, her konuda sorunsuz destek ve yardım sağladılar. Konaklama için temiz ve ferah odalarımız bizi rahatlattı. Açık büfe restoranında yetenekli şeflerin hazırladığı eşsiz lezzetleri deneme fırsatı bulduk. Otelin farklı bölgelerindeki barlar, zengin yemek ve içecek menüleriyle hizmette sınırları zorladı. Restoran servis ekibi, ilgili ve etkileyici bir hizmet sunarak bizi memnun etti. Otelin genel temizlik düzenine de dikkat ettik; girişten plaja kadar her yerin düzenli ve temiz olduğunu görmek güzeldi. Otel genel olarak sakin bir atmosfere sahip olup +16 yaş sınırlamasıyla dinlenmek isteyenler için ideal bir seçenektir. Aktiviteleri daha fazla olan çocuklu misafirler ise hemen yan tarafta bulunan Tui Blue Xanthe otelini tercih edebilirler. Genel olarak huzurlu, sakin ve sessiz bir tatil için tercih edilebilir. Son olarak, balayı tatilimiz boyunca bize yardımcı olan Yılmaz Bey'den resepsiyonda, Gülay Hanım'dan misafir ilişkilerinde, A La Carte restoran Yunus Beye ve TUI BLUE SİDE ekine teşekkür ederiz.
Emre Ozdas
31.08.2023
TUI BLUE Side
Oteldeki sakinlik,guleryüz ve kaliteli ürün kullanımı dikkat çekici . 4günlük tatilimiz dolu dolu ve huzurlu geçti emeği geçenlere teşekkür ederiz. Şiddetle tavsiye ediyoruz.
Özge Aşık
29.08.2023
TUI BLUE Side
Otele giderken hiç tereddüt etmeden gidebilirsiniz. Çok memnun kaldık biz. Gerek oda temizliği olsun gerek hijyen gerek yemek çeşitliliği ve lezzeti olsun her şey mükemmeldi. Ayrıca benim için önemli bir ayrıntıya değinmeden de geçemeyeceğim. Otel girişinde alerjim olup olmadığı soruldu ve kaldığım süre zarfınca oteldeki tüm yemeklere alerjimin olduğu kimyon konulmadı. Bu ilgi ve alaka için ayrıten teşekkür ediyorum
musa yarar
07.08.2023
TUI BLUE Side
Denizi Sih ve sahil kum olması açısından çocuklu aileler için biçilmez kaftan.Yemek kalitesi ve çeşidi çok güzelŞefler ahcılar tecrübeli ne istediğini müşterinin önceden bilgilerinden fazla bir sorunla karşılaşıyorsun
Emre Gerçek
16.07.2023
TUI BLUE Side
Sakinlik ve kalite arayanlar için mükemmel bir yer. Balayımız için konakladığımız süre boyunca odaların temizliği, yemek ve içeceklerin tazeliği ve lezzeti çok çok iyiydi. Tüm gün boyunca havuz başında sakinliğin ve kocaman havuzun keyfini çıkardık. Otelin peyzajı da mutlaka sözünü etmeye değer, çok güzeldi.Her şey için çok teşekkür ediyoruz ve kalmayı düşünen herkese tavsiye ediyoruz.