Peron Tour Türkmen, Türkmen İsmet, İnönü Blv. No:12/D, 09400 Kuşadası/Aydın

ulaş can güneri
23.10.2023
Peron Tour
Tarihin kalıntıları arasında dolanırken, bu antik şehrin koca binaları ve süslü detayları beni tamamen içine aldı. Celsus Kütüphanesi'nin etkileyici mimarisi, Büyük Tiyatro'nun görkemli kalıntıları ve Artemis Tapınağı'nın çekiciliği benim ziyaretimin başlangıcını yaptı. Her adımda altındaki taşlar bile tarihi hissettirdi. Bölgenin etrafındaki doğal güzellikler de yerini koruyor. Tarihe meraklıysanız, Ephesus Antik Kenti'ni gitmenizi kesinlikle öneririm
Ƭ Є V҉ Ӈ Ɩ Ɗ
26.09.2023
Peron Tour
Pamukkale turu harikaydı! Rehberimiz Mehmet beye teşekkür ederiz. Anlatımıyla bizleri hem bölge hemde Hierapolis hakkında çok bilgilendirdi. Sıcak su kaynaklarından gelen mineralli suyun zamanla beyazlaşarak oluşturduğu kireç taşları gerçekten inanılmazdı. Havuzlarda yürümek bile çok keyifliydi. Bir de antik Hierapolis kenti ile birleşince ortaya yepyeni bir dünya çıkıyor. Roma hamamları, tiyatroları, sütunları, her şeyiyle tarihin içinde kayboluyorsun. Hatta Cleopatra Havuzu'nda yüzmenin güzelliğine diyecek yok. Muhteşem manzaralarıyla Pamukkale turu hayatımda gördüğüm en iyi doğal yerlerden biri oldu. Kesinlikle tavsiye ederim, hayatınızın seyahatlerinden biri olacak!
Zorbey Arvas
10.09.2023
Peron Tour
Şirince turu beni resmen büyüledi! Köyün tarihi dokusu, taş evleri, daracık sokakları ve rengarenk çiçekleriyle kendine hayran bıraktı. Şarapları da tam bir efsane, özellikle Şirince'nin üzümlerinden yapılan şarapları harika. Ayrıca burada yapılan yöresel ürünler de tam bir lezzet şöleni. Tarihi kiliseleri, kuyuları, bahçeleri gezerken adeta zamanın içinde yolculuk yapıyorsun. Şirince turu kesinlikle şehrin kalabalığından uzaklaşmak ve doğanın tadını çıkarmak için mükemmel bir fırsat. Rehberimiz Umut bizlere bu fırsatın en iyi nasıl değerlendirileceği hakkında da çok değerli bilgiler verdi. Kesinlikle gidip görmenizi öneririm, pişman olmayacaksınız!
Kerim Yavşan
26.08.2023
Peron Tour
Ailemle quad safari turuna katıldık. Bize bu muhteşem türü ayarlayan Peron tour a teşekkür ederiz. Herkese quad safari türünü tavsiye ederim. Bizim için olağanüstü bir deneyimdi.
Orkan EREN
25.08.2023
Peron Tour
Arkadaşlarımla beraber Kuşadası'nda tekne turuna katıldık. Koylar belki Fethiye kadar iyi değildi ama eğlencesi ve animasyon ekibi harikaydı. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.
İbrahim Taş
22.08.2023
Peron Tour
Peron Tur ile Pamukkale turuna katıldık, Türkiye'deki gezimde en özel anlarımdan biri oldu. Doğal güzelliği ile travertenler ve Hierapolis'in zengin tarihi, gerçekten unutulmaz bir deneyim yaşattı. Tur rehberleri bilgili ve bilgilendiriciydi, bölgenin tarih ve kültürü hakkında önemli bilgiler verdi. Tur ayrıca sıcak su kaynaklarından birinde yüzme fırsatı da sunuyor, bu da benzersiz ve rahatlatıcı bir deneyimdi.
Didem Biriz
30.07.2023
Peron Tour
Peron Tour'la safari turuna gitmiştik çok çok eğlenceliydi. Çok keyif aldık. Herkese tavsiye ederiz. Başka turlarda da kesinlikle Peron Tour'u tercih edecepiz. Tur çalışanları çok ilgiliydi. Tam saatinde hareket ettik ve tam planlandığı şekilde turumuz tamamlandı.
Ihsan Aslan
Peron Tour
Geçen sene arkadaşlarla quad safari turuna çiktik hayatımda yaşadığım en güzel anlardan biriydi peron toura tekrar teşkkür ederim.
KENAN AKGÜL
Peron Tour
Geçen sene ailemle beraber Peron Tour dan aldığımız Efes turuna katılmıştık. Sabah otelimizden bizi aldılar ilk olarak Meryemanayi ziyaret ettik, Meryemana heykeline rehber ile birlikte fotoğraf cekildik. Efesin tarihini resmen yaşadık. Öncelikle rehbere özel olarak teşekkürlerimi iletiyorum. Bize merak ettiğimiz bütün detayları eksiksiz olarak anlattı. Gittiğimiz araç gayet temiz ve düzenliydi. Maske ve dezenfektan dağıtımı da pandemi sürecini ne kadar ciddiye aldıklarını gösteriyor. Bu enfes turda emegi geçen herkese teşekkür ediyorum. Eğer Kuşadası'ndaysaniz tura katilacaginiz zaman Peron Tura bir gidin derim.
Ada A.
Peron Tour
Ailemle beraber Kuşadası'na gelmişken Pamukkale'yi de görmek istedik ve Peron Tour'a denk geldik gezerken. Gerçekten çok memnun kaldık, tur çok keyifli geçti. Şansımıza havada çok iyiydi. Tüm çalışanlara ve rehbere ilgilerinden dolayı ayrı ayrı teşekkür ediyorum.