Tadım 2 Canlı Alabalık 68000 Gücünkaya/Aksaray Merkez/Aksaray

sinan ugur
19.10.2023
Tadım 2 Canlı Alabalık
İsteğe göre alkollü ve aile yeri olmak üzere farklı yeri mevcut. Biz aile yerini kullandık, balık yedik lezzetliydi ikramları boldu fiyatları uyugndu. Çalışanları güler yüzlü ve nazikti.
Hakverdi Aydın
17.10.2023
Tadım 2 Canlı Alabalık
Bulduğu mekan güzel ama hizmet anlayışı sıfır işletme sahipleri parasal yönden doyuma ulaşmış paranıza yazık olur
aydın şimşek
28.08.2023
Tadım 2 Canlı Alabalık
Merhaba arkadaşlarımla gittik balıklar taze ve lezzetliydi. Çok memnun kaldık. Mezeler çok güzeldi. Personel çok titiz ve ilgiliydi. Teşekkürler herşey için
Muhammet GÖLELİ
15.08.2023
Tadım 2 Canlı Alabalık
Balık menüleri güzel fakat balıklar küçükt, pideleri sıcak ve güzeldi. Servis konusunda daha iyi olabilir.Genel olarak memnun kaldık
B.
15.08.2023
Tadım 2 Canlı Alabalık
8 kişi gittik. Kiremitte Alabalık ve sac tava sipariş ettik. Lezzetleri orta, çalışanlar maalesef ki görgüsüz gibiler davranışlarından memnun kalmadık. Wc hijyenik değildi. 2400 lira ödeyip aldığımız hizmet 4/10 idi. Kısaca bu mekanı tavsiye edemeyeceğim
Hmd Hmd
05.08.2023
Tadım 2 Canlı Alabalık
Yarım servis olarak hizmet veriyor. Mesela çatalı, servis tabağını veya balığı masanın kenarına koyuyor siz önünüze alıyorsunuz :) Tuvalete girmenizi tavsiye etmem. Genel olarak hijyen pek aramayın.
sefa çelik
05.08.2023
Tadım 2 Canlı Alabalık
Böyle bi hizmet ben görmedim kalkın gelmeyin der gibi içecek söyledik mezesiz yemeksiz ıctik şikayet ettigimizde ise haklisiniz deyip gecistirdiler ve fiyat konusunda da çok pahalı tavsiye etmiyorum verdiğimiz paraya başka yerde en kralını yerdik ve daha uygun fiyat öderdik birdaha gitmek mi aslaaa kesinlikle gitmeyin
Mürsel Altan
Tadım 2 Canlı Alabalık
Kiremitte çipura yedik. Tadı lezzeti mükemmel di. Mekan temiz ferah. Orta kat sanırsam alkollüydü. Alt katta açık havada oturmak daha güzel ve nezihti. Ben memnun kaldım. Meze olarak çoban salata ve roka geldi. Fiyatları da normaldi aşırı pahalı değildi. Mekan sahibine teşekkür ederim.
leman tarım
Tadım 2 Canlı Alabalık
Bu restoran, gerçekten harika bir deneyim sunuyor.Öncelikle, restoranın atmosferi büyüleyici. Girişte sizi etkileyici bir dekorasyon ve hoş bir ambiyans karşılıyor. Doğu kültürünün zenginliklerini yansıtan dekorasyon unsurları, size bir yolculuk hissi veriyor ve kendinizi rahat hissetmenizi sağlıyor.Yemekler ise tam anlamıyla lezzet şöleni. Şark Sofrası'nın menüsünde birbirinden özel ve otantik Doğu mutfağından seçenekler bulunuyor. Tadı damağınızda kalacak enfes mezeler, özenle hazırlanmış ana yemekler ve tatlılar, size gerçek bir gastronomik deneyim sunuyor. Her bir yemek, taze ve kaliteli malzemelerle hazırlanıyor ve sunumu da göz alıcı.Ayrıca, restoranın personeli oldukça misafirperver ve profesyonel. Sizi sıcak bir şekilde karşılıyorlar ve size hizmet etmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Yemeklerle ilgili sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyuyorlar ve size gereken her konuda yardımcı oluyorlar.Son olarak, Şark Sofrası'nın sunduğu hizmet kalitesi gerçekten takdir edilesi. Her ayrıntı düşünülmüş, servis hızlı ve etkileyici. Restoranın genel düzeni ve temizliği ise göz dolduruyor. Burada yemek yemek, gerçekten keyifli bir deneyim haline geliyor.Eastern Banquet Restaurant - Şark Sofrası, her anlamıyla harikalar yaratan bir mekan. Eşsiz atmosferi, lezzetli yemekleri, misafirperver personeli ve mükemmel hizmetiyle benzersiz bir deneyim sunuyor. Kesinlikle tavsiye ederim!
Recep ONAR
Tadım 2 Canlı Alabalık
Ailecek gidebileceğiniz bir mekan menü balık ile sınırlı değil. Izgara et de sipariş edebilirsiniz. Fiyatlar makul yiyecekler taze ve kaliteli