Gündüz pide Adrasan, Deniz Cd., 07350 Kumluca/Antalya

Simge KESKİN
30.09.2023
Gündüz pide
Manazara müthiş ve bu manzara karşısında bugüne kadar yediğim en güzel pide ve lahmacun oldu.Mekan olarak ise,ailenizden birine gelmiş gibi o sıcaklığı hissediyorsunuz.
Nuri Bilensoy
10.09.2023
Gündüz pide
Kıymalı, kaşarlı ve kuşbaşılı pidelerini denedik. Yanında salata, haydari ve acılı ezme verildi. Samimi, sıcak kanlı, güzel bir aile restoranı. Aileler için uygun bir ortam.
Gökhan BALABIYIK
07.09.2023
Gündüz pide
Adrasana her geldiğimiz de deniyoruz lezzetli ve adrasan da tercih ettiğimiz tek yemek yeri herkes güler yüzlü ve ilgili Şark köşesi tarzında oturma Alanı mevcut, portakal ağaçları manzaralı pide, dürüm köfte cesitleri mevcut ezme salata ve çok lezzetli ev yapımı turşu biberi var çoğunu denedik memnun kaldık tavsiye ederim. Fiyatlar adrasana göre uygun fiyatlı sayılabilecek düzeyde.
Ezgi Ay
02.09.2023
Gündüz pide
*Ortam çok güzel yeşilliklerin içinde manzaralı.*Pidelerini denedik lezzetli çıtır çıtırdıFiyatları da uygundu*Kutu içecekler her yer gibi çok pahalıAdrasana yolunuz düşerse uğrayın
Engin Toker
07.08.2023
Gündüz pide
Dün bu mekana gitme gafletinde bulunduk. Yarım saat kimse ilgilenmedi. Zorla menü alabildik. Sipariş verecekken yaklaşık ne kadar sürer diye sorunca 1 buçuk- 2 saatten aşşa gelmez denildi. Alt tarafı 3 pideyi 2 saatte yemek istiyorsanız deneyebilirsiniz. Aynı hızla kaçtık.
Murat Ölçücü
Gündüz pide
6 günlük Adrasan ziyaretimizde 2 kere gittik. İkisinde de pide yedik ve pideleri çok lezzetli. Kuşbaşılı, Kuşbaşı kaşarlı pide ve 1 porsiyon köfte ve suya 370 TL verdik. Bir daha Adrasan'a gelirsem tekrar giderim, tavsiye edilir.
ZAFER ŞAHİN SÖNMEZ
Gündüz pide
Gündüz Pide tavsiye edebileceğim bir mekan, hem yakın hem fiyatları ideal. Zaten dikkat ettiğim ve önemsediğim bir konu menü vermeleri ve fiyat anlamında kötü bir sürpriz yaşamamanız. Böyle turizm bölgelerinde genelde menü vermezler ve sadece menüyü sayarlar , fiyat sormadan siparişi vermek durumunda kalırsınız. Burada bu duruma mahal verilmemiş. Karışık pide yedim tavsiye ederim, mantı kötü değil ama iyi de değildi yoğurdu tuzsuz gelmişti, köfte güzel.
Taner Özdemir
Gündüz pide
Pide ve türevlerini çok severek tüketen biri olarak, yediğim en iyi pidelerden biri diyebilirim. Güleryüzlü hizmet vemanzaranın güzelliği de cabası. Ellerinize sağlık, hiç bozulmamanızı dilerim.
aysu eren
11.07.2023
Gündüz pide
Adrasan'da 5 gün kaldık 2 kere pide yemeye gittik. Her çeşidinden denedik hepsi lezzetliydi. kuşbaşılı kaşarlı favorimiz oldu. Bir de yanında ev yapımı nar suyu da mutlaka içilmeli. Fiyatları da makuldu.