Tanoba Alabalık Lokantası Tanoba Kasabası, 60500 Erbaa/Tokat

ö*** y***
10.10.2023
Tanoba Alabalık Lokantası
Izgara balığı çok iyiydi. Sonrasında semaver de alabiliyorsunuz. Çocuklar için de açık havada oynamak için müsait. Hem piknik havasında hem de hizmeti iyiydi.
Burak Başak
04.10.2023
Tanoba Alabalık Lokantası
Kiremitte alabalık yedik gayet güzel ve lezzetliydi.. Yemekten sonra bizle ilgilenen Ahmet adındaki garson arkadaştan bardakta cay istedik garson arkadaş sadece semaverde cay verdiklerini söyledi. Bizde semaver söyledik. Fakat yan masalarımıza cay ikramı yapıldığını görünce arkadaşa sebebini sordum. Bana onlar canlı balık aldığı için ikram yaptık diye saçma sapan bahane sundu ki canlı balık falan almadılar.. Çıkışta hesap öderken yetkili kişiye bu rahatsızlığımızı ilettik kendisi sağ olsun özür dileyerek böyle bişey olmadığını garson arkadaşın terbiyesizliği olduğunu söyledi ve semaverin ücretini almadı. Tekrardan teşekkür ediyorum kendisine.Bugün (04.07.2023) tekrar gittim. Yarim saatten fazla beklememe ragmen bir Allahin kulu masamiza gelmedi. Akabinde garsonu kendim cagirdim oda ben diger tarafa bakiyorum baska arkadaslara soyleyin dedi. Siparis vermeden yakinda bulunan diger tesise geldik.
Uğur Özübek
01.10.2023
Tanoba Alabalık Lokantası
Merhaba Herkese.Tesis açık alanda bulunan güzel biryer. Çardak vb yerde mevcut. Fotolarda cekebildigim alanları yüklemeye çalıştım.Alabalık pişimi ve tadı güzeldi. Hizmet çok zayıf ama geliştirilmesi gerek. Bir istanbuldaki hizmeti tabiki de beklemiyorum ama bir sipariş 45 dakikada da gelmemeli diye düşünüyorum. Otopark yaklaşık 20 araç kadar alır sanırım.Ortam güzel rerah ve serin.
Fatih Karakas
20.09.2023
Tanoba Alabalık Lokantası
Oncelikle sunu belirteyim havasi suyu ortami 10 numara mekan guzel harika yer Alabalik cok guzel ve lezzetliydi essiz lezzet Almus Baraji ve baska yerde yedigim alabaliktan cok cok guzeldi harika pisirmislerdi coban salata guzeldi Izgara Alabalik ve Kiremitte Alabalik superdi her ikiside onerilir ozellikle Istanbul dan gelen gurbetciler mutlaka ugramasi gereken yer tanoba herkese oneririm degeri ve kiymeti bilinmesi gerekiyor fiyatlari aktarayim gun itibariyle Izgara Alabalik 30 TL Kiremitte Alabalik 35 TL Orta semaver 40 TL..
Tuğbanur Tank
11.09.2023
Tanoba Alabalık Lokantası
Mekan çok güzel hayran kaldık ama servis baya geç geldi yemek gelene kadar ekmek le karnımızı doyurduk onun dışında herşey çok güzel di
FUAT TURGUT
Tanoba Alabalık Lokantası
Canlı Alabalık aldım gayet güzel ve büyüktüm
Arda Aktaş
Tanoba Alabalık Lokantası
Balık fiyatları cok pahalı neden belediye bunlara müsaade ediyor anlamiyorum resmen kaziklaniyoruz
Ali Uçar
Tanoba Alabalık Lokantası
Hizmet hızlı, alabalık izgara ve güveç yapılıyor. 2020 Temmuz itibariyle 25tl ızgara, 35tl güveç. Yanında da ekmek su salata geliyor. Üstüne de cay. Isterseniz ücretli semaver de söyleyebilirsiniz. Canlı alabalık da alabiliyorsunuz, ama kesinlikle temizlemiyorlar.
HAKAN AKGÜL
Tanoba Alabalık Lokantası
Her sene Erbaa ya geldiğimizde muhakkak ailecek uğruyoruz. Balıklar taze ve lezzetli. Ortam harika.
antiquary
07.07.2023
Tanoba Alabalık Lokantası
Balıklar gayet güzel. Salatalar da lezzetli. Balık hem ızgara hem de güveç olarak isteyebilir siniz. Güveç ızgaradan göre bi tık daha yumuşak oliyi4 güveç olduğu için. Dileyen oradan balık alıp kendi de kizartabiliyormus. Çay isteyene semaver isteyene başak olarak veriliyor.