Tekkoza Turizm Yenigün, zorer iş merkezi, 1312. Sk. no:4 kat:1 Daire:109, 35250 Konak/İzmir

• PazarKapalı

Tekkoza Tur – Tekkoza Tur | Uygun Fiyatlı Umre Turlarımız Hakkımızda Tekkoza Turizm, 30 yıllık deneyimiyle Türkiye’nin en önemli hac, umre ve yurtiçi kültür turları düzenleyen lider tur operatörlerindeniz. Lüks konaklama ve direkt uçuşlarla dini turlarınızı, özel tur programlarıyla da Türkiye’nin tarihi ve kültürel güzelliklerini keşfetmenizi sağlıyoruz Aktarmasız Direkt Uçuşlar İbadet Merkezlerine Yakın, Lüks Hoteller Tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak Full Paketler 0 […]

Yenigün, zorer iş merkezi, 1312. Sk. no:4 kat:1 Daire:109, 35250 Konak/İzmir

• PazarKapalı

• Gerçek mekanda hizmet
  • Online randevu

ayça şahin
23.10.2023
Tekkoza Turizm
Anneannemle yaptığımız umre ziyaretimiz sorunsuz ve çok rahat geçti. 85 yaşındaki anneannem çok rahat etti, hocalarımızın sonsuz desteği ve ilgileri sayesinde her işimiz kolayca çözüldü. Her şey için çok teşekkür ederiz.
Elif Arslan
20.10.2023
Tekkoza Turizm
Sünnet'i seniyye'ye uygun hizmet anlayışı yetenekli, tecrübeli ve yaygın kadrosuyla yüksek kalitede çok uygun fiyata 2023 Ramazan umremizi yapıyoruz elhamdülillah. Hac ve umreye gelecek kardeşlerimize kesinlikle tavsiye edebileceğim bir şirket vermiş olduğunuz tüm hizmetlerinizden dolayı Allah razı olsun Çok teşekkür ederiz.
Fatma Togay
13.10.2023
Tekkoza Turizm
Şevval umresine 5 kişilik ailem ile katıldık. Ellerinden geleni yapmaya çalıştılar. Bazı teknik aksaklıklar dışında ve bu aksaklıkların onlardan kaynaklandığını düşünmüyorum gayet süreci başarılı bir şekilde atlattılar. Aile ortamı oluşturma çabası içerisinde en iyi hizmeti vermeye çalıştılar. Gayet güzel uhuvvetli bir süreci tamamladık.
Cuvan Şemiya
06.10.2023
Tekkoza Turizm
20 günlük umreye katıldık ailece.cok memnun kaldık verilen sözler yerine getirildi.firma yetkilileri guleryuzlu ve ilgili.Allah razı olsun. Allah tekrarını nasip etsin
Ömer saltık Saltık
04.10.2023
Tekkoza Turizm
Karadeniz turuna gittiğim zaman hem rehberleri çok güzel anlatım yapıyordu Hemde kaldığımız otel 5 yıldızlıydı böyle bir tur şirketinden bu kadar iyi performans beklemezdim sendika olarak aşırı memnun kaldık tekrardan teşekkürler
Kağan Demir
28.09.2023
Tekkoza Turizm
Ailem ile 20 günlük umre gezinisine katıldık çok güzel ve keyifliydi tekkoza şirketine ayrıca teşekkür ederiz güler yüzlü personelleri ve verdikleri emeklerden dolayı kendilerine ayrıca teşekkür ederiz herkese öneririm sizlerde keyif alacaksinizdir.
Rahime Kaynak
20.09.2023
Tekkoza Turizm
Farklı bir tur ile umreye gittik ancak sorunlar yaşadık. Havalimanında tanıştık ve Tekkoza turun sorumluluğu olmamasına rağmen bize cok yardımcı oldular. Temel oğlumdan ve Yahya hocamdan Allah binlerce kez razı olsun.
Ece Gunes
16.09.2023
Tekkoza Turizm
Mekki Tur ile umreye gittim ancak o kadar berbattı ki şirket sahibi Fatih beye din hakkında insanları azarlamaktan başka bir şey bilmediği için soru dahi soramıyorduk. Hem hafız hem de hoca vasfını taşımasına rağmen kendisi tarafından iftiralarına maruz kaldım ve tura dair vermiş olduğu sözleri tutmayarak mağdur edildim. Umre dönüşü havalimanında Temel abim ve Yahya hocam ile tanıştım. Kendi hocamız yüzünden kimseye güvenim kalmamıştı ancak Temel abim ve Yahya hocamı tanıdıktan sonra dünyada azınlıkta da olsa iyi insanlar olduğunu gördüm. Havalimanında kendi hocamız tarafından mağdur edildim, çok çaresizdim ancak Temel abim ve Yahya hocam bana ve anneme yardım etti. Rabbim sizin gibi iyi insanların sayısını çoğaltsın da böyle bir dünyada yaşamak daha fazla zor olmasın. Allah böyle kutsal bir mesleğin başına sizin gibi yüreği güzel, merhametli insanlar görevlendirsin de insanlara ibadetlerini doya doya yapmalarıni nasip etsin.
24 Ahmet
27.07.2023
Tekkoza Turizm
Şubat umresine katıldım 7 umre yaptık elhamdülillah Allah razı olsun firma yetkililerinden hocalarımızdan.Kafile başkanı Azmi hocama ilgi alakasindan dolayı ayrıca teşekkür ederim.Allah tekrarını nasip etsin.
Mithat Dürük
Tekkoza Turizm
İzmir havalimanına kızımı umreye uğurlamak için gittik, uçağın iptal edildiğini havalimanında kontuarda öğrendik (daha önce internetten kendi imkanlarımızla kontrol ederek iptal durumunu firma yetkililerine sorduğumuzda uçağın kalkacağını söylediler), fima yetkilileri bizim sorunumuz değil thy yaptı deyip hiç bir sorumluluk almadan bizleri başından savdı, uçağın iptal olduğunu haber vermekten bile aciz bir şirket, pasaportlarımızı elimize tutuşturup ne yaparsanız yapın dediler.Maalesef bizim için hüsran denebilecek bir turizm şirketi.